Strona 1 z 1

Zablokowany zacisk 800 FI

: pt 04 gru 2015, 22:58
autor: Morrogh
Witam... Panowie.... Proszę pomóżcie bo juz rozkładam ręce. Chodzi o to, że mam zablokowany środkowy tłoczek w tylnym zacisku ( czyli CBS ) rozebrałem wszystkie zaciski, pompę CBS, pompę pomocniczą przy prawej ladze, dmuchane, wymyte odpowietrzone i dalej kicha... tłoczek wysuwa się ale nie do końca wraca. W porównaniu do reszty tłoczków to może wraca w 1/3. Zawór proporcjonalny do rozebrania/wyczyszczenia/ wymiany ? Tylna pompa ? Nie mam już pomysłów. Ewentualnie przewody ale jakoś nie mam przekonania do tej tezy.. Ktoś potkał się z takim problemem ? Może ma jakiś pomysł ? Każdy pomysł bedzie dobry.

Re: Zablokowany zacisk 800 FI

: sob 05 gru 2015, 00:05
autor: PETER
po odkręceniu odpowietrznika -cofa się ?

Re: Zablokowany zacisk 800 FI

: sob 05 gru 2015, 07:04
autor: śliniak290
Możesz mieć gumki do wymiany, mogła się ci też podwinąć pod tłoczek i nie pozwala mu do końca na powrót

Re: Zablokowany zacisk 800 FI

: sob 05 gru 2015, 09:32
autor: Morrogh
Po odkręceniu odpowietrznika nic się nie dzieję. Tak samo wątpię żeby coś się podwinęło bo bez płynu w układzie tloczki malym palcem można wciskać i wysuwać..

Re: Zablokowany zacisk 800 FI

: ndz 06 gru 2015, 18:07
autor: Zając
To ewidentnie moim zdaniem wina leży w zacisku dokładnie w tłoczku, może ma zbyt ciężko, coś blokuje, ta gumka albo słabo wyczyszczone a może tłoczek nie z tego zacisku...

Re: Zablokowany zacisk 800 FI

: ndz 06 gru 2015, 19:49
autor: Morrogh
No właśnie tłoczek oryginalny.... Jutro jeszcze raz rozbiorę to w pył i posprawdzam. Tłoczki wszystkie bez płynu w układzie chodziły w palcach bez większego wysiłku. Nie wiem, a próbował ktoś rozebrać zawór proporcjonalny koło baku ? może tam coś się dzieje ?

Re: Zablokowany zacisk 800 FI

: ndz 20 gru 2015, 14:33
autor: Morrogh
Witam ponownie. Wczoraj rozebrałem pompę tylną i korektor siły hamowania ( PCV). W zaworze znalazłem uszkodzony oring. Po wymianie jedyną różnicą jaką zauważyłem było to że pedał hamulca zrobił się bardziej miękki i zaczął normalnie pracować. Wcześniej był twardy. Co do tłoczka.. Kurczę, nie mam już pomysłów. Palcami nie idzie go praktycznie wcisnąć a jak odkręcę odpowietrznik to wchodzi. Przewód od tego cylinderka jest podłączony do korektora PCV, przy składaniu go przedmuchałem i wymyłem zmywaczem. Nie wiem, ma ktoś może jakieś pomysły ? Może znowu zacząć szukać gdzieś z przodu ? Pompa pomocnicza, pompa CBS ?