Zablokowany zacisk 800 FI

Awatar użytkownika
Morrogh
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 76
Rejestracja: czw 15 wrz 2011, 16:08
Model VFR: RC 46 800 FI
Imię: Paweł
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnik koło Lublina

Zablokowany zacisk 800 FI

Post autor: Morrogh » pt 04 gru 2015, 22:58

Witam... Panowie.... Proszę pomóżcie bo juz rozkładam ręce. Chodzi o to, że mam zablokowany środkowy tłoczek w tylnym zacisku ( czyli CBS ) rozebrałem wszystkie zaciski, pompę CBS, pompę pomocniczą przy prawej ladze, dmuchane, wymyte odpowietrzone i dalej kicha... tłoczek wysuwa się ale nie do końca wraca. W porównaniu do reszty tłoczków to może wraca w 1/3. Zawór proporcjonalny do rozebrania/wyczyszczenia/ wymiany ? Tylna pompa ? Nie mam już pomysłów. Ewentualnie przewody ale jakoś nie mam przekonania do tej tezy.. Ktoś potkał się z takim problemem ? Może ma jakiś pomysł ? Każdy pomysł bedzie dobry.
When I wear a helmet... I'm starting to see the world differently...

Four wheels can moves the body, but two can moves a soul....

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: Zablokowany zacisk 800 FI

Post autor: PETER » sob 05 gru 2015, 00:05

po odkręceniu odpowietrznika -cofa się ?
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
śliniak290
klepacz
klepacz
Posty: 1842
Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
Model VFR: VFR1200F
Imię: Wojciech
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Jelonki

Re: Zablokowany zacisk 800 FI

Post autor: śliniak290 » sob 05 gru 2015, 07:04

Możesz mieć gumki do wymiany, mogła się ci też podwinąć pod tłoczek i nie pozwala mu do końca na powrót
Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!

Awatar użytkownika
Morrogh
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 76
Rejestracja: czw 15 wrz 2011, 16:08
Model VFR: RC 46 800 FI
Imię: Paweł
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnik koło Lublina

Re: Zablokowany zacisk 800 FI

Post autor: Morrogh » sob 05 gru 2015, 09:32

Po odkręceniu odpowietrznika nic się nie dzieję. Tak samo wątpię żeby coś się podwinęło bo bez płynu w układzie tloczki malym palcem można wciskać i wysuwać..
When I wear a helmet... I'm starting to see the world differently...

Four wheels can moves the body, but two can moves a soul....

Awatar użytkownika
Zając
klepacz
klepacz
Posty: 1018
Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
Model VFR: 800 FI
Imię: Dariusz
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Hanna

Re: Zablokowany zacisk 800 FI

Post autor: Zając » ndz 06 gru 2015, 18:07

To ewidentnie moim zdaniem wina leży w zacisku dokładnie w tłoczku, może ma zbyt ciężko, coś blokuje, ta gumka albo słabo wyczyszczone a może tłoczek nie z tego zacisku...
LWL 74HN

Awatar użytkownika
Morrogh
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 76
Rejestracja: czw 15 wrz 2011, 16:08
Model VFR: RC 46 800 FI
Imię: Paweł
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnik koło Lublina

Re: Zablokowany zacisk 800 FI

Post autor: Morrogh » ndz 06 gru 2015, 19:49

No właśnie tłoczek oryginalny.... Jutro jeszcze raz rozbiorę to w pył i posprawdzam. Tłoczki wszystkie bez płynu w układzie chodziły w palcach bez większego wysiłku. Nie wiem, a próbował ktoś rozebrać zawór proporcjonalny koło baku ? może tam coś się dzieje ?
When I wear a helmet... I'm starting to see the world differently...

Four wheels can moves the body, but two can moves a soul....

Awatar użytkownika
Morrogh
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 76
Rejestracja: czw 15 wrz 2011, 16:08
Model VFR: RC 46 800 FI
Imię: Paweł
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnik koło Lublina

Re: Zablokowany zacisk 800 FI

Post autor: Morrogh » ndz 20 gru 2015, 14:33

Witam ponownie. Wczoraj rozebrałem pompę tylną i korektor siły hamowania ( PCV). W zaworze znalazłem uszkodzony oring. Po wymianie jedyną różnicą jaką zauważyłem było to że pedał hamulca zrobił się bardziej miękki i zaczął normalnie pracować. Wcześniej był twardy. Co do tłoczka.. Kurczę, nie mam już pomysłów. Palcami nie idzie go praktycznie wcisnąć a jak odkręcę odpowietrznik to wchodzi. Przewód od tego cylinderka jest podłączony do korektora PCV, przy składaniu go przedmuchałem i wymyłem zmywaczem. Nie wiem, ma ktoś może jakieś pomysły ? Może znowu zacząć szukać gdzieś z przodu ? Pompa pomocnicza, pompa CBS ?
When I wear a helmet... I'm starting to see the world differently...

Four wheels can moves the body, but two can moves a soul....

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości