Skąd wystrzeliłeś taka cenę za komplet uszczelniaczy?
Poniżej masz ofertę larssona do Twojego motocykla.
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... =&bid=3886
Jeżeli same tłoczki nie straciły kształtu, wystarczy przeczyścić układ, zmienić uszczelniacze i latać dalej.
Opcja podana przez Arnolda też jest do przyjęcia, po warunkiem, że kupione zaciski będą nadawały się po wyczyszczeniu do użytku.
Sprawdź, czy tłoczki nie stały się jajowate.
Test wykonaj na kawałku szyby ustawionej pod niewielkim kątem /podłóż np. po jeden koniec szyby monetę 5gr/.
Tłoczek powinien się stoczyć spokojnie. Wszelkie odchyłki od normy z pewnością zauważysz.
Tłoczki na zdjęciu nie wyglądają źle, ważne aby nie miały na ściankach głębszych rys i trzymały owal.
Z ciekawości wstaw foto jak wyglądały uszczelniacze po wydłubaniu z gniazd.