CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Jest jeszcze jeden temat w zestawie do naprawy i nie mogę go znaleźć (w zestawie) cieniutkie teflonowe rurki. Jesli macie je zrolowane co widać pod gumową osłoną. To też przyczyna niewlasciwej pracy. Brak totalny teflonowej powloki można sprawdzić od razu. Jesli zacisk wydaje z siebie dźwięki widocznego luzu po ruszeniu go obojętnie w którą ze stron.
Wowczas powstaje efekt bycia miedzy papierem a dupą, czyli braku dokupienia rurki teflonowej. Jej uszkodzenie bierze się dokladnie z braku czynności jak w temacie. Może znajdę od innych modeli. Nie zmierzyłem średnicy. Ale przede mną drugi. Postaram się tym razem zrobić foto. Czołem
Wowczas powstaje efekt bycia miedzy papierem a dupą, czyli braku dokupienia rurki teflonowej. Jej uszkodzenie bierze się dokladnie z braku czynności jak w temacie. Może znajdę od innych modeli. Nie zmierzyłem średnicy. Ale przede mną drugi. Postaram się tym razem zrobić foto. Czołem
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Przydałby się jakiś obrotny żeby wymacać to w necie. Podejrzewam że większość już tego nie ma lub ma zagniecione na końcu prowadnicy.
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Niestety żadne teflonowe rurki w zacisku nie występują.
Resztki smaru w połączeniu z brudem mogą dawać złudzenie istnienia zrolowanego tzw. "jeszcze czegoś" na prowadnicy.
Schemat w załaczniku.
Resztki smaru w połączeniu z brudem mogą dawać złudzenie istnienia zrolowanego tzw. "jeszcze czegoś" na prowadnicy.
Schemat w załaczniku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Ale właśnie ta cieniutka teflonowa rurka byla zagnieciona. Rozcinalem nożem idę grzebać w śmieciach. Żona mnie już wygania więc przyśpieszę sobie wyjście. Zwróć uwagę że masz luz. Nie będę się sprzeczać bo za krótko mam maszynę. Ale temacik dobrze opisany i foto git. Dodam maly argumencik do wcześniej napisanego wątku. Przerabialem w autach coś takiego pierwszy raz rozebralem wszystko wyczysvilem-git, podczas calej motaniny zauważyłem bardzo cienkie naciete w pól "Rurki" wypieprzylem to w diably. Poskladalem i w drogę. Podczas jazdy po malych nierównościach było słychać że ten niewielki luz wywołał metaliczne walenie. Polazlem do sklepu i gość zamówił mi jedna 15zeta przód x4 60. Ale bylem zly na siebie. Jeździć się dali ale tłuczenie doprowadzalo mnie do szalu. Kupilem założyłem i problem zażegnany. Ten teflon ma bardzo dobre właściwości termiczne i odporność na tarcie. Żeby komuś przypadkiem nie przyszlo porównywać tego do drapania widelcem po patelni. Te dwie części są dobrze spasowane i gladkie. Ale ja też sprawdzę w instrukcji 36 I
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4210
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
to w samochodzie.
Powyżej masz schemat budowy ściągnięty ze strony z oryginalnymi częściami hondy, więc skoro tam nie widać to nie ma, prowadnice i prowadzenia to elementy od 14 do 17.
Nie polecam pchać wazeliny technicznej na prowadnice tylko właśnie smar silikonowy - dłużej pozostaje "płynny", wazelina twardnieje.
Powyżej masz schemat budowy ściągnięty ze strony z oryginalnymi częściami hondy, więc skoro tam nie widać to nie ma, prowadnice i prowadzenia to elementy od 14 do 17.
Nie polecam pchać wazeliny technicznej na prowadnice tylko właśnie smar silikonowy - dłużej pozostaje "płynny", wazelina twardnieje.
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Czyli powinno to latać z minimalnym luzem czyli powinienem wymienić prowadnice bo za bardzo się wytarly? Smar silikonowy to wiadomo inne się stopią albo nie nadają. Zostalem wyprowadzony z niewiedzy . Dzięki
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Też mam ten schemat i prawdą jest że nic tam nie ma
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
-
- klepacz
- Posty: 512
- Rejestracja: pt 14 lut 2014, 21:13
- Imię: Grzegorz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pomorskie
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Na pewno skorzystam z tak dobrze przedstawionej instrukcji
Kawał dobrej roboty
Kawał dobrej roboty
VFR 800fi
Motocykle okresu Prl
Motocykle okresu Prl
- Samson1983
- pisarz
- Posty: 433
- Rejestracja: pn 24 mar 2014, 06:08
- Imię: Sławek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Strzyżów n. Wisłokiem
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
A kolego na prowadnice idealnie się sprawdza smar miedziany
..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
-
- klepacz
- Posty: 705
- Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
- Imię: Krzysztof
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Serwisówka podaje zwykły silikonowy, sprawdzone działa super i jest taniSamson1983 pisze:A kolego na prowadnice idealnie się sprawdza smar miedziany
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4210
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
I faktycznie nie brudzi się tak szybko. Poza tym gdzieś tu na forum był wątek o miedzi i aluminium, niby to nie gra ze sobą, ale chemik ze mnie żodyn.
- mictom
- klepacz
- Posty: 765
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Bardzo przydatny materiał, mam tylko pytanko, czy przy wymianie przewodów hamulcowych na stalowy oplot warto od razu zrobić regeneracje pompy i zacisków?
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Moim zdaniem tak, pewnie bardzo dawno uszczelki cylinderków straciły swoje własciwosci. Zwróć uwagę na pierwszą uszczelkę tłoczka, pewnie jest"poszczerbiona" i zostawiła czarne slady od wytarcia.
Zwróć uwagę jak cylinderek ciężko chodzi. Nawet jak oczyścisz całość i włożysz stare dalej będzie do bani. Mógłbyś jej zafundować komplecik na przód. 114zeta chyba. W zestawie 8uszczelek kapturki itp. Wszystkie elementy gumowe zaciskow. Jeśli koszt pomp to sprzegło 89.00 hebel 69.00 firmy TourMax made in Japan. Inaczej różnicy nie odczujesz. To moje zdanie
Zwróć uwagę jak cylinderek ciężko chodzi. Nawet jak oczyścisz całość i włożysz stare dalej będzie do bani. Mógłbyś jej zafundować komplecik na przód. 114zeta chyba. W zestawie 8uszczelek kapturki itp. Wszystkie elementy gumowe zaciskow. Jeśli koszt pomp to sprzegło 89.00 hebel 69.00 firmy TourMax made in Japan. Inaczej różnicy nie odczujesz. To moje zdanie
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Jeżeli będziesz wymieniać uszczelki pomp, polecam szczypce do pierścieni zegera, w dodatku muszą być długie bo dostęp jest średnio fajny. Ja takowych nie posiadam więc wydlubalem cieniutkim płaskim. W zestawie są nowe. oczka tych pierscieni też malutkie, czyli desperacja totalna. Powodzenia bracie.
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
- mictom
- klepacz
- Posty: 765
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Zamówiłem wszystko u Grzesia, Od zestawu naprawczego pompy po nowe złote nissiny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości