Strona 1 z 1

Dual CBS

: pt 15 lip 2011, 03:48
autor: lizardlord
Witam.

Chciałbym prosić Was o pomoc w związku z zakładaniem CBSu. Mam VFRe w której poprzedni właściciel założył heble od 929. Jestem w trakcie zakładanie oryginalnego układu, ale niestety nigdy go nie widziałem złożonego, na necie nie moge znaleźć zadnych schematów i mam problem jak to poskładać. Przednie zaciski założone, przewody od nich które wychodzą w stronę półek, też. Tutaj zaczynają się problemy. Niewiem jak i w którym miejscu powinny być one zamocowane. Spróbuje pokazać na zdjęciach o co chodzi.


Obrazek
Tutaj niewiem jak są zamocowane i połączone przewody.



Obrazek
Obrazek
Te 2 zdjęcia pokazuja te sztywne przewody. Mam je ułożone w jedyny chyba możliwy sposób, ale cholera wie. Wolałbym się upewnić. Chodzi mi głównie o wyprowadzenie przy główce ramy i siedzeniu.


Obrazek
No i pozostaje kwestia tyłu za który niewiem zabardzo jak sie zabrac.


Prośbę mam do Was o jakiekolwiek wskazówki jakie mogą mi się przydać przy składaniu tego. Super jakby ktoś miał jakis schemat (o ile taki istnieje - serwisówka za duzo nie pokazuje) albo zdjęcia z rozebranej maszyny. Co innego jak mam to robić na ślepo nie widząc tego jak ma być, a pomagając sobie widokiem gotowca. Jeżeli nie macie takich schematów/zdjęć, to może ktoś mógłby rozebrać trochę swoją VFRkę (chociaż podnieść bak i zdjąć siedzenie - 2 śróbki :wink: ) albo ewentualnie podjechać do świebodzina jak nie ma niedaleko żebym mógł zaglądnąć jak to ma być poskładane. Oczywiście będę bardzo wdzięczny. Sześciopak piwa czy to na zlocie w Opalenicy/gdzieś indziej, czy to u mnie jak ktoś podjedzie - do odebrania.

LICZE NA WAS CHOPY BO JUZ WYMIEKAM PRZY TAKIEJ PIERDOLE :P


PS. Sorry za strasznie chaotyczny post ale wlasnie wrociłem z garazu i padam na pysk :aww

PSS. prośbę o pomoc pisałem też w tym temacie i proszę moderatorów i ewentualne posprzątanie w tamtym temacie viewtopic.php?f=48&t=706&start=105

Re: Dual CBS

: sob 16 lip 2011, 00:37
autor: lechupvfr800
Postaram ci się do jutra do wieczora podesłać jakieś fotki póki mam zdjęte boczki ale nie obiecuję bo nie wiem jak z czasem (z pracą)pzdr

Re: Dual CBS

: sob 16 lip 2011, 01:25
autor: lizardlord
Już poratował mnie kolega Żybis, któremu pragnę serdecznie podziękować! Wszystko fotografuję i zrobię z tego tutorial jak skończę. Kto wie, może ktoś kiedyś też będzie zakładał duala :) Dodatkowo zrobię ilustrowany tutorial dla początkujących - jak wymienić filtr powietrza, bo o dziwo jest to problem z tego co widzę na forum ;) Bez sensu za taka pierdołę płacić jak to 15 min roboty.


Lechupvfr800 dzieki za odzew :D
Pozdrawiam

Re: Dual CBS

: śr 06 sty 2016, 11:20
autor: Pawel_MTE
Wybaczcie za odgrzanie kotleta ale mam podobny problem...

W moim moto jest założony oplot z pominięciem dualCBS. Teraz są to dwa oddzielne układy jak np w 929. Chciałbym to doprowadzić do ładu i składu jak fabryka dała. Przy zakupie nie zwróciłem na to szczególnej uwagi. Jeżeli kolega przechodził przez podobne doznania ;) to może poratuje mnie zdjęciami? Szukałem ewentualnego artykułu o którym kolega wspomniał wyżej ale niestety nie odnalazłem.

Re: Dual CBS

: śr 06 sty 2016, 13:35
autor: Zaper
Z założeniem spowrotem Dula to nie będziesz miał problemu z robotą, w serwisówce jest wszystko, największy koszt to przewody, pompa cbs i jarzma, niestety koszt samych przewodów jest bardzo duży nawet tych w gumie, wrzuć foty jak teraz to u Ciebie wygląda to dowiesz się co musisz zmieniać

Re: Dual CBS

: śr 06 sty 2016, 13:38
autor: figaro
Pawel_MTE pisze:Wybaczcie za odgrzanie kotleta ale mam podobny problem...

W moim moto jest założony oplot z pominięciem dualCBS. Teraz są to dwa oddzielne układy jak np w 929. Chciałbym to doprowadzić do ładu i składu jak fabryka dała. Przy zakupie nie zwróciłem na to szczególnej uwagi. Jeżeli kolega przechodził przez podobne doznania ;) to może poratuje mnie zdjęciami? Szukałem ewentualnego artykułu o którym kolega wspomniał wyżej ale niestety nie odnalazłem.
Pisz do Arnolda. Fi zna na pamięć i na wyrywki. Na pewno Ci pomoże. :ok

Re: Dual CBS

: śr 06 sty 2016, 21:25
autor: wydra
Zaper pisze:Z założeniem spowrotem Dula to nie będziesz miał problemu z robotą, w serwisówce jest wszystko, największy koszt to przewody, pompa cbs i jarzma, niestety koszt samych przewodów jest bardzo duży nawet tych w gumie, wrzuć foty jak teraz to u Ciebie wygląda to dowiesz się co musisz zmieniać
Ja mam troche przewodów z X-11 ona tez ma duala więc powinno sporo rzeczy podejść.

Re: Dual CBS

: czw 07 sty 2016, 10:04
autor: Pawel_MTE
Kupiłem już zestaw prawie całego duala (przewody, zawór PCV) wszystko złożone do kupy co mi bardzo pomorze :) brakuje tylko chyba tylnych dwóch przewodów ale to żaden problem jak dla mnie :) Mam nadzieje, że będzie to wszystko sprawne tak jak twierdzi sprzedawca.

Kupiłem tez klamki krótkie i nie wiem czy to nie błąd :( bo mam szeroką turystyczną kierownicę. Troche nie pomyślałem i zasugerowałem się że w mojej CBRce świetnie wyglądały...

Uwielbiam takie grzebanka ^^

Re: Dual CBS

: czw 07 sty 2016, 10:31
autor: Arnold
Aktualny oplot możesz sobie zostawić na przodzie, bo przód i tył jest odseparowany hydraulicznie. Jak masz cały zestaw to serwisówka w dłoń i jedziesz z koksem. Nie jest to aż tak skomplikowane. ;) Jak coś to pisz.
figaro pisze:Pisz do Arnolda. Fi zna na pamięć i na wyrywki. Na pewno Ci pomoże. :ok
No już chyba tak. :D
A pomogę zawsze chętnie na tyle ile potrafię. ;)

Re: Dual CBS

: pt 15 sty 2016, 11:18
autor: Pawel_MTE
Dobra Panowie po dłuższej nieobecności powróciłem (służbowy wylot do Włoch). Dostałem już ten komplet przewodów razem z zaworem PCV i teraz tak -> Co jest do niego podłączone i dlaczego. Bo z tego co widzę mam przykręcony tam jeden przewód który szedł z przodu a do drugiego gniazda mam przykrecony odpowietrznik. Siedze i bije się z myślami jak to kur*a działa xD :confused:

Po mojemy to chyba powinny być tam dwa przewody przykręcone?