Hamulce - System Dual w VFR RC46...
- elco
- klepacz
- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
- Kontakt:
Po wszelkich wymianach wszystko powinno wrocic do normy. U mnie tez tyl dziala stosunkowo kiepsko, a wlasciwie jest tepy jak obuch od siekiery. Po kilku mocniejszych hamowaniach zaskakuje tak jakbym tego oczekiwal. Trzeba sie do tego przyzwyczaic albo zupelnie zrezygnowac z hamowania tylem.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
Czy brak skutecznego działania tylnego hamulca, nie powoduje osłabione działanie całego duala?
Chodzi mi o ten dodatkowy tłoczek co się zaciska na przednim kole jak się hamuje tylnim.
Czyli w CBS przy awaryjnym hamowaniu należy obowiązkowo korzystać również z nożnego? (rozumiałem ideę Dual CBS, że się już nie trzeba się stresować nożnym hamulcem - bo się zawsze sam dopasuje...a tu niespodzianka )
Zaczynam się zastanawiać czy nie obejść ten patent...bo jak na razie widzę więcej minusów.
Chodzi mi o ten dodatkowy tłoczek co się zaciska na przednim kole jak się hamuje tylnim.
Czyli w CBS przy awaryjnym hamowaniu należy obowiązkowo korzystać również z nożnego? (rozumiałem ideę Dual CBS, że się już nie trzeba się stresować nożnym hamulcem - bo się zawsze sam dopasuje...a tu niespodzianka )
Zaczynam się zastanawiać czy nie obejść ten patent...bo jak na razie widzę więcej minusów.
VFR 800I
Ano minus główny taki, że pewnie fajnie działa w młodym moto. W starszym to więcej zmartwień - bo więcej słabych punktów (złączki, przewody, i jakieś tam inne patenty nad którymi się jeszcze nie zastanawiałem - np. coś musi odpowiadać za rozdział siły hamowania ?).
No i ewentualny oplot to 1500 zeta zamiast 400.
O ile dobrze pamiętam swoje wrażenia z przejażdżki na RC36 to heble były pewniejsze.
Nawet moja stara dobra CB-tka lepiej hamowała.
No nic, czeka mnie pewno pierw gruntowny przegląd - jak pisze elcommendante, potem się zobaczy.
No i ewentualny oplot to 1500 zeta zamiast 400.
O ile dobrze pamiętam swoje wrażenia z przejażdżki na RC36 to heble były pewniejsze.
Nawet moja stara dobra CB-tka lepiej hamowała.
No nic, czeka mnie pewno pierw gruntowny przegląd - jak pisze elcommendante, potem się zobaczy.
VFR 800I
- wasyl
- stary wyjadacz
- Posty: 3148
- Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Mike,
Moim zdaniem system dual ma krótszą drogę hamowania.
Odczucie w rc 36 jest takie (też miałem) bo jest efekt nurkowania i sprawia wrażenie że szybciej hamujesz.
Ja bym nie rezygnował z tego patentu.
Moim zdaniem system dual ma krótszą drogę hamowania.
Odczucie w rc 36 jest takie (też miałem) bo jest efekt nurkowania i sprawia wrażenie że szybciej hamujesz.
Ja bym nie rezygnował z tego patentu.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
hamują oba koła, bez dwóch zdań jest nieporównywalny CBS, chyba, że chcesz się pobawić motocyklem....typu......tylny hebel....zawracanie na drifcie etc......do czego innego nie widzę problemu pozostania CBS na swoim miejscu, JA nie wiem......z siłą hamowania to był polemizował, dużo zależy też od klocków, bo już widzę różnicę na Hondowskich...Lucasach...Ferodo....Ebc....i szczerze to najlepiej mi było na Hondowskich i Ferodo, Lucasy zjechały mi tarcze.....ostro jeździłem to też fakt.... a ebc są jakby bardziej miękkie....powrócę do oryginałów następnym razem tak mi się wydaję....intermotors u mnie już nie ma np Ferodo....dużo też robi zawieszenie....nie nurkujesz...lepiej hamujesz, trochę to zagmatwane, nie ma co psioczyć na Duala
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Nie widze powodu zeby sie czepiac duala. To fakt ze tylni słabo działa ale kto hamuje noznym ? To jest hamulec pomocniczy do kontry np w zakrecie ( lub awaryjny) a nie głownyMike pisze:liczyłem się że hamulce nie będą "żyletki") to nożny w trakcie jazdy prawie nie działa (motocykl trochę nurkuje, ale skuteczność zerowa)
Czy to normalne zachowanie przy naciśnięciu nożnego?
a jesli masz słabe heble to albo masz stary płyn albo powietrze w układzie i klamka jest za miekka. powietrze sie zgniata i heble sa miękki
hamulce w vfr słabe napewno nie są bo musze sie dobrze trzymac zeby nie wylądowac na glebie przez moturem podczas ostrego hamowania.
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- slimak
- klepacz
- Posty: 1135
- Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu
U mnie heble są ok, Moto jest po wymianie klocków.
Wymieniałem płyn u Wasyla i pare innych rzeczy i na hamulce nie narzekam, a jak Wasyl zrobił runde powiedział, że brzytwa. Tył działa słabiej ale tak jak powinien, ja nie narzekam na duala działa pięknie.
poza tym zobaczcie co może być jak się nie ma duala
viewtopic.php?p=127208#127208
Wymieniałem płyn u Wasyla i pare innych rzeczy i na hamulce nie narzekam, a jak Wasyl zrobił runde powiedział, że brzytwa. Tył działa słabiej ale tak jak powinien, ja nie narzekam na duala działa pięknie.
poza tym zobaczcie co może być jak się nie ma duala
viewtopic.php?p=127208#127208
ZKL
Do hamowania zawsze używam przedniego, natomiast zaniepokoił mnie brak reakcji na naciśnięcie tylnego i zacząłem się mocno zastanawiać czy coś nie tak z hantlami (w mojej poprzedniej Cebuli były lepsze, więc daje mi do myślenia) - zwłaszcza że do Dual.
Zrobię gruntowny przegląd, wymienię płyn i wyczyszczę pompę to się zobaczy. Do wywalenia Duala daleka droga, chyba że się okaże jakiś poważniejszy problem.
Stalowy oplot na razie odpada, za wysokie koszty (no chyba, że bym się pozbył Duala ).
Jak się uporam z problemem to się pochwalę, ale to pewnie w przyszłym roku.
Jak się nie uporam to się uśmiechnę do kogoś z okolic z VFRką, będę miał punkt odniesienia jak powinno być.
Zrobię gruntowny przegląd, wymienię płyn i wyczyszczę pompę to się zobaczy. Do wywalenia Duala daleka droga, chyba że się okaże jakiś poważniejszy problem.
Stalowy oplot na razie odpada, za wysokie koszty (no chyba, że bym się pozbył Duala ).
Jak się uporam z problemem to się pochwalę, ale to pewnie w przyszłym roku.
Jak się nie uporam to się uśmiechnę do kogoś z okolic z VFRką, będę miał punkt odniesienia jak powinno być.
VFR 800I
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości