MICHUU29 pisze:Witam wszystkich
zastanawiam się nad zmianą przewodów hamulcowych i w związku z tym mam pytanie dotyczące przewodów w oplocie stalowym. Czy jest tak duża różnica w skuteczności i gdzie takie kupić - vfr 800 v-tec
pozdrawiam
przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
- Mundek
- pisarz
- Posty: 351
- Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
- Kontakt:
Kupowalem tutaj: www.przewodywoplocie.pl w zeszlym roku zaplacilem 1500 PLN wraz z przewodem sprzegla jako gratis. Jakosc tak jak i cena - wysoka
Ale polecam!

Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Pewnie i mnie czeka wymiana org. są drogie aczkolwiek w instrukcji "Hel " przeczytałem że jeżeli :
Konstrukcja przewodów w oplocie HEL Performance sprawia, Ŝe moŜliwe jest obrócenie końcówki zaciśniętej na
przewodzie bez Ŝadnego wpływu na szczelność i wytrzymałość przewodu. Pomimo, Ŝe dostarczony komplet został
przygotowany specjalnie do Twojego motocykla to moŜe zajść sytuacja, Ŝe konieczne będzie obrócenie końcówki w celu
lepszego poprowadzenia przewodu. W takiej sytuacji wystarczy chwycić kombinerkami tulejkę zaciśniętą na przewodzie i
końcówce i obrócić końcówkę o wymagany kąt przy pomocy śrubokręta przełoŜonego przez oczko.
Przypatrzyłem się org. i tam jest cały odlewany a nie sztukowany , czy znacie firmy co robią właśnie tak
Konstrukcja przewodów w oplocie HEL Performance sprawia, Ŝe moŜliwe jest obrócenie końcówki zaciśniętej na
przewodzie bez Ŝadnego wpływu na szczelność i wytrzymałość przewodu. Pomimo, Ŝe dostarczony komplet został
przygotowany specjalnie do Twojego motocykla to moŜe zajść sytuacja, Ŝe konieczne będzie obrócenie końcówki w celu
lepszego poprowadzenia przewodu. W takiej sytuacji wystarczy chwycić kombinerkami tulejkę zaciśniętą na przewodzie i
końcówce i obrócić końcówkę o wymagany kąt przy pomocy śrubokręta przełoŜonego przez oczko.
Przypatrzyłem się org. i tam jest cały odlewany a nie sztukowany , czy znacie firmy co robią właśnie tak

- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Wychodzi na to, że za około 350zł do RC36 mam cały komplet przewodów. Tam są napisane, że do modelu RC36I w zestawie są 3 przewody. Tylko jak wtedy wygląda sprawa z przednimi zaciskami? Oryg. mamy 1 wąż do lewego zacisku od z zacisku do zacisku idzie metalową rurką. A tutaj osobno każdy wąż do zacisku? Widziałem już takie rozwiązania nie raz przy moto modyfikowanych. A może ten 3 wąż to do sprzęgła w zestawie jest? Ale w sumie po co w sprzęgle oplot?
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Witam,jeśli chodzi o Hel to ten trzeci przewód jest na tył,do sprzęgła jest osobny,i masz dodatkowo dłuższą śrube do pompy aby dokręcić dwa przewody z pominięciem orginalnego trójnika.Ja mam tak zrobione i jest ok.A przewód do sprzęgła jest po to żebys miał lepsze wyczucie na klamce,tak samo jak na hamulcu.Vermilion pisze:Wychodzi na to, że za około 350zł do RC36 mam cały komplet przewodów. Tam są napisane, że do modelu RC36I w zestawie są 3 przewody. Tylko jak wtedy wygląda sprawa z przednimi zaciskami? Oryg. mamy 1 wąż do lewego zacisku od z zacisku do zacisku idzie metalową rurką. A tutaj osobno każdy wąż do zacisku? Widziałem już takie rozwiązania nie raz przy moto modyfikowanych. A może ten 3 wąż to do sprzęgła w zestawie jest? Ale w sumie po co w sprzęgle oplot?
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
A jaki jest sens omijania oryginalnego trójnika? Przecież on tak czy siak jest metalowy. Nie jest to zwykłe naciąganie?
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
Tak sobie poczytałem o zakładaniu oplotu:
http://www.scigacz.pl/Przewody,hamulcow ... ,2279.html
i nurtuje mnie jedno pytanie. Czy to czasem nie jest tak jak ze sportowymi klockami i tarczami w samochodzie - wykorzystuje się je głównie na torze.
Oczywiście poprawiają bezpieczeństwo przy ostrej jeździe, tylko trochę się boję że dla jeźdźca o przeciętnych umiejętnościach (a za takiego się uważam) mogą oznaczać kłopoty - no bo zablokowanie przedniego koła to murowany ślizg.
Z drugiej strony miałem już sytuację, w której modliłem się o mocniejsze heble....ale gdybym je miał...kto wie czy bym nie leżał na boku (a tak skończyło się szczęśliwie).
No i świadomość ograniczonej skuteczności hamowania zmusza do myślenia
http://www.scigacz.pl/Przewody,hamulcow ... ,2279.html
i nurtuje mnie jedno pytanie. Czy to czasem nie jest tak jak ze sportowymi klockami i tarczami w samochodzie - wykorzystuje się je głównie na torze.
Oczywiście poprawiają bezpieczeństwo przy ostrej jeździe, tylko trochę się boję że dla jeźdźca o przeciętnych umiejętnościach (a za takiego się uważam) mogą oznaczać kłopoty - no bo zablokowanie przedniego koła to murowany ślizg.
Z drugiej strony miałem już sytuację, w której modliłem się o mocniejsze heble....ale gdybym je miał...kto wie czy bym nie leżał na boku (a tak skończyło się szczęśliwie).
No i świadomość ograniczonej skuteczności hamowania zmusza do myślenia

VFR 800I
- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Pozwalają lepiej wyczuć hamulce, natomiast nie zwiększają siły hamowania.
Dość szybko znajdziesz moment największej siły hamującej, tuż przed zablokowaniem koła.
Polecam, sam założyłem po kolizji i dzisiaj jestem bardzo zadowolony.

Dość szybko znajdziesz moment największej siły hamującej, tuż przed zablokowaniem koła.

Polecam, sam założyłem po kolizji i dzisiaj jestem bardzo zadowolony.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- skybogus
- bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: wt 19 maja 2009, 21:21
- Imię: Boguslaw
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krakow PMK-GT
Witam
ja do VFR zalozylem przewody kupione w tej firmie:
http://www.venhill.co.uk/Home
zmierzylem dlugosci , katy koncowek it.
i online zamowilem kpl przewodow (ze sprzeglem) 4 szt +sruby ,podkladki
jak doszlo - wymienilem - tyle ze w trakcie wymiany zrobilem :
-rozebranie pompy hamulcowej -czyszczenie i zlozenie na smarze specjalnym
-rozebranie zaciskow,czyszczenie tłokow,gumek ,rowkow pod gumkami
zlozenie na smarze ( ATE -lub inna) czyszczenie prowadnic klockow i zacisku
skladanie po smarowaniu ( klocki -smar miedziowy, gumowe prowadnice
smar silikonowy )po tych operacjach wlalem Motul RBF600
i po odpowietrzeniu poczulem nowa jakosc dzialania hamulcow i sprzegla
Przod - idealne dozowanie-mozliwosc utrzymania kola na granicy poslizgu
wyczuwalne i kontrolowane
Tyl przestal byc "drewniany" i stal sie wyczuwalny - uzywam czesciej
Sprzeglo - mile w dzialaniu krotszy skok "brania"
zalozylem zestaw " POWERHOSE PLUS"-polecam
piekne wykonanie - zamowilem koncowki chromowane -
jest tez opcja - stal nierdzewna -drozsze
ta operacja wyraznie ozywila moja VFR - stare przewody mialy 12 lat
i wyraznie tracily sztywnosc , a w zaciskach i silowniku sprzegla
duuzo galarety i brudu -pomimo tego ze kilka miesiecy wczesniej poprzedni wlasciciel
zlecil w serwisie wymiane plynow
pozdrawiam
ja do VFR zalozylem przewody kupione w tej firmie:
http://www.venhill.co.uk/Home
zmierzylem dlugosci , katy koncowek it.
i online zamowilem kpl przewodow (ze sprzeglem) 4 szt +sruby ,podkladki
jak doszlo - wymienilem - tyle ze w trakcie wymiany zrobilem :
-rozebranie pompy hamulcowej -czyszczenie i zlozenie na smarze specjalnym
-rozebranie zaciskow,czyszczenie tłokow,gumek ,rowkow pod gumkami
zlozenie na smarze ( ATE -lub inna) czyszczenie prowadnic klockow i zacisku
skladanie po smarowaniu ( klocki -smar miedziowy, gumowe prowadnice
smar silikonowy )po tych operacjach wlalem Motul RBF600
i po odpowietrzeniu poczulem nowa jakosc dzialania hamulcow i sprzegla
Przod - idealne dozowanie-mozliwosc utrzymania kola na granicy poslizgu
wyczuwalne i kontrolowane
Tyl przestal byc "drewniany" i stal sie wyczuwalny - uzywam czesciej
Sprzeglo - mile w dzialaniu krotszy skok "brania"
zalozylem zestaw " POWERHOSE PLUS"-polecam
piekne wykonanie - zamowilem koncowki chromowane -
jest tez opcja - stal nierdzewna -drozsze
ta operacja wyraznie ozywila moja VFR - stare przewody mialy 12 lat
i wyraznie tracily sztywnosc , a w zaciskach i silowniku sprzegla
duuzo galarety i brudu -pomimo tego ze kilka miesiecy wczesniej poprzedni wlasciciel
zlecil w serwisie wymiane plynow
pozdrawiam
tel 0601 49 49 00
- skybogus
- bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: wt 19 maja 2009, 21:21
- Imię: Boguslaw
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krakow PMK-GT
Witaj , o ile pamietam: przewody + banjo+uszczelki+sruby+przesylka
kupione na E-bay u kogos z Anglii - nie kupowalem on-line w wytworni
ale teraz tak bym zrobil .(za 4 szt Powerhose plus- ok 450 zl z przesylka)
nie pamietam dokladnie dlugosci przewodow , ale katy na banjo sa takie:
przod - 3x20 deg+1x 0 deg (przewody 800 + 880 mm )
tyl -20 deg + 0 deg (800 mm)
sprzeglo 2x20 deg ( 1000 mm )
podane dlugosci byly dobre dla mnie ( RC 36 II 96r) i traktuj jako orientacyjne
cala praca - robilem sam -jestem mechanikiem
smary sa ogolnie dostepne i plyn hamulcowy wg uznania
mnie to zajelo wszystko ok 8 godzin - odpowietrzenie - bez problemu
efekt ---- bezcenny --nowa jakosc hamulca
kupione na E-bay u kogos z Anglii - nie kupowalem on-line w wytworni
ale teraz tak bym zrobil .(za 4 szt Powerhose plus- ok 450 zl z przesylka)
nie pamietam dokladnie dlugosci przewodow , ale katy na banjo sa takie:
przod - 3x20 deg+1x 0 deg (przewody 800 + 880 mm )
tyl -20 deg + 0 deg (800 mm)
sprzeglo 2x20 deg ( 1000 mm )
podane dlugosci byly dobre dla mnie ( RC 36 II 96r) i traktuj jako orientacyjne
cala praca - robilem sam -jestem mechanikiem
smary sa ogolnie dostepne i plyn hamulcowy wg uznania
mnie to zajelo wszystko ok 8 godzin - odpowietrzenie - bez problemu
efekt ---- bezcenny --nowa jakosc hamulca
tel 0601 49 49 00
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość