przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
-
- zadomowiony
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz 01 maja 2011, 00:09
- Imię: Marcin
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
Cze
Gdyby ktoś chciał zobaczyć instrukcję instalacji w dualu:
http://www.galferusa.com/brake-line-ins ... s-3-h2.pdf
Przewody co prawda u nas niepopularne, ale można się zorientować w stopniu trudności operacji i obejrzeć jak wygląda komplet przewodów. Nie mniej cena 1500zł nadal powala.
W załączonym pliku poglądowa fotka kompletnej instalacji do V-teca.
Gdyby ktoś chciał zobaczyć instrukcję instalacji w dualu:
http://www.galferusa.com/brake-line-ins ... s-3-h2.pdf
Przewody co prawda u nas niepopularne, ale można się zorientować w stopniu trudności operacji i obejrzeć jak wygląda komplet przewodów. Nie mniej cena 1500zł nadal powala.
W załączonym pliku poglądowa fotka kompletnej instalacji do V-teca.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- maliq85
- zadomowiony
- Posty: 95
- Rejestracja: śr 17 lis 2010, 14:18
- Imię: Paweł
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: CZN,CMG,CB,PGN
- Kontakt:
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
Mam okazję kupić oplot od VTR 97' teraz pytanie czy podejdzie do RC36II i jaką długość mają przednie przewody w RC36II ? Dzięki z góry za info
"Per aspera ad astra"
pozdro MALIK
pozdro MALIK
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4212
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
wejdz na hela:
http://www.przewodywoplocie.pl/
pobierz katalog w excelu i sprawdz, tam podawali dlugosc
http://www.przewodywoplocie.pl/
pobierz katalog w excelu i sprawdz, tam podawali dlugosc
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
Miareczka krawiecka albo darmówka z lerła merlę i lecisz wzdłuż przewodów.
- maliq85
- zadomowiony
- Posty: 95
- Rejestracja: śr 17 lis 2010, 14:18
- Imię: Paweł
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: CZN,CMG,CB,PGN
- Kontakt:
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
W katalogu nie znalazłem żadnych wymiarów. Ciężko to samemu wymierzyć dlatego pytam kogoś kto ma już oplot jaka dł jest optymalna. Wymierzyłem i wychodzi coś ok 65 cm krótszy przewód...
Chyba że się mylę
Chyba że się mylę
"Per aspera ad astra"
pozdro MALIK
pozdro MALIK
- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
przód po 75cm
ew 75 i 80cm
ew 75 i 80cm
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- Groszek
- klepacz
- Posty: 616
- Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
- Kontakt:
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
http://moto.allegro.pl/przewod-hamulcow ... 51592.html
a takie? Ktoś miał z takimi kontakt, jest jakaś opinia?
Pzdr
a takie? Ktoś miał z takimi kontakt, jest jakaś opinia?
Pzdr
- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
mam je, w porównaniu do Hel'a (miałem w poprzednim motku) to nie ma różnicyGroszek pisze:http://moto.allegro.pl/przewod-hamulcow ... 51592.html
a takie? Ktoś miał z takimi kontakt, jest jakaś opinia?
Pzdr
chyba że estetyczna, mianowicie końcówki nie są tak ładnie wykończone jak w Hel'u i czasem nachodzą rdzawym nalotem który można usunąć
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- Groszek
- klepacz
- Posty: 616
- Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
- Kontakt:
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
Dzięki wielkie! o taką opinię mi chodzi Gdzieś na forach czytałem, jak ktoś pisał, że "jego koledze taki przewód rozszczelnił się przy końcówce", ale zawsze mam wątpliwości czy należy w takie przypowieści wierzyć.
- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
kiedyś znajomy też od nich kupił, jeden przewód nie był drożny to przysłali mu kolejny a tamtego nie musiał zwracać.
zrobiłem na nich 12tyś km i wszystko okay, za tą cenę jestem zadowolony,jedynie zwróć uwagę jak będą poprowadzone, bo są sztywne i gdy ocierają o coś ostrego to przeźroczysta otulina schodzi i jest oplot stalowy.
a dozowalność w porównaniu do starych gumowych to przepaść
zrobiłem na nich 12tyś km i wszystko okay, za tą cenę jestem zadowolony,jedynie zwróć uwagę jak będą poprowadzone, bo są sztywne i gdy ocierają o coś ostrego to przeźroczysta otulina schodzi i jest oplot stalowy.
a dozowalność w porównaniu do starych gumowych to przepaść
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
- zadomowiony
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz 24 kwie 2011, 02:00
- Imię: Marek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
Odnośnie wymiany przewodów w dualu.
Rozmawiałem ostatnio na ten temat w ASO Hondy i potwierdzili moje przypuszczenia, że obwody hydrauliczne przedni i tylny są niezależne. Tak więc śmiało można wymieniać tylko przewody prowadzące od pompy hamulcowej przy klamce do zacisków przednich.
Jedyny problem który widzę, to te króciutkie przewody do zacisków - pewnie trzeba by je dorabiać na zamówienie.
Rozmawiałem ostatnio na ten temat w ASO Hondy i potwierdzili moje przypuszczenia, że obwody hydrauliczne przedni i tylny są niezależne. Tak więc śmiało można wymieniać tylko przewody prowadzące od pompy hamulcowej przy klamce do zacisków przednich.
Jedyny problem który widzę, to te króciutkie przewody do zacisków - pewnie trzeba by je dorabiać na zamówienie.
- emils
- pisarz
- Posty: 400
- Rejestracja: śr 01 cze 2011, 12:20
- Imię: Emil
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Żyrardów
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
Mechanikiem nie jestem, ale dual cbs działa tak, że po naciśnięciu przedniej klamki aktywuja się po dwa tłoczki w każdym zacisku a po naciśnięciu nożnego-po jednym tłoczku w każdym zacisku. Wychodzi na to, że owszem-są niezależne, ale tak czy inaczej musisz wymienić cały układ (przedni bądź tylny) żeby miało to sens. Jak dobrze rozumiem przedni steruje dwoma tłoczkami w każdym zacisku a tylny-jednym tłoczkiem. Jak wymienisz tylko z samego przodu to oplot będzie na 4 tłoczkach a tylny (piąty) już pominiesz.
"Bóg stworzył Hondę, bo wie co dobre. A inne motocykle? Bo ma poczucie humoru!"
Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...
Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...
-
- pisarz
- Posty: 232
- Rejestracja: wt 27 sty 2009, 19:51
- Imię: Jerry
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
tylko w przednim lewym. W prawym uruchamiają się trzy.emils pisze:Mechanikiem nie jestem, ale dual cbs działa tak, że po naciśnięciu przedniej klamki aktywuja się po dwa tłoczki w każdym zacisku
Na tyle zaciska się jeden tłoczek uruchamiany pompką CBS przy przednim lewym zacisku.
uruchamiają się dwa tłoczki z tyłu i jeden w przednim lewym.emils pisze:a po naciśnięciu nożnego-po jednym tłoczku w każdym zacisku
Jak zaślepisz przewód z pompki CBS i przewód wychodzący z pompy tylnej do przedniego zacisku to pozbędziesz się CBSu.
A przynajmniej tak jest w V-tecu
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
I dobze ze dodales w v-tecu w fi jest troche inaczej
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
- zadomowiony
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz 24 kwie 2011, 02:00
- Imię: Marek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
Jak sam zauważyłeś, dzięki oplotowi raptem 3 przewodów idących od klamki, uzyskujemy poprawę w obu przednich zaciskach przy niezmienionej sytuacji w zacisku z tyłu (pompka przy lewym przednim zacisku odpala 2 z 3 tłoczków w tylnym zacisku). Źródło: http://world.honda.com/motorcycle-techn ... ke/p5.htmlemils pisze:Mechanikiem nie jestem, ale dual cbs działa tak, że po naciśnięciu przedniej klamki aktywuja się po dwa tłoczki w każdym zacisku a po naciśnięciu nożnego-po jednym tłoczku w każdym zacisku. Wychodzi na to, że owszem-są niezależne, ale tak czy inaczej musisz wymienić cały układ (przedni bądź tylny) żeby miało to sens. Jak dobrze rozumiem przedni steruje dwoma tłoczkami w każdym zacisku a tylny-jednym tłoczkiem. Jak wymienisz tylko z samego przodu to oplot będzie na 4 tłoczkach a tylny (piąty) już pominiesz.
Dla mnie to duża poprawa małym kosztem, porównując do kompletu przewodów za ponad 1000 zł.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości