Strona 2 z 2

: śr 10 cze 2009, 23:17
autor: PETER
jak klocki nowe to na początku robi sie taka trochę gumowata

: czw 11 cze 2009, 09:32
autor: Mike
Ja miałem kiedyś podobny problem w CB500.
Połaszczyłem się na tanie zamienniki i hamulce nigdy nie były takie jak na oryginałach :sad:

Oczywiście na początku muszą się dotrzeć, ale potem powinno wrócić do normy. Jak nie to prawdopodobnie kiepskie klocki, lub źle dobrane.
Mogły się też zapowietrzyć, jeżeli wcisnąłeś klamkę po wyjęciu klocków.

: czw 11 cze 2009, 16:06
autor: grzegrzol
Mike pisze: Mogły się też zapowietrzyć, jeżeli wcisnąłeś klamkę po wyjęciu klocków.
Jeżeli układ jest szczelny i jeżeli pompa na kierowniku nie zaciągnęła powietrza to nawet po naciśnięciu klamki przy zdjętych klockach nie powinno dojść do zapowietrzenia(wysunie się tłoczek). U mnie często się zdarza, że po wymianie klocków dźwignia pracuje inaczej niż poprzednio(reguluję wtedy pokrętłem na klamce), ale z reguły po kilku dniach wszystko wraca do normy. Często powodem tego jest rant na tarczy bądź nierównomierne jej zużycie wtedy klocki potrzebują trochę więcej czasu by dopasować się do kształtu tarczy.

: pt 19 cze 2009, 20:12
autor: Mike
No to żeby postawić kropkę na i: dzisiaj odebrałem koło po prostowaniu tarczy hamulcowej.
Przy okazji okazało się, że pokrzywiona była felga (poprzedni właściciel musiał nieźle przypierdzielić w krawężnik, hehe pewnie dlatego musiał zmienić oponę i pewnie dlatego leżał na boku).

W każdym razie kwestia hamulców rozwiązana, teraz już jest wszystko ok.

Jeszcze raz dzięki za podpowiedź.