
Ja również mam już chyba drugi komplet nissinów złotych i wywaliłem białe izolatory termiczne oraz osłony izolatorów - klamka jest twardsza i hamowanie pewniejsze.
Czy tłoczki nie będą za dużo wysunięte? Jedna taka przekładka ma 2mm, czyli 4mm na zacisk więcej wysunięty tłoczek. Tzn chodzi mi o to czy tłoczka przy większym zużyciu klocków nie będzie kantować?Fakir pisze:To jeździj bez
Ja również mam już chyba drugi komplet nissinów złotych i wywaliłem białe izolatory termiczne oraz osłony izolatorów - klamka jest twardsza i hamowanie pewniejsze.
Dziękuje za infośliniak290 pisze:Nic się nie będzie działo, możesz dać samą blaszkę na klocek
Nie dotykałeś pokrętła regulacji położenia klamki względem manetki ?mictom pisze:Dziwi mnie tylko jakim cudem ten skok jałowy mógł się zmniejszyć? Nic sobie nie daje uciąć, ale pamiętam że był większy.
Kiedyś miałem +1 obrót klamkę dalej, bo hamulec łapał później, ale od pół roku jak jest wyższy to mam skręcone na minimum, klamka najbliżej manetki. Bliżej się już nie da. Ale ta odległość chyba nie ma nic do luzu jałowego klamki?Klarkson pisze:Nie dotykałeś pokrętła regulacji położenia klamki względem manetki ?mictom pisze:Dziwi mnie tylko jakim cudem ten skok jałowy mógł się zmniejszyć? Nic sobie nie daje uciąć, ale pamiętam że był większy.
To jest głowny sprawca tego, że hamulec czy sprzęgło łapie wcześniej / później.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość