-
rosel_1986
- bywalec

- Posty: 22
- Rejestracja: wt 26 kwie 2011, 19:09
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: rosel_1986 » sob 21 maja 2011, 19:33
ma ktos moze dokładniejszy opis, a najlepiej ejszcz ejakies rysunki

bo kurde nie chce zapowietrzyc tego ukladu a musze wymienic płyn, a coś moze o płynie do sprzegła ktos wie jak sie wymienia ??

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu...
-
rosel_1986
- bywalec

- Posty: 22
- Rejestracja: wt 26 kwie 2011, 19:09
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: rosel_1986 » sob 21 maja 2011, 19:55
opis wymiany płynu w sprzęgle znalazłem
viewtopic.php?f=54&t=12005&view=unread#unread piękny opis bardzo dziękuję

a podobny opis do wymiany w układzie hamulcowym dostanę ?? jeśli nie tutaj napiszcie na gg, wielkie dzięki z góry

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu...
-
elco
- klepacz

- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: elco » ndz 22 maja 2011, 00:26
zomb pisze:
Mógłby ktoś ten opis uzupełnić do wersji z ABS'em z zachowaniem odpowiedniej kolejności. Tam przy aku są dwa odpowietrzniki.
Wymienialem niedawno plyn u kuzyna w vitku. W wersji z ABS-em sa w zasadzie dwie roznice. Odpwietrzanie/wymiane plynu dzwignia hamulca noznego rozpoczynamy od przedniego lewego zacisku (srodkowy odpowietrznik). Prawy takiego nie posiada. Nastepnie sciagamy zacisk i ustawiamy po katem 15 stopni do poziomu i wkladamy miedzy okladziny jakas deseczke. Nastepnie przechodzimy do lewego odpowietrznika proporcjonalnego (przy dodatniej klemie akumulatora). Koljeny w instrukcji jest wewnetrzny odpowietznik tylnego zacisku. Zanim przepuscimy przez niego plyn, sciagamy kolo, obracamy zacisk na tarczy o 180 stopni. Nastepny jest prawy odpowietrznik proporcjonalny (przy minusowej klemie aku). Na koniec zostaje zawnetrzny odpowietrznik tylnego zacisku. Ja tylny zacisk zostawilem na koniec i wymienialem plyn tak jak w poprzedniej isntrukcji. Wszystko po wymianie gralo i dzialalo lepiej niz poprzednio.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
-
marlubin
- bywalec

- Posty: 42
- Rejestracja: ndz 10 paź 2010, 19:41
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: k/Krakowa
Post
autor: marlubin » sob 28 maja 2011, 09:44
A czy przy takiej wymianie płynu polegającej na przepompowaniu starego nowym płyn znajdujący się "za" cylinderkami również zostaje wypchnięty i zastąpiony nowym?
Odpowietrzniki są przecież w najwyższym miejscu zacisku, a w cylinderkach jest ruch jednostronny płynu?
-
marlubin
- bywalec

- Posty: 42
- Rejestracja: ndz 10 paź 2010, 19:41
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: k/Krakowa
Post
autor: marlubin » czw 09 cze 2011, 21:14
I jeszcze jedno pytanie,
Czy przy wymianie płynu, bez odpowietrzania, też trzeba odkręcać przedni lewy zacisk i podnosić go 15 stopni ponad poziom?
-
rosel_1986
- bywalec

- Posty: 22
- Rejestracja: wt 26 kwie 2011, 19:09
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: rosel_1986 » czw 09 cze 2011, 22:13
powiem Ci ze ja nie podnosiłem i ze wszystkich cylinderków leci czysty płyn, a do tego dobrze hamuje wiec sadze ze nie trzeba, ale ręki na stół nie położę ;]
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu...
-
lizardlord
- zadomowiony

- Posty: 69
- Rejestracja: wt 21 wrz 2010, 19:09
- Imię: Michał
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Świebodzin
Post
autor: lizardlord » wt 12 lip 2011, 02:32
Czy mógłby ktoś opisać dokładnie w jaki sposób przeczyścić, założyć, zalać i odpowietrzyć układ duala z 800Fi 99? U mnie ktoś założył na przód heble od 929 na przejściówkach a chcę wrócić do standardu. Mam kompletny układ, nie rozkładany, który leżał jakiś czas na szafie u handlarza. Podejrzewam że dobrze byłoby go przeczyścić przed zakładaniem. Pytanie tylko jak. Za wszelką pomoc będę serdecznie wdzięczny

-
rosel_1986
- bywalec

- Posty: 22
- Rejestracja: wt 26 kwie 2011, 19:09
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: rosel_1986 » wt 12 lip 2011, 11:28
wydaje mi się ze wyczyścić układ możesz denaturatem, ale powiem Ci ze przy dualu to jak zalejesz to odpowietrzania bedziesz miał sporo ROBOTY ;] ale popytaj sie jeszcze bo nie chce w bład wprowadzić

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu...
-
lizardlord
- zadomowiony

- Posty: 69
- Rejestracja: wt 21 wrz 2010, 19:09
- Imię: Michał
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Świebodzin
Post
autor: lizardlord » wt 12 lip 2011, 14:35
Jestem przygotowany że może to trwać parę godzin

życie. Chciałbym tylko parę wskazówek żeby to sprawniej poszło

-
orzyl
- klepacz

- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: orzyl » wt 12 lip 2011, 14:46
przecierz wszystko jest w serwisowce. masz ją ?
nie czyść układu niczym poza płukaniem płynem hamulcowym. a jak Ci taki denaturat zostanie w środku ? przedmuchaj porządnie sprężonym powietrzem z kompresora. do tłoczków użyj specjalnej pasty. jeśli gumki w zaciskach są zniszczone, kup nowe i już.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
-
lizardlord
- zadomowiony

- Posty: 69
- Rejestracja: wt 21 wrz 2010, 19:09
- Imię: Michał
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Świebodzin
Post
autor: lizardlord » wt 12 lip 2011, 16:30
Tak właśnie myślałem. Wypłukać później denaturatu, nie wypłucze. No to zabieram się do roboty

Życzcie mi powodzenia

-
orzyl
- klepacz

- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: orzyl » wt 12 lip 2011, 18:13
życzę

Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » wt 12 lip 2011, 19:15
orzyl dobrze prawi
To samo proponuje zrobic każdemu kto ma duala a nie czyscił go od paru lat
Ja w tym roku wyczysciłem wszystkie zaciski, odpowietrzyłem i normlanie teraz hebluje naprawde super

-
rosel_1986
- bywalec

- Posty: 22
- Rejestracja: wt 26 kwie 2011, 19:09
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: rosel_1986 » wt 12 lip 2011, 22:22
mi wiele osób mówiło o denaturacie, nie próbowalem, ponoć jest dobrze, ale nie będę oceniał, a odpowietrzanie to sądzę jak wymiana tyle że bardziej czasochłonne

a mam pytanie wspomniał ktoś o serwisówce, a ma ktoś w polskiej wersji językowej ?? bo ja mam angielską ;/
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości