przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
Proste pytanie do osób, które założyły u siebie pełen oplot. Proszę o opisanie skuteczności hamulca po modyfikacji. Czy ktoś sprawdzał drogę hamowania lub w jakikolwiek inny sposób w jakim stopniu poprawiają się hamulce. Proszę o konkretne informacje, gdyż z 7-miu stron postów tylko kilka osób nadmienia o skuteczności.
- michał RC 46
- pisarz
- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Miałem oplot w kilku motocyklach i różnica względem gumowych jest kolosalna, z resztą zadajesz bardzo oczywiste pytanie na którą odpowiedź znajdziesz w poprzednich postach. Naucz się uważnie czytać 
ps. znalazłem jakiegoś producenta przewodów który robi też układy do motocykli może warto było by się zainteresować tym i jakimś zbiorowym zamówieniem, tylko nie mam pojęcia jak sobie cenią taką usługę? podaje link do strony
http://www.enzet.pl/index.php?gid=2

ps. znalazłem jakiegoś producenta przewodów który robi też układy do motocykli może warto było by się zainteresować tym i jakimś zbiorowym zamówieniem, tylko nie mam pojęcia jak sobie cenią taką usługę? podaje link do strony
http://www.enzet.pl/index.php?gid=2
- sams0n
- teksciarz
- Posty: 129
- Rejestracja: pn 01 lis 2010, 10:53
- Imię: Szymon
- województwo: podlaskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Białystok
Właśnie w zeszłym tygodniu założyłem na przód przewody w stalowym firmy no name.
Warto! dlaczego - skoro nikt nie skrytykował a wszyscy są za to dlaczego masz wątpliwości.
Tak to nie odpowiedź ale odczucia wszystkich są takie same - doczytaj uważniej.
Siła hamowania jest równomierna na całej linii od samego dołu ładnie równo bierze przy wiekowym motocyklu nie boję się hamować samym przodem (oczywiście mam nową oponę:))
Warto! dlaczego - skoro nikt nie skrytykował a wszyscy są za to dlaczego masz wątpliwości.
Tak to nie odpowiedź ale odczucia wszystkich są takie same - doczytaj uważniej.
Siła hamowania jest równomierna na całej linii od samego dołu ładnie równo bierze przy wiekowym motocyklu nie boję się hamować samym przodem (oczywiście mam nową oponę:))
"Deski nie oddają ciosów"- Bruce Lee
- mack72
- klepacz
- Posty: 802
- Rejestracja: śr 30 maja 2007, 11:32
- Imię: MACIEJ
- województwo: podlaskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łomża
- Kontakt:
Założenie oplotu w kilku- czy klikunastoletnim moto napewno porawi jakość hamowania, wynika to z bardzo prozaicznego faktu że hamulce nalezy odpowietrzyć, wymienić plyn a jak to często bywa również klocki...i efekt Mega nowe hamulce! Natomiast to samo daje zmiana na nowe przewody gumowe i wszystkie czynności jak poprzednio...ale efekt wizualny nie ten sam i wiadomo "stalowy oplot" inaczej brzmi w ogłoszeniu przy sprzedazy. Ponad 95% nowych motocykli nie posiada oplotu, bo nie są wykorzystywane do ekstremalnych jazd po torze i nie ma trendu na wprowadzanie takiej modyfikacji. Ale to tylko moje zdanie. pozdro!
- C_L_K
- ostry klepacz
- Posty: 2010
- Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
- Imię: Rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kosewko
Na pewno masz rację. Robiąc u siebie hamulce też kombinowałem w ten sposób, ale jak się dowiedziałem ile kosztują nowe gumiaki to od razu mi przeszło i założyłem oplotmack72 pisze:to samo daje zmiana na nowe przewody gumowe

Generalnie efektem założenia przewodów w oplocie jest MEGA RÓŻNICA. Zwłaszcza kiedy każdy centymetr drogi hamowania robi różnicę. Po sezonie z oplotem przyzwyczaiłem się do nowych hamulcy i nie zwracałem już na to uwagi aż do chwili kiedy miałem okazję przelecieć się taką samą sztuką jak moja tylko w gumiakach

- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
szczególnie nie wpada Ci głęboko klamka, gdy są już spuchnięte (zgrzane) hamulce czy też od ciepłego powietrza gorące rozciągające się pod ciśnieniem przewody. GOMAN ma dostęp do fajnej ceny na HEL. POgadaj z Nim. pozdrowienia
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
-
- pisarz
- Posty: 466
- Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
- Imię: Adam
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kartuzy
Ja powoli przygotowuje się finansowo i psychicznie
do wymiany przewodów. Głównie dlatego, że mają już trochę lat, a nie dlatego, że chciałbym polepszyć hamulce.
Na oryginalnych klockach z nowym płynem i dobrze odpowietrzonym układem heble w vfr-ce sa "dwupalcowe" i w zupełności wystarczają do mojej jazdy. Czy ktoś orientuje się ile może kosztować komplet przewodów gumowych do Fi, bo stalowe już wiem?

Na oryginalnych klockach z nowym płynem i dobrze odpowietrzonym układem heble w vfr-ce sa "dwupalcowe" i w zupełności wystarczają do mojej jazdy. Czy ktoś orientuje się ile może kosztować komplet przewodów gumowych do Fi, bo stalowe już wiem?
Adam
- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Będziesz kupował na metryFakir pisze:PS. jakie długości przewodów są potrzebne w VFR750 RC36A ?


Polecam te , sam mam zamontowane u siebie.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
skoro wychodzi dwa razy taniej kupować określoną ilość cm, to dlaczego niefigaro pisze:Będziesz kupował na metry![]()

http://owiewki24.pl/UKLAD_HAMULCOWY-k13 ... fault.html
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- maliq85
- zadomowiony
- Posty: 95
- Rejestracja: śr 17 lis 2010, 14:18
- Imię: Paweł
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: CZN,CMG,CB,PGN
- Kontakt:
Nie wiem czy dobrze piszę ale myślę, że 75 i 80cm wystarczą. Mam dobre doświadczenia z przewodami LML do budowy modułowej, spisują się świetnie.
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... 18&order=t
W przyszłej vfr też takie zastosuję, mam nadzieję że to już niedługo
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... 18&order=t
W przyszłej vfr też takie zastosuję, mam nadzieję że to już niedługo

"Per aspera ad astra"
pozdro MALIK
pozdro MALIK

- juhass
- pisarz
- Posty: 332
- Rejestracja: wt 20 maja 2008, 08:39
- Imię: Tomasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gliwice
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
Jako, że co jakiś czas ktoś podgrzewa tego kotleta, tym razem zrobię to ja.
Ktoś coś nowego odkrył w temacie oplotu w dualu?
Jest jakaś skuteczna alternatywa prócz 1500zł w firmie Hel?
Moje przewody mają już 11 latek i trzeba by coś pomyśleć nad nimi...
Ktoś coś nowego odkrył w temacie oplotu w dualu?
Jest jakaś skuteczna alternatywa prócz 1500zł w firmie Hel?
Moje przewody mają już 11 latek i trzeba by coś pomyśleć nad nimi...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość