 
 http://www.youtube.com/watch?v=dLvZgEYq2gk

 Wolę dołożyć parę zł na dobrą część czy lepszy płyn hamulcowy niż dać tą kasę mechanikowi
 Wolę dołożyć parę zł na dobrą część czy lepszy płyn hamulcowy niż dać tą kasę mechanikowi 



Rozumiem, że u Ciebie w domu sprząta sprzątaczka, ubrania oddajesz do pralni itp, itd...PETER pisze:Vermilion stary czym się zajmujesz ???????????? zarabiasz ??????????????? w takim razie daj zarobić innym oddaj człowiekowi który tym się zajmuje bi jak ktoś zacznie robić coś za ciebie to ty nie będziesz zarabiał i w ten sposób kółeczko się zamknie bo lekarz sam se zrobi i ty też będziesz musiał sam sie zoperować bo lekarz sam se coś tam robi i nie ma czasu, a z tego co czytam to sory ale mechanikiem nie jestś ja wiem ze niby to proste a jakie efekty i tak pojechałeś do mechanika

 Idąc Twoim tokiem myślenia, nie powinien istnieć dział Mechanika tego forum, bo z tego co zauważyłem, tam ludzie sobie podpowiadają jak usunąć/naprawić usterki we własnym zakresie...
 Idąc Twoim tokiem myślenia, nie powinien istnieć dział Mechanika tego forum, bo z tego co zauważyłem, tam ludzie sobie podpowiadają jak usunąć/naprawić usterki we własnym zakresie...
 Z tyłu mam 2 tłoczki, prowadnica jest wyczyszczone i przesmarowana
 Z tyłu mam 2 tłoczki, prowadnica jest wyczyszczone i przesmarowana 


Sorry, jakoś podświadomie myślałem o RC46.Vermilion pisze:Klarkson w RC36I nie ma DualaZ tyłu mam 2 tłoczki, prowadnica jest wyczyszczone i przesmarowana



No niezbyt. Jak ją zamkniesz dociskajac jeszcze powietrze z nad tafli plynu to wytworzysz tam cisnienie, a nie podcisnienie. Zamiast guma ciagnac, bedzie dopychac płyn.Vermilion pisze:Teoretycznie nie wciśnięta też powinna wytwarzać podniśnienie, chyba, że się mylę

 Problem dalej w tylnym hamulcu (z przodu klocki się ułożyły i tarcza wróciła niemal w całości do normalności). Nie odbija na tyle mocno jak powinien, nie blokuje koła, ale lekko trze i powoduje niesamowite grzanie się tarczy oraz problemy z dynamiczną jazdą (czuć obciążenie na silniku). Chwilowo tłoczki są odciągnięte i jeżdżę bez tylnego hebla, w zasadzie i tak go nigdy nie używam poza deszczem.
 Problem dalej w tylnym hamulcu (z przodu klocki się ułożyły i tarcza wróciła niemal w całości do normalności). Nie odbija na tyle mocno jak powinien, nie blokuje koła, ale lekko trze i powoduje niesamowite grzanie się tarczy oraz problemy z dynamiczną jazdą (czuć obciążenie na silniku). Chwilowo tłoczki są odciągnięte i jeżdżę bez tylnego hebla, w zasadzie i tak go nigdy nie używam poza deszczem. 

 Kur... a moto wcześniej jeździło na twardych  i tańszych ferrodo platinum to kur. mi się zachciało wykosztować, to teraz mam do zmiany nowiutkie klocki i tarcze
 Kur... a moto wcześniej jeździło na twardych  i tańszych ferrodo platinum to kur. mi się zachciało wykosztować, to teraz mam do zmiany nowiutkie klocki i tarcze  Wszystko zmontowane profesjonalnie przez mechanika... mam dość tego gówna. Poważnie rozważam sprzedaż tego badziewia...
 Wszystko zmontowane profesjonalnie przez mechanika... mam dość tego gówna. Poważnie rozważam sprzedaż tego badziewia...

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości