Ja nie widzę potrzeby podgrzewania. Jakby nie chciała puścić śruba to można podgrzać, ale jakoś wątpię żeby tam nie chciały się odkręcić śruby.
Ten klej to Loctite. Tak samo przy przykręcaniu trzeba oczyścić gwint i na nowo posmarować Loctitem, przykręcić kluczem dynamometrycznym i gucio. Jak w serwisie.
wymiana tarcz ze śrubami czy bez
- enoel
- zadomowiony
- Posty: 75
- Rejestracja: sob 07 lip 2007, 12:04
- Imię: Piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-wa
- Kontakt:
Re: wymiana tarcz ze śrubami czy bez
su4beuszsu4beusz pisze:Jak w temacie. zamierzam wymienić tarcze w moim vtecu ...................................................................................
własnie robiłem przegladzik swojego vitka (rocznik jak twój) i zauwazyłem na tarczach mały rancik. Zmierzyłem grubośc i mam jeszcze zapas do wartosci minimalnej ale zastanawiam się na ile kilometrów mi starczy.
Stąd dwa pytania:
- przy jakim przebiegu wymieniasz tarcze w swoim vitku?
- gdzie je kupujesz?
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
arczon, ja mam dynamometr z Aldika z Niemiec. Skala od 0 do 210 Nm. Powiem tak, nie widzę wielkiej różnicy w porównaniu z lepszymi firmami, a przynajmniej jeśli miałby służyć w domowych warunkach jest wystarczający. U mnie świetnie się sprawuje, koszt około 120 zł w Polsce. Naprawdę warto zainwestować w taki czy lepszy klucz.
- su4beusz
- pisarz
- Posty: 215
- Rejestracja: pn 18 sie 2008, 20:22
- Imię: Mateusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krk
- Kontakt:
Re: wymiana tarcz ze śrubami czy bez
no więc tak:enoel pisze:su4beuszsu4beusz pisze:Jak w temacie. zamierzam wymienić tarcze w moim vtecu ...................................................................................
własnie robiłem przegladzik swojego vitka (rocznik jak twój) i zauwazyłem na tarczach mały rancik. Zmierzyłem grubośc i mam jeszcze zapas do wartosci minimalnej ale zastanawiam się na ile kilometrów mi starczy.
Stąd dwa pytania:
- przy jakim przebiegu wymieniasz tarcze w swoim vitku?
- gdzie je kupujesz?
wymiana tarczy nie jest podyktowana przebiegiem.... a bezmyślnością. ruszyłem z blokadą na tarczy i ta poszła się j***ć.
tylko łut szczęścia sprawił, że strzemiono, któe także trzeba było wymienić, dostałem w gratisie z nowymi klockami (poprzedni właściciel ich nie zdemontował) sprawił, że część kosztów mi się zwróciła. więc de facto za wymianę i strzemiono nie płaciłem.
jeśli chodzi o kupno - sprowadziłem tarczę oryginalną z UK. koszt razem z transportem 804 zł (chinszczyzna u nas kosztuje od 850 w górę)
na allegro znalazłem ostatnio tarcze do vtec za 540 zł + transport (made in poland)
http://www.davidsilverspares.co.uk - strona sklepu, z którego skorzystałem. dodam że zarówno obsługa jak i przesyłak na bardzo wyskoim poziomie.
i jeszcze jedno pytanko: pisaliście na temat momentu z jakim powinny być dokręcone śruby. czy chodziło wam o śruby trzymające tarczę, czy całość. te (bodajże) sześć śrub trzymających tarczę z jakim momentem proponujecie dokręcić?
if my calculations are correct, when this baby hits 80mph we're gonna see some seriuos SHIT ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://www.bikepics.com/members/su4beusz/
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://www.bikepics.com/members/su4beusz/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości