Wyważanie tylnego koła
- maciek 800
- klepacz
- Posty: 579
- Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Raszyn
Wyważanie tylnego koła
Dzisiaj szukałem wulkanizacji która była by zdolna do wyważenia tylnego koła. W końcu trafiłem do serwisu motocyklowego w Raszynie. Gdzie się dowiedziałem że:
1. Tylnego Koła od VFR'y nie da się wyważyć na wyważarce motocyklowej bo potrzebne są jakieś przejściówki specjalne, i tylko serwis.
2. Że tylnego koła motocyklowego nie trzeba wyważać.
Co wy na to ?? Czekam na opinie.
1. Tylnego Koła od VFR'y nie da się wyważyć na wyważarce motocyklowej bo potrzebne są jakieś przejściówki specjalne, i tylko serwis.
2. Że tylnego koła motocyklowego nie trzeba wyważać.
Co wy na to ?? Czekam na opinie.
- Lucek
- stary wyjadacz
- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
1. po co wywazac? po jedno-sekundowym paleniu gumy idzie sie je.ac wywazanie,chyba ze kupujesz nowki i jezdzisz spokojnie nawet bez blokowania tylnego kola przypadkiem przy hamowaniu
2.faktycznie jest problem,u nas jest koles ktory ma wiekszosc koncowek motocyklowych ale akurat to VFR nie.. przez to ze jednoraminny wahacz.
ja jeszcze z tylu nie wywazalem nawet jak nowa kupilem
2.faktycznie jest problem,u nas jest koles ktory ma wiekszosc koncowek motocyklowych ale akurat to VFR nie.. przez to ze jednoraminny wahacz.
ja jeszcze z tylu nie wywazalem nawet jak nowa kupilem
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
bierzesz tylne koło pod pachę (mowa oczywiścoe od rc36 w górę), idziesz do dobrego zakładu przekładającego gumy samochodowe i mówisz , żeby założyli na wyważarkę końcówkę do wyważania alusów nie przelotowych, te końcówki mają zmienny rozstaw śrub mocujących i dalej już chyba nie trza gadać
jeżeli w miasteczkach 30-to tysięcznych są takie zakłady to chyba w większych miastach nie będzie z tym problemu
pzdr
jeżeli w miasteczkach 30-to tysięcznych są takie zakłady to chyba w większych miastach nie będzie z tym problemu
pzdr
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
- maciek 800
- klepacz
- Posty: 579
- Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Raszyn
No właśnie nie kupuje nówek, czasem mi się zdarza przypalić i zablokować. Teraz tylko pozostaje kwestia podświetlnych prędkości na "autostradach".LukeVFR pisze:1. po co wywazac? po jedno-sekundowym paleniu gumy idzie sie je.ac wywazanie,chyba ze kupujesz nowki i jezdzisz spokojnie nawet bez blokowania tylnego kola przypadkiem przy hamowaniu
2.faktycznie jest problem,u nas jest koles ktory ma wiekszosc koncowek motocyklowych ale akurat to VFR nie.. przez to ze jednoraminny wahacz.
ja jeszcze z tylu nie wywazalem nawet jak nowa kupilem
Tak na czuja to coś to za prosto wygląda, ale może się mylę.Ketchup pisze:mówisz , żeby założyli na wyważarkę końcówkę do wyważania alusów nie przelotowych, te końcówki mają zmienny rozstaw śrub mocujących i dalej już chyba nie trza gadać
Czy do wyważania w końcu lżejszych kół motocyklowych stosuje się ten sam park maszynowy co do autek?
- DIDI
- klepacz
- Posty: 1575
- Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
nie wiem czy jest jakaś róznica (mam RC 24), ale ja robie zawsze w zakładzie zmieniającym oppony samochodowe u mojego wujaszka, wyważa mi bez problemu, tylko musze chwilkę poczekać bo zmienia jakieś koncowki na wyważarce a i przypomniało mi sie, że mój kumpel w RC 36 u niego robił, więc nie ma problema z wyważaniem.
Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać
DIDI
DIDI
- maciek 800
- klepacz
- Posty: 579
- Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Raszyn
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości