twarde tylne zawieszenie(vtec 03)

Awatar użytkownika
kuri
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 83
Rejestracja: śr 03 mar 2010, 18:36
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wolbrom

twarde tylne zawieszenie(vtec 03)

Post autor: kuri » pt 09 kwie 2010, 19:40

Jakie czynnośći należy wykonać aby tył był bardziej miękki (strasznie dobija)
w porównaniu do poprzedniego moto (sv) ten jest strasznie twardy
w sumie z przodu też dostaje po nadgarstkach,ale ten temat już był opisany więc chodzi o tył.
nie robiłem tego nigdy i nie chce czegoś ukręcić na wstępie
jakieś wskazówki dla złotej rączki co by z jazdy było więcej przyjemności :grin:

vtec 03r 17.000km

Awatar użytkownika
brii
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
Imię: Maciej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: brii » pt 09 kwie 2010, 20:16

Jak dobija tył to chyba raczaj trochę za miękki jest... Rozumiem, że kończy mu się skok i uderza twardo?

P.S.
kuri pisze:vtec 03r 17.000km
Dobry dowcip ;) Chyba, że od początku w Twoich rękach :)
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.

Awatar użytkownika
kuri
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 83
Rejestracja: śr 03 mar 2010, 18:36
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wolbrom

Post autor: kuri » pt 09 kwie 2010, 21:33

znaczy jest na maksa i trzeba odkręcić?

co do przebiegu to to można przekręcić o kilka tysiaków tylko kto bawi sie w te kilka,zwykle kręcą na maksa a to z kolei mozna skorygować oceniając stan moto...
nie każdy ma farta :grin:

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » pt 09 kwie 2010, 22:17

kuri pisze:znaczy jest na maksa i trzeba odkręcić?
Tak mi się wydaje

Awatar użytkownika
elco
klepacz
klepacz
Posty: 911
Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Kontakt:

Post autor: elco » pt 09 kwie 2010, 23:46

Zmien ustawienie amortyzatora i dostosuj do swoich potrzeb. Tylni amortyzator pewnie znajduje sie w polozeniu nr 1 tj. najbardziej miekkie ustawienie. Bedziesz potrzebowal klucza pazurowego.

http://www.motogen.pl/artykuly/porady/u ... art17.html
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.

Awatar użytkownika
kuri
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 83
Rejestracja: śr 03 mar 2010, 18:36
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wolbrom

Post autor: kuri » sob 10 kwie 2010, 07:30

Dzięki ELCO za stronke z info...
coś pokręcimy :grin:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości