olej w lagach roczniki 90` rc36I

luk from wawa

Post autor: luk from wawa » ndz 17 gru 2006, 19:58

dzieki ketchup!!. ile miesci rezerwa i czy mozna jezdzic z kranikiem ustawionym caly czas na rezerwie czy mam cos zje.... .

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » ndz 17 gru 2006, 21:40

Klarkson pisze: Chozzzii o to, ze skoro masz zawieche w jednym palcu, to dziwie sie, ze moze Ci sie w jakis sposob "zapowietrzyc" amor ?!
czy ja kiedykolwiek w jakimś poście kreowałem się na MECHANIKA MOTOCYKLOWEGO??, wypowiadam się tylko w tematach które ugryzłem, czy powiedziałem , że ten "amor" się zapowietrza"??, myślę, że dałem jasno do zrozumienia, że wypierd...ąc z niego stary olej, i dalej spęłniając wymogi SM (winda w dół) jest suchy, zalewając układ, pod tzw poziom może dojść do przekłamania, sugerując jednocześnie, zalać "temat" ilością wskazaną w SM

[ Dodano: 2006-12-17, 21:46 ]
luk from wawa pisze:dzieki ketchup!!. ile miesci rezerwa i czy mozna jezdzic z kranikiem ustawionym caly czas na rezerwie czy mam cos zje.... .
wpadnij na powitalnię, myślę, że wypada :twisted:
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
Klarkson
pisarz
pisarz
Posty: 366
Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: Klarkson » pn 18 gru 2006, 10:59

Ketchup pisze: myślę, że dałem jasno do zrozumienia, że wypierd...ąc z niego stary olej, i dalej spęłniając wymogi SM (winda w dół) jest suchy, zalewając układ, pod tzw poziom może dojść do przekłamania, sugerując jednocześnie, zalać "temat" ilością wskazaną w SM
Dwa ruchy amortyzatorem, az do pelnego zassania oleju i problem z glowy.
Mozna to nawet zrobic na nieskreconym zawieszeniu, wkladajac sam tzw. smok do butelki z olejem.

Wlewajac odpowiednia ilosc oleju nie dojdzie do przeklamania ? A jaka masz pewnosc ze amor wszystko wypluł ? SM przepowiedział ?

Dla mnie EOT.
Klarkson

Awatar użytkownika
Bohun
klepacz
klepacz
Posty: 854
Rejestracja: pn 19 cze 2006, 10:28
Imię: Wiktor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów / Lubaczów
Kontakt:

Re: olej w lagach roczniki 90` rc36I

Post autor: Bohun » wt 18 mar 2008, 21:04

shoovfr750 pisze:Kto mi powie ile oleju wlać do lagi bo juz całkiem zgłupiałem

Fork oil capacity (U.S. and Calif. L-M) 383cc

Fork oil capacity (Canada L-M) 394cc

Fork oil capacity (U.S., Calif. and Canada N-P) 386cc
ja już tez nie wiem ile wlać, kto zmieniał ostatnio w RC 36 I i może i podać pewną informację ? :)

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » śr 19 mar 2008, 06:28

Pawel pisze:394, tyle podaje Autodata do wszystkich wersji z Europy.
Ketchup pisze:wg Haynesa jest to UK'90
po 394 cm3 na lagę
poziom oleju 175mm
To jest pewne :yeah

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » czw 20 mar 2008, 21:56

ja tam zawsze leje 400 ml, max 415 jesli rura nosna jest wieksza, jak narazie problemow nie bylo, ale jesli producent zaleca tak a nie inaczej to tyle trzeba wlac
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości