olej w lagach roczniki 90` rc36I
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
olej w lagach roczniki 90` rc36I
Kto mi powie ile oleju wlać do lagi bo juz całkiem zgłupiałem
Fork oil capacity (U.S. and Calif. L-M) 383cc
Fork oil capacity (Canada L-M) 394cc
Fork oil capacity (U.S., Calif. and Canada N-P) 386cc
skad moge się dowiedzieć jaki mam typ?
Fork oil capacity (U.S. and Calif. L-M) 383cc
Fork oil capacity (Canada L-M) 394cc
Fork oil capacity (U.S., Calif. and Canada N-P) 386cc
skad moge się dowiedzieć jaki mam typ?
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- Pawel
- pisarz
- Posty: 349
- Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
394, tyle podaje Autodata do wszystkich wersji z Europy. Wlej olej 15W, dobrze się on sprawuje w VFR, nawet nie wiem czy w przyszlości nie dam do swojej 20W. Dobrze się sprawje też dystans o grubości około 10 mm. W taki oto prosty sposób zastepuje się regulację napięcia wstepnego sprężyny, która w mojej jest wkręcona prawie do oporu.
Pawel
Pawel
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...
- Klarkson
- pisarz
- Posty: 366
- Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontakt:
Re: olej w lagach roczniki 90` rc36I
Nie patrz na ilośc oleju w ladze jaki masz wlac, tylko na poziom do ktorego olej powinien siegnac zeby zawiecha zaczela normalnie funkcjonowacshoovfr750 pisze:Kto mi powie ile oleju wlać do lagi bo juz całkiem zgłupiałem

Fork oil level: `90 = 175 mm
To znaczy: wykrecasz lage, wyciagasz bebechy, czyscisz, wkrecasz czysty amortyzator bez sprezyny, opuszczasz rure nosna na full do dolu, wkrecasz wszystkie sruby spustowe na dole i wlewasz olej tak, zeby poduszka powietrzna do gornej krawedzi spuszczonej na maxa rury nosnej w goleni siegnela 175 mm.
Proste ? Ale za to skuteczne

Klarkson
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
właśnie na 15W motula się zdecydowałem, z dystansem jeszcze poczekam do sezonu zobacze jak sie jezdzi bez niego.Pawel pisze:394, tyle podaje Autodata do wszystkich wersji z Europy. Wlej olej 15W, dobrze się on sprawuje w VFR, nawet nie wiem czy w przyszlości nie dam do swojej 20W. Dobrze się sprawje też dystans o grubości około 10 mm. W taki oto prosty sposób zastepuje się regulację napięcia wstepnego sprężyny, która w mojej jest wkręcona prawie do oporu.
Pawel
ale ten poziom tez jest różny dla każdej wersji.Klarkson pisze: Fork oil level: `90 = 175 mm
Klarkson
rama to rc36-2006863Ketchup pisze: Vtka, podaj nr ramy i silnika - może być na PW, i myślę, ze damy radę wersję odczytać - bez względu z jakimi papierami znalazła się w Polsce
Ketchuo
silnik rc36E-2007978
z tego cy wyszperałem to rodowity austriak. ale dalej nie wiem co z tego wynika w kwesti oleju

[ Dodano: 2006-11-30, 11:46 ]
no może nie austriak ale na pewno europejczyk... tylko co z tego.
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
wg Haynesa jest to UK'90
po 394 cm3 na lagę
poziom oleju 175mm
proponuję nie bawić się w mierzenie poziomu - po rozebraniu i wyczyszczeniu wszystkiego (czasem niezły szlamik tam jest
) - i złożeniu , wlewanie na tzw poziom może dać przekłamanie, ponieważ pewna ( ta na rysunku) część się jakby zapowietrza
po 394 cm3 na lagę
poziom oleju 175mm
proponuję nie bawić się w mierzenie poziomu - po rozebraniu i wyczyszczeniu wszystkiego (czasem niezły szlamik tam jest

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
standardowo 0-6PSI (0-0,04 Bara)luk from wawa pisze:Cześć może wy mi pomożecie . jakie powinno być ciśnienie w lagach w 24,nigdy się tym nie zajmowałem widziałem tylko zaworki .napewno większość wie. dzięki.
różnica maxymalna między lagami 1,5 PSI, (0.01Bara)
Ciśnienie mierzymy na motocyklu stojącym na kołach, jakiś czas po jeździe nie bezpośrednio!, aby jak pisze instrikcja zawieszeni było zimne

pees mam Owner's manula do modelu z 86
pzdr
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
- Klarkson
- pisarz
- Posty: 366
- Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontakt:
Wymieniałes kiedys olej w zawieszeniu czy tylko teoretyzujesz ?Ketchup pisze: wlewanie na tzw poziom może dać przekłamanie, ponieważ pewna ( ta na rysunku) część się jakby zapowietrza
"Pewna czesc na rysunku" to amortyzator, ktory pracuje zasysajac olej i wypluwajac. I ona się "tak jakby" nie zapowietrza, tylko po wyjeciu trzeba z niej celowo wypierdzielic caly stechly olej w celu zassania swiezego.
Kazdy robi jak mu pasuje, ale czy tak czy tak, jakies pojecie o tym trzeba miec.
Klarkson
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
zostawmy kwestię nazewnictwa, celowo zapodałem fotkę - czy jak bym już tego nie robił kilka razy wyssał bym to z palcaKlarkson pisze:
Wymieniałes kiedys olej w zawieszeniu czy tylko teoretyzujesz ?
"Pewna czesc na rysunku" to amortyzator, ktory pracuje zasysajac olej i wypluwajac. I ona się "tak jakby" nie zapowietrza, tylko po wyjeciu trzeba z niej celowo wypierdzielic caly stechly olej w celu zassania swiezego.
Kazdy robi jak mu pasuje, ale czy tak czy tak, jakies pojecie o tym trzeba miec.

pzdr
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości