Strona 1 z 1

Pomocy - wymiary tulej dystansowych ( VFR 800Fi dual)

: wt 14 lis 2006, 18:22
autor: Yelu
Potrzebuję wymiary tulej dystansowych przedniego koła (left side collar i right side collar), a szczególnie ich długość.
Przede mną moto miał wywrotkę i podejrzewam, że mam nie oryginalne te tuleje, wynikiem tego jest ocieranie o wspornik lewego zacisku hamulcowego (caliper bracket).
Pomocyyy...

: wt 14 lis 2006, 22:13
autor: SOWA
Ceść. Tu masz namiar, może coś się dowiesz lub kupisz.


http://www.allegro.pl/item141445054_hon ... esci_.html

: ndz 19 lis 2006, 10:53
autor: Yelu
Jak będę znał wymiary to sobie w razie czego dotoczę. Z handlarzami wolę nie gadać.
Gdyby ktoś demontował przedzie koło-np. wymiana opony cycuś i pomierzył by dla mnie te tulejki to byłbym wdzięczny.

: śr 29 lis 2006, 21:14
autor: Pawel
Mam u siebie 800 na zmianę opon. Jutro dokonam pomiarów.

Pawel

[ Dodano: 2006-12-07, 19:19 ]
Natknąłem sie na temat i mi sie przypomniało - i co sie okazalo, mialeś takie tuleje jek Ci podałem, czy jakaś wydumka ???

: pn 25 gru 2006, 20:30
autor: Yelu
sorry ale mało ostatnio spędzam czasu przy moto i na forum, mam małego dzieciaka i drugiego w drodze, także mój czas jest ograniczony, a pozatem praca jeszcze...
jeszcze nie sprawdziłem, jak sprawdze to napewno dam znać.

: czw 28 gru 2006, 08:42
autor: Shoov
Mam tak samo, tez mi o zacisk przyciera tarcza, tylko w 750-ce sprawdze na innych dystansach jeszcze, jaka może być inna przyczyna?

: wt 26 cze 2007, 00:03
autor: Yelu
na wstępie to witam po długiej nieobecności.
jeśli chodzi o tulejki dystansowe to po pomiarze okazało się, że wymiary są takie same jak podawał mi Paweł.
Jak sobie z tym poradziłem? A więc odciągnąłem trochę lage na zewnątrz od tarczy i dopiero dokręciłem lage na ośce. Teraz nic nie trze i gra muza.

: wt 26 cze 2007, 14:07
autor: Karol
W tym temacie o szersze wyjaśnienie sprawy poprosimy Morsa :pwned

: sob 07 lip 2007, 10:24
autor: VFR800,01
Oś jest szersza z lewej strony , ale nie ma kołnierza , który dociskałby lage , tzn. że oś z nakrętką ściskają lewą tuleje dystansową lewą , łożysko lewe , tuleję wewnętrzną , łozysko prawe , tyleję dystansową prawą i prawą lagę . Tak więc lewa laga jest luźna .
Przy montażu trzeba ustawić lewą lage na znaczniku na osi ( poprzeczne nacięcie ok 1 cm od końca ), zakontrować ją by sie nie przesuneła i wtedy dokręcić śrubę na prawej
Po takim montarzu tarcze hamulcowe są pośrodku zacisków