Strona 1 z 1
zbyt "miękki" przód
: pt 17 lip 2009, 10:55
autor: ArthurRC24
jak w temacie. zastanawiam się gdzie leży przyczyna.
czy jest to:
- mało oleju
- zbyt niskie ciśnienie powietrza (bo wyczytałem że należy "podpompować")
- czy moze jeszcze coś innego??
Mój model to RC24 z 1989 roku.
Byłbym wdzięczny za jakąś podpowiedź.
: pt 17 lip 2009, 11:33
autor: orzyl
sprawdz abyś miał:
-cisnienie powietrza w oponach
-ilosc oleju w lagach
-rodzaj oleju
-jakość oleju
Jak w Manualu
: pt 17 lip 2009, 12:14
autor: ArthurRC24
Ciśnienie w oponkach zgadza się zawsze:)
bardziej chodziło mi o ciśnienie w lagach (coś w manualu na ten temat widziałem ale nie wiem czy dotyczy to wszystkich modeli)
a jeśli chodzi o olej to jaki polecasz??
: pt 17 lip 2009, 12:48
autor: orzyl
moze byc motul o takich wartościach jak jest w manualu
: wt 18 maja 2010, 23:07
autor: supi
Temat stary ale ktoś może tego ponownie szukać - ciśnienie powietrza w lagach w/g manuala może wynosić od 0 do 0,4 atmosfery więcej nie bo można narobić sobie biedy
: śr 19 maja 2010, 10:43
autor: RAFI $$$
witam
posiadam rc -24 i mogę powiedzieć że ciśnienie w lagach ma być od 0,4 do max 0,8 bara nie więcej bo można sobie faktycznie diabła narobić ciśnienie dostosowujemy do własnych potrzeb to znaczy jak chcemy mieć twardsze to i większe ciśnienie (info od nośnie ciśnienia uzyskane od naszego kolegi z działu mechaniki WASYLA)
: śr 19 maja 2010, 21:06
autor: Twardy161
u mnie nawet przy 0 i rzadszym oleju jest dosc twardo choc rewelacja wzgledem tego co bylo, choc bardziej mi przeszkadza maly skok-odrywanie kola od jezdni na wybojach,
a swoja droga to niebawem temat poznam blizej bo po wymianie oleju jedna laga zaczela puszczac.
: czw 20 maja 2010, 13:45
autor: RAFI $$$
Z tym cieknięciem mam tesz problem przed wymianą oleju i uszczelniaczy ciekła mi prawa laga a po wymianie cieknie mi teraz lewa podejrzewam że jakiś defekt fabryczny uszczelniacza musiał być no cóż złośliwość żeczy martwych