dziwna charakterystyka pracy przedniego zawieszenia

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » śr 03 lut 2010, 23:22

jeśli chodzi o pompowanie lag to tego nie robiłem- bo słyszałem iż trzeba z tym uważać bo można simmery wywalić i dałem sobie spokój z tym.
druga sprawa ze pierwsza rc24 posiadała antynurka i tam jest inna ilosc do kazdej z lag podana a do rc 24II juz takich danych nie moglem sie doszukac :/

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » czw 04 lut 2010, 13:11

hm nie wiem jak z tymi simmeringami, ale pewnie przy starych i przedobrzeniu z cisnieniem jest taka mozliwosc, ja poki co nie widze z tego plusow,

tak masz racje z antynurkiem, znalazlem juz w serwisowce poziomy dla poszczegolnych lag.

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » ndz 25 kwie 2010, 23:02

dzis wymienilem olej na 10w-roznica jest duza, wielkie dzieki za porade

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości