przeszczep

Awatar użytkownika
rafi
teksciarz
teksciarz
Posty: 141
Rejestracja: sob 23 cze 2007, 14:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

przeszczep

Post autor: rafi » śr 20 sie 2008, 23:16

mam zamiar przeszczepić upsy z goxera do mojej 24-ki streeta, warto sie pogłowić czy nie co myslicie o takich przeróbkach?

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » czw 21 sie 2008, 13:46

hmmm :mrgreen: nie wiem jak to będzie w RC 24 .. ciężko powiedzieć.
musisz przedewszystkim porobić pomiary wstępne (łożysko, długoś trzpienia dolnej półki, rozstaw goleni... itp). Weź pod uwagę że jeżeli chcesz zawieszenie przełożyć to ze wszystkimi innymi elementami typu koło tarcze zaciski..

Najpierw poszukaj w necie podobnej przeróbki, ja tak szukałem i jak rozpoznałem co to za zaawieszenie wsadził ktoś do VFRki to już wiedziałem, że się da. Ale mimo wszystko nie było to takie proste. Vitek jest dosyć upakowany i żeby półka od upsów mi się mieściła musiałem przesunąć chłodnicę oleju, co nie było takie proste przy zachowaniu oryginalnych przewodów itd..

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » czw 21 sie 2008, 13:47

fakt jest taki że sporo czasu i nerwów mnie to kosztowało i peniędzy ale chyba warto było, wygląda hardcorowo i do tego hebelki rewelacja.

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » sob 23 sie 2008, 19:43

Fajne te zawiasy i coś mi się zdaje że to te....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
rafi
teksciarz
teksciarz
Posty: 141
Rejestracja: sob 23 cze 2007, 14:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: rafi » sob 23 sie 2008, 21:11

ale te są z kawy! zresztą co za różnica liczy sie przeróbka... :biggrin

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » ndz 24 sie 2008, 22:36

a tak teraz to wygląda z zawiasem od CBR 1000 RR
a tak to wyglądało wcześniej (zawias od CBR 954)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » pn 25 sie 2008, 11:42

No piknie to wygląda ;-)
Kumpel ma ZXR po dzwonie i te upsy mu zostały i tak mnie dręczą :disagree
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » śr 27 sie 2008, 08:03

jakie sa roznice w prowadzeniu VFR ze zmienionym zawieszeniem?
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » śr 27 sie 2008, 10:54

chyba do mnie to pytanie ...
Fabiq pisze:jakie sa roznice w prowadzeniu VFR ze zmienionym zawieszeniem?
Cięzko mi teraz powiedzieć bo cała moja przeróbka była spowodowana tym że przodu wogóle nie miałem, całą zimę nie jeździłem , a jak już dosiadłem moto późną wiosną to juz miałem zawieszenie od 954... było tak cholernie twarde że nie byłem zadowolony :evil: jedynie na Lublinring mi się dobrze jeździło (choć trzepało trochę kierownicą, bo jedna tarcza lekko biła)... natomiast po zmianie na 1000 rr i zupełnie inne zaciski hamulcowe, założyłem przewody w oplocie i teraz jazda jest rozkoszą no i hamowanie ! Powiem szczerze że chciałem żeby moja VFRka była inna (indywidualna), z tego co po kolei robiłem i mierzyłem to chyba jest minimalnie teraz odchudzona z uwagi na lżejsze zawieszenie, zaciski, koło, i lżejsza o cały system DUAL/CBS z ABSem.

Jednym słowem musiałbym się przejechać na innym Vitku żeby mieć porównanie. Ale Co do prowadzenia nie mam zastrzeżeń, a raczej jest super 8)

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » śr 27 sie 2008, 11:01

Mój Vitek nie jest jeszcze ukończony, kolor dostał tymczasowy (choć mój wymarzony-ale trudny do "utrzymania"), pewnie po zimie zmieni oblicze...
Aha teraz mam prostą kierownicę z wiadomych względów, miałem jakieś Clip`y od Ducati ale nie zdały egzaminu, pozycja za kierownicą jest dosyć wygodna, choć lekko kąt wygięcia nadgarstków tak nie do końca jest sprzyjający..
Cóż tu mówić, przeróbka "wiele kosztuje" pracy i kombinowania, jak nie masz WZORU pod ręką, tylko bawisz się sam od podstaw, to to nie pasuje, inne by było lepsze i tak długo długo aż w końcu się uda znaleźć najlepsze rozwiązanie.... potem podliczasz koszty i czas :shock:

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » śr 27 sie 2008, 11:44

taka wymiana ma dla mnie sens w dwoch przypadkach

chce miec motocykl ktory bedzie moim jedynym indywidualnym wynalazkiem

lub

chce aby moj motocykl zyskal wlasnosci jezdne

w VFRce brakowalo mi kilku rzeczy, przedewszystkim mocy , lepszych hamulcow i wlasnosci jezdnych podczas bardzo sportowej jazdy, przesiadlem sie na inny motocykl bardziej sportowy jednak dalej nie jestem zadowolony szczegolnie z przedniego zawieszenia, dlatego ciekaw jestem na ile wymiana zawieszenia ingeruje w wlasnosci trakcyjne calosci, wiadomym jest ze wystarczy nieco zmienic ustawienie zawieszenia (tył+przod)jesli jest dostepne, zeby odczuc znaczaco zmiane w zachowaniu sie motocykla a co dopiero zmieniajac przednie zawieszenie na inne
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » śr 27 sie 2008, 12:34

w zawieszeniach upside down mam pełną regulację zawieszenia i powinienem teoretycznie pokombinować z nimi bo przecież standardowe ustwienie z CBR jest ustawione pod lżejszy motocykl niż VFR. Jednak jestem bardzo zadowolony z pracy tego zawieszenia, łyka dołeczki bez trudu i nie trzepie mną jak na twardym od 954.
I powiem jeszcze że jednak dobrze że Honda zmieniła producenta hamulców na TOKICO (fakt, nie wyprzedzają słynnych hebli z Yamahy, ale są naprawdę dobre).

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości