System T.R.A.C. i przednie zawieszenie

zenek
Posty: 8
Rejestracja: pt 07 lip 2006, 10:46
Imię: Mariusz
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kalisz/Łódź

System T.R.A.C. i przednie zawieszenie

Post autor: zenek » pt 07 lip 2006, 11:33

Siemano.
Czy kto? z Was mia? przednie zawieszenie wyposa?one w system T.R.A.C. ? (np. RC23) ?
Dzia?a?o to w og?le ? Czy przy wymianie uszczelniaczy, bardzo ten "wynalazek" komplikuje spraw? ? Na dniach b?d? wymienia? uszczelniacze w swojej VF700F Interceptor, kt?ra ma takowy system... ale jako? nie zauwa?y?em do tej pory, zeby to dzia?a?o :| Jeszcze chcia?bym spytac, czy nie ma wi?kszych problem?w z rozkr?ceniem lag... i czy obejdzie si? bez klucza udarowego ? Co do TRAC to dodam, ?e w moim moto jest on wyjatkowo irytuj?cy,a to z tego powodu, ?e przy ostrzejszym hamowaniu wydaje dzwi?ki do z?udzenia przypomniaj?ce te, powodowane przez luz na ?o?ysku g?owki ramy. System chodzi lu?no wraz z lewym zaciskiem hamulca, nie zale?nie od ustawienia si?y dzia?ania "antynurka".
zenek

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » pt 07 lip 2006, 11:45

Hej ,mam ten sam patent :) po czyszczeniu ,wymianie uszczelniaczy i oleju , da si? wyczu? ze ten trac lekko dzia?a przy hamowaniu ,najbardziej wyczuwalne po tych naprawach jest regulacja t?umienia kt?ra naprawde dobrze dzia?a .Co do rozk?adania lag nie ma problemu ,dasz rady , uwazaj tylko zeby nie uszkodzic powierzczni rury nosnej . polecam wszystko doszcz?tnie roz?o?y? i przemy? .Po tych wymianach zda si? regulacja t?umienia - ale to juz gdy wszystko bedzie git.Uwa?aj takze zeby nie pomieszac roznych ma?ych element?w.Jesli bedziesz potrzebowa? jakiejs czesci lub cos to pisz bo mam drugi prz?d od VF i te duperelki typu trac mam kompletne,pomoc takze bezproblemowa .

Pzdr seba

Awatar użytkownika
zachtomasso
teksciarz
teksciarz
Posty: 127
Rejestracja: wt 21 mar 2006, 16:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: zachtomasso » pt 07 lip 2006, 13:21

zenek pisze:Jeszcze chcia?bym spytac, czy nie ma wi?kszych problem?w z rozkr?ceniem lag... i czy obejdzie si? bez klucza udarowego
Spr?b?j poluzowa? ?ruby od do?u jeszcze przed wyj?ciem lag z p??ek. Wtedy odpada ci problem z ich umocowaniem. Ja kiedy? wytarga?em lagi i za nic nie mog?em wpa?? na pomys? jak je umocowa? i nie zniszczy? (np.: w imadle) :)
CB650F
był: VFR 750 F RC 24 '88 Hand Made Police Version :)

zenek
Posty: 8
Rejestracja: pt 07 lip 2006, 10:46
Imię: Mariusz
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kalisz/Łódź

Post autor: zenek » pn 17 lip 2006, 10:07

Siemano.
Ju? po wymianie :] Wi?kszych problem?w nie by?o (jedynie do wyj?cia "segera" musia?em lekko szczypce przerobi?, bo te zwyk?e kt?re mia?em nieco za grube by?y). Ale co w ?rodku by?o, to g?owa ma?a... olejem tego nazwa? nie mo?na. W jednej zielonkawe rzadkie b?oto, w drugiej jeszcze rzadsze i szare matowe. Jednym s?owem masakra. Uszczelniacze tak leciwe, ?e skruszenia i p?kni?cia na kraw?dziach mia?y.
Zapoda?em teraz 15W motula. Dos?ownie nie ten sam motocykl :D Wreszcie czu? zakr?ty, trzyma sie ?adnie w ?ukach i hamuje sie przyjemnie :) Przy czym ze wzgl?du na zastostosowan? lepko?? 15W, nie dopompowywa?em dodatkowo powietrzem. Dla mnie ekstra efekt.
Dzi?ki za odpowiedzi na posta :]

Pozdrawiam, Zenek
zenek

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » pn 17 lip 2006, 10:31

Fajnie ?e sie uda?o.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości