Problem ze ściągnięciem pokrywy :(
Problem ze ściągnięciem pokrywy :(
Witam,
Mam ogromną prośbę o pomoc
Nie moge poradzić sobie z usunięciem pokrywy DRIVEN FLANGE ASSEMBLY
str. 381 w manualu
Odbezpieczyłem i odkręcilem nakrętkę i nic
ani nie drgnie
Może się zapiekło Spryskałem WD-40
Czy macie może jakieś doświadczenia jak to ściągnąć ? Bo mnie się już pomysły skończyły
W załączniku jest screen z manuala.
Pozdrawiam,
Jakub
www.pmk-krakow.org
Mam ogromną prośbę o pomoc
Nie moge poradzić sobie z usunięciem pokrywy DRIVEN FLANGE ASSEMBLY
str. 381 w manualu
Odbezpieczyłem i odkręcilem nakrętkę i nic
ani nie drgnie
Może się zapiekło Spryskałem WD-40
Czy macie może jakieś doświadczenia jak to ściągnąć ? Bo mnie się już pomysły skończyły
W załączniku jest screen z manuala.
Pozdrawiam,
Jakub
www.pmk-krakow.org
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,jesli moge to podepne sie pod temat,chce wymienic łozysko w tylnim wchaczu i odkreciłem ta duza srube ale tam jest ta podkładka,chodzi mi o ta która jest na gwincie,jesli to jest wogóle jakas podkładka,tez psikałem WD40 i nic.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Mnie wygląda na to, że jednak zapieczone jest na elemencie kołnierza (COLLAR), albo nawet na łożysku.
W innym wypadku element DRIVEN SPROCET HUB by zszedł bez problemu.
(str. 387 manuala w PDFie)
Tylko jak to ruszyć
Mam ściągacz trój ramienny, zamocowałem(dokręciłem) go na osi (zabezpieczyłem żeby nie uszkodzić osi i gwintu na osi) i chwyciłem za kolo zębate i ani drgnie
Opukiwanie i rust off albo WD40 nic nie daje
Może jakiś cyc to na kleju poskładał Znacie jakieś preparaty to odpuszczania klejów typu locktit ?
Pozdrawiam,
Jakub.
W innym wypadku element DRIVEN SPROCET HUB by zszedł bez problemu.
(str. 387 manuala w PDFie)
Tylko jak to ruszyć
Mam ściągacz trój ramienny, zamocowałem(dokręciłem) go na osi (zabezpieczyłem żeby nie uszkodzić osi i gwintu na osi) i chwyciłem za kolo zębate i ani drgnie
Opukiwanie i rust off albo WD40 nic nie daje
Może jakiś cyc to na kleju poskładał Znacie jakieś preparaty to odpuszczania klejów typu locktit ?
Pozdrawiam,
Jakub.
- olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
cały element z ostatniego postu jest osadzony na piaście na wieloklinie, myslę że tam się to zapiekło i musiałbyś delikatnie uderzać w całość od tyłu - powinno puścić. Ściągacz raczej nie, uderzenia lepiej rozłączają niż stała siła...
[ Dodano: 2008-05-14, 14:11 ]
Buła, żeby wyjąć wahacz nie wystarczy odkręcić nakrętki z lewej strony, trzeba pomajstrować przy drugim końcu a do tego potrzebny jest specjalny klucz...
[ Dodano: 2008-05-14, 14:11 ]
Buła, żeby wyjąć wahacz nie wystarczy odkręcić nakrętki z lewej strony, trzeba pomajstrować przy drugim końcu a do tego potrzebny jest specjalny klucz...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section
- whitespirit
- pisarz
- Posty: 282
- Rejestracja: ndz 13 maja 2007, 14:45
- Imię: Bartosz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol UK
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam i tu jest problem,nie mam takiego klucza.olo pisze:Buła, żeby wyjąć wahacz nie wystarczy odkręcić nakrętki z lewej strony, trzeba pomajstrować przy drugim końcu a do tego potrzebny jest specjalny klucz...
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Maciej
- teksciarz
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Żadnego grzania !
Robisz to tak:
Okręcasz nakrętkę kontrującą całość , prościej było by ci ruszyć sprawę bez odkręcania zębatki , masz lepszy punkt podparcia, delikatnie najlepiej gumowym młotkiem dokooła opukaj aby puściło , zapewne się zapiekło, potem złap porządnie za zębatę i pociągnij , wygodniej ci będzie gdy osłonę łańcucha nieco podniesiesz (mocowania z tyłu na zatrzaski a z przodu na śruby)
Tylko nie przekoś na łożysku bo wtedy będziesz miał problem ze ściągnięciem, czasami trzeba wtedy dosłownie nabić element z powrotem i ponownie próbować ściągnąć
Robisz to tak:
Okręcasz nakrętkę kontrującą całość , prościej było by ci ruszyć sprawę bez odkręcania zębatki , masz lepszy punkt podparcia, delikatnie najlepiej gumowym młotkiem dokooła opukaj aby puściło , zapewne się zapiekło, potem złap porządnie za zębatę i pociągnij , wygodniej ci będzie gdy osłonę łańcucha nieco podniesiesz (mocowania z tyłu na zatrzaski a z przodu na śruby)
Tylko nie przekoś na łożysku bo wtedy będziesz miał problem ze ściągnięciem, czasami trzeba wtedy dosłownie nabić element z powrotem i ponownie próbować ściągnąć
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości