Problem ze ściągnięciem pokrywy :(

cyborg
Posty: 9
Rejestracja: wt 13 maja 2008, 22:25
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Problem ze ściągnięciem pokrywy :(

Post autor: cyborg » wt 13 maja 2008, 22:47

Witam,

Mam ogromną prośbę o pomoc :(

Nie moge poradzić sobie z usunięciem pokrywy DRIVEN FLANGE ASSEMBLY
str. 381 w manualu :(
Odbezpieczyłem i odkręcilem nakrętkę i nic :(
ani nie drgnie :(
Może się zapiekło :/ Spryskałem WD-40

Czy macie może jakieś doświadczenia jak to ściągnąć ? Bo mnie się już pomysły skończyły :(

W załączniku jest screen z manuala.

Pozdrawiam,
Jakub
www.pmk-krakow.org
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » śr 14 maja 2008, 08:37

witam,jesli moge to podepne sie pod temat,chce wymienic łozysko w tylnim wchaczu i odkreciłem ta duza srube ale tam jest ta podkładka,chodzi mi o ta która jest na gwincie,jesli to jest wogóle jakas podkładka,tez psikałem WD40 i nic.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

cyborg
Posty: 9
Rejestracja: wt 13 maja 2008, 22:25
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cyborg » śr 14 maja 2008, 13:20

Mnie wygląda na to, że jednak zapieczone jest na elemencie kołnierza (COLLAR), albo nawet na łożysku.
W innym wypadku element DRIVEN SPROCET HUB by zszedł bez problemu.
(str. 387 manuala w PDFie)

Obrazek

Tylko jak to ruszyć :(
Mam ściągacz trój ramienny, zamocowałem(dokręciłem) go na osi (zabezpieczyłem żeby nie uszkodzić osi i gwintu na osi) i chwyciłem za kolo zębate i ani drgnie :(
Opukiwanie i rust off albo WD40 nic nie daje :(
Może jakiś cyc to na kleju poskładał :/ Znacie jakieś preparaty to odpuszczania klejów typu locktit ? :(

Pozdrawiam,
Jakub.

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: olo » śr 14 maja 2008, 14:08

cały element z ostatniego postu jest osadzony na piaście na wieloklinie, myslę że tam się to zapiekło i musiałbyś delikatnie uderzać w całość od tyłu - powinno puścić. Ściągacz raczej nie, uderzenia lepiej rozłączają niż stała siła...

[ Dodano: 2008-05-14, 14:11 ]
Buła, żeby wyjąć wahacz nie wystarczy odkręcić nakrętki z lewej strony, trzeba pomajstrować przy drugim końcu a do tego potrzebny jest specjalny klucz...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
whitespirit
pisarz
pisarz
Posty: 282
Rejestracja: ndz 13 maja 2007, 14:45
Imię: Bartosz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol UK

Post autor: whitespirit » śr 14 maja 2008, 19:42

podgrzej aluminiowa czesc a samo zejdzie... uwaqa na gumowe elementy...

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » czw 15 maja 2008, 09:07

olo pisze:Buła, żeby wyjąć wahacz nie wystarczy odkręcić nakrętki z lewej strony, trzeba pomajstrować przy drugim końcu a do tego potrzebny jest specjalny klucz...
witam i tu jest problem,nie mam takiego klucza.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
Maciej
teksciarz
teksciarz
Posty: 168
Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Maciej » pn 02 cze 2008, 21:37

Żadnego grzania !

Robisz to tak:

Okręcasz nakrętkę kontrującą całość , prościej było by ci ruszyć sprawę bez odkręcania zębatki , masz lepszy punkt podparcia, delikatnie najlepiej gumowym młotkiem dokooła opukaj aby puściło , zapewne się zapiekło, potem złap porządnie za zębatę i pociągnij , wygodniej ci będzie gdy osłonę łańcucha nieco podniesiesz (mocowania z tyłu na zatrzaski a z przodu na śruby)


Tylko nie przekoś na łożysku bo wtedy będziesz miał problem ze ściągnięciem, czasami trzeba wtedy dosłownie nabić element z powrotem i ponownie próbować ściągnąć
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -

- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości