Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300zł
- mictom
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300zł
Witam,
Ostatnio myślę nad zastosowaniem takiego specyfiku do swojej RC 36II, ale czy w ogóle ktoś może to przerabiał, jaka jest reakcja motocykla na taki przeszczep (przypuszczam, że zwiększy się czułość motocykla na ruchy kierownicą, będzie bardziej nerwowy, ale lepiej powinien iść w zakręty) ?
Wiadomo, kupować tego raczej się nie opłaca, ale dostęp do CNC jest dziś ogromny więc tylko dobry materiał, przeliczyć stare uchwyty i obliczyć z nich wyższe o 25mm- projekt i wio.
Umieszczam załącznik. http://www.ebay.pl/itm/LUST-RACING-Hond ... xySFJSEksh
Ostatnio myślę nad zastosowaniem takiego specyfiku do swojej RC 36II, ale czy w ogóle ktoś może to przerabiał, jaka jest reakcja motocykla na taki przeszczep (przypuszczam, że zwiększy się czułość motocykla na ruchy kierownicą, będzie bardziej nerwowy, ale lepiej powinien iść w zakręty) ?
Wiadomo, kupować tego raczej się nie opłaca, ale dostęp do CNC jest dziś ogromny więc tylko dobry materiał, przeliczyć stare uchwyty i obliczyć z nich wyższe o 25mm- projekt i wio.
Umieszczam załącznik. http://www.ebay.pl/itm/LUST-RACING-Hond ... xySFJSEksh
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- magik
- klepacz
- Posty: 501
- Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
- Imię: Mathias
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SG
Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z
Ciekawe może to by pomogło na to że tył mi za bardzo opada pod bagażem i źle mi się jeździ
- mictom
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z
Wiem coś o tym, kufry załadowane + plecaczek i moto niechętnie się kładzie. Masz napięcie wstępne tylnej sprężyny na fula?magik pisze:Ciekawe może to by pomogło na to że tył mi za bardzo opada pod bagażem i źle mi się jeździ
Z tego co piszą, podwyższając dupke, przenosimy część ciężaru na przód.
Bo twardość będzie się nam zgadzać pod ustawienie wagowe, lecz moto będzie siadać tyłem i zwiększać nam kąt główki ramy.
Musimy to ogarnąć, jaki materiał będzie najlepszy ( z jakiego materiału jest oryginał?), projekcik, CNC i jakby wyszło to przynajmniej przez pół byłoby super. Próba nie strzelba, ale mam dobre przeczucie.
- magik
- klepacz
- Posty: 501
- Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
- Imię: Mathias
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SG
Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z
No mam na fula i to jest trochę za bardzo do przodu bo tył furga po winklach. Jednak pakujące torbę do kufra już jest normalne
- mictom
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z
Musisz to jaśniej rozpisać, bo chyba się nie rozumiemy. Jadąc z pasażerem i kuframi, tył Ci za bardzo siada i motocykl jest ospały w manewrowaniu a jadąc sam tył jest twardy i podbija tak?
Czyli jak jeździsz sam musisz sprężynę popuszczać, najlepiej ustaw zawieszenie pod swoją wagę.
Czyli jak jeździsz sam musisz sprężynę popuszczać, najlepiej ustaw zawieszenie pod swoją wagę.
- mictom
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z
Edit:
"W skrócie, im masz wyżej tył, tym kąt wyprzedzenia widelca zbliża się ku kątowi prostemu, co sprawia że pojazd robi się "nerwowy" w prowadzeniu i mniej stablilny przy wiekszej predkości.
Obniżenie powoduje że kąt wyprzedzenia jest bardziej płaski, co owocuje stabilnością, ale i leniwym prowadzeniem"
"W skrócie, im masz wyżej tył, tym kąt wyprzedzenia widelca zbliża się ku kątowi prostemu, co sprawia że pojazd robi się "nerwowy" w prowadzeniu i mniej stablilny przy wiekszej predkości.
Obniżenie powoduje że kąt wyprzedzenia jest bardziej płaski, co owocuje stabilnością, ale i leniwym prowadzeniem"
- belkot
- klepacz
- Posty: 749
- Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z
Jesli wam chodzi tylko o zmiane geometri to wystarczy wpuscic półkę nizej. Za darmo...
- mictom
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z
Dzięki za zainteresowanie tematem, oczywiście wezmę to pod uwagę, bo to tylko 4 śruby M8, tylko jak to zrobić równo, na takim moto jak stoi próbować obniżać, czy odkręcać koło i po jednej? Rozmawiałem też kolega Fakir i podrzucił mi poradę. Pod mocowanie górne amortyzatora, włożyć 2mm podkładkę, co na końcu wahacza spowoduje wzrost o 2cm.belkot pisze:Jesli wam chodzi tylko o zmiane geometri to wystarczy wpuscic półkę nizej. Za darmo...
Ogólnie chodzi mi o to, żeby moto we dwójkę nie było takie ospałe na winklach
belkot pisze: Za darmo...
- belkot
- klepacz
- Posty: 749
- Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z
obnizaj jak chcesz tylko zeby bylo rowno. Zmierz suwmiarką. Tylko z tą zmianą geometri pamietaj cos za cos. Napewno moto nie bedzie sie zachowywalo wzorcowo
- mictom
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z
Rozumie, na razie na szybko nic nie będę robił. Trzeba zrobić listę z plusami i minusami. Jeszcze przy jeździe we dwójkę spróbuje maksymalnie napiąć wstępnie sprężynę z tyłu.
- mictom
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z
Próbowałeś obniżać przód, lub podwyższać tył? Może masz jakieś spostrzeżenia lub informację, przyjmuje wszystkobelkot pisze:obnizaj jak chcesz tylko zeby bylo rowno. Zmierz suwmiarką. Tylko z tą zmianą geometri pamietaj cos za cos. Napewno moto nie bedzie sie zachowywalo wzorcowo
- magik
- klepacz
- Posty: 501
- Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
- Imię: Mathias
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SG
Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z
Obniżanie przodu zaowocuje urwaniem pluga na progach. Powodzenia
- mictom
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z
Myślę, że to są obniżenia przodu do wartości max. do 1cm, chyba że w zimie chcesz odśnieżać to puść 10magik pisze:Obniżanie przodu zaowocuje urwaniem pluga na progach. Powodzenia
-
- teksciarz
- Posty: 140
- Rejestracja: sob 06 sie 2016, 08:54
- Imię: Łukasz
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z
Tutaj macie 38 stron o obniżaniu przodu - http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... php?t=1652
- grover88
- teksciarz
- Posty: 129
- Rejestracja: śr 22 sie 2012, 10:06
- Imię: Marcin
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z
Moja fi była opuszczona o 1-2cm i powiem jedno: walił się w zakrętach jak domy w Sarajewie, po slizgu jak mi moto serwisowali to podnieśli przód i moto jeździło kompletnie inaczej...
VFR800 RC46 Fi - poszła w UA
VFR800 RC46 II - czarna bestyia...
VFR800 RC46 II - czarna bestyia...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości