Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300zł

Awatar użytkownika
mictom
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: RKR ROGI

Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300zł

Post autor: mictom » pn 10 paź 2016, 17:54

Witam,

Ostatnio myślę nad zastosowaniem takiego specyfiku do swojej RC 36II, ale czy w ogóle ktoś może to przerabiał, jaka jest reakcja motocykla na taki przeszczep (przypuszczam, że zwiększy się czułość motocykla na ruchy kierownicą, będzie bardziej nerwowy, ale lepiej powinien iść w zakręty) ?

Wiadomo, kupować tego raczej się nie opłaca, ale dostęp do CNC jest dziś ogromny więc tylko dobry materiał, przeliczyć stare uchwyty i obliczyć z nich wyższe o 25mm- projekt i wio.

Umieszczam załącznik. http://www.ebay.pl/itm/LUST-RACING-Hond ... xySFJSEksh
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
magik
klepacz
klepacz
Posty: 501
Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
Model VFR: RC46 Fly ED Green
Imię: Mathias
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SG

Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z

Post autor: magik » pn 10 paź 2016, 19:26

Ciekawe może to by pomogło na to że tył mi za bardzo opada pod bagażem i źle mi się jeździ :-(

Awatar użytkownika
mictom
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: RKR ROGI

Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z

Post autor: mictom » pn 10 paź 2016, 19:59

magik pisze:Ciekawe może to by pomogło na to że tył mi za bardzo opada pod bagażem i źle mi się jeździ :-(
Wiem coś o tym, kufry załadowane + plecaczek i moto niechętnie się kładzie. Masz napięcie wstępne tylnej sprężyny na fula?

Z tego co piszą, podwyższając dupke, przenosimy część ciężaru na przód.

Bo twardość będzie się nam zgadzać pod ustawienie wagowe, lecz moto będzie siadać tyłem i zwiększać nam kąt główki ramy.

Musimy to ogarnąć, jaki materiał będzie najlepszy ( z jakiego materiału jest oryginał?), projekcik, CNC i jakby wyszło to przynajmniej przez pół byłoby super. Próba nie strzelba, ale mam dobre przeczucie.

Awatar użytkownika
magik
klepacz
klepacz
Posty: 501
Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
Model VFR: RC46 Fly ED Green
Imię: Mathias
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SG

Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z

Post autor: magik » pn 10 paź 2016, 22:28

No mam na fula i to jest trochę za bardzo do przodu bo tył furga po winklach. Jednak pakujące torbę do kufra już jest normalne :-P

Awatar użytkownika
mictom
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: RKR ROGI

Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z

Post autor: mictom » wt 11 paź 2016, 01:18

Musisz to jaśniej rozpisać, bo chyba się nie rozumiemy. Jadąc z pasażerem i kuframi, tył Ci za bardzo siada i motocykl jest ospały w manewrowaniu a jadąc sam tył jest twardy i podbija tak?
Czyli jak jeździsz sam musisz sprężynę popuszczać, najlepiej ustaw zawieszenie pod swoją wagę.

Awatar użytkownika
mictom
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: RKR ROGI

Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z

Post autor: mictom » wt 11 paź 2016, 14:20

Edit:

"W skrócie, im masz wyżej tył, tym kąt wyprzedzenia widelca zbliża się ku kątowi prostemu, co sprawia że pojazd robi się "nerwowy" w prowadzeniu i mniej stablilny przy wiekszej predkości.
Obniżenie powoduje że kąt wyprzedzenia jest bardziej płaski, co owocuje stabilnością, ale i leniwym prowadzeniem"

Awatar użytkownika
belkot
klepacz
klepacz
Posty: 749
Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
Model VFR: vtec
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży

Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z

Post autor: belkot » wt 11 paź 2016, 14:30

Jesli wam chodzi tylko o zmiane geometri to wystarczy wpuscic półkę nizej. Za darmo...

Awatar użytkownika
mictom
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: RKR ROGI

Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z

Post autor: mictom » wt 11 paź 2016, 14:44

belkot pisze:Jesli wam chodzi tylko o zmiane geometri to wystarczy wpuscic półkę nizej. Za darmo...
Dzięki za zainteresowanie tematem, oczywiście wezmę to pod uwagę, bo to tylko 4 śruby M8, tylko jak to zrobić równo, na takim moto jak stoi próbować obniżać, czy odkręcać koło i po jednej? Rozmawiałem też kolega Fakir i podrzucił mi poradę. Pod mocowanie górne amortyzatora, włożyć 2mm podkładkę, co na końcu wahacza spowoduje wzrost o 2cm.

Ogólnie chodzi mi o to, żeby moto we dwójkę nie było takie ospałe na winklach
belkot pisze: Za darmo...
:hooray

Awatar użytkownika
belkot
klepacz
klepacz
Posty: 749
Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
Model VFR: vtec
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży

Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z

Post autor: belkot » wt 11 paź 2016, 15:00

obnizaj jak chcesz tylko zeby bylo rowno. Zmierz suwmiarką. Tylko z tą zmianą geometri pamietaj cos za cos. Napewno moto nie bedzie sie zachowywalo wzorcowo

Awatar użytkownika
mictom
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: RKR ROGI

Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z

Post autor: mictom » wt 11 paź 2016, 15:10

Rozumie, na razie na szybko nic nie będę robił. Trzeba zrobić listę z plusami i minusami. Jeszcze przy jeździe we dwójkę spróbuje maksymalnie napiąć wstępnie sprężynę z tyłu.

Awatar użytkownika
mictom
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: RKR ROGI

Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z

Post autor: mictom » wt 11 paź 2016, 16:34

belkot pisze:obnizaj jak chcesz tylko zeby bylo rowno. Zmierz suwmiarką. Tylko z tą zmianą geometri pamietaj cos za cos. Napewno moto nie bedzie sie zachowywalo wzorcowo
Próbowałeś obniżać przód, lub podwyższać tył? Może masz jakieś spostrzeżenia lub informację, przyjmuje wszystko :)

Awatar użytkownika
magik
klepacz
klepacz
Posty: 501
Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
Model VFR: RC46 Fly ED Green
Imię: Mathias
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SG

Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z

Post autor: magik » wt 11 paź 2016, 18:32

Obniżanie przodu zaowocuje urwaniem pluga na progach. Powodzenia

Awatar użytkownika
mictom
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: RKR ROGI

Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z

Post autor: mictom » wt 11 paź 2016, 18:50

magik pisze:Obniżanie przodu zaowocuje urwaniem pluga na progach. Powodzenia
Myślę, że to są obniżenia przodu do wartości max. do 1cm, chyba że w zimie chcesz odśnieżać to puść 10 :biggrin

seler
teksciarz
teksciarz
Posty: 140
Rejestracja: sob 06 sie 2016, 08:54
Model VFR: RC36II
Imię: Łukasz
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z

Post autor: seler » wt 11 paź 2016, 21:42

Tutaj macie 38 stron o obniżaniu przodu - http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... php?t=1652

Awatar użytkownika
grover88
teksciarz
teksciarz
Posty: 129
Rejestracja: śr 22 sie 2012, 10:06
Model VFR: RC46 03'
Imię: Marcin
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Lust Racing, czyli jak podnieśc dupę o 25mm kosztem 300z

Post autor: grover88 » wt 11 paź 2016, 23:10

Moja fi była opuszczona o 1-2cm i powiem jedno: walił się w zakrętach jak domy w Sarajewie, po slizgu jak mi moto serwisowali to podnieśli przód i moto jeździło kompletnie inaczej...
VFR800 RC46 Fi - poszła w UA
VFR800 RC46 II - czarna bestyia...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości