2002 vtec zawias tył za miękki

Awatar użytkownika
lama
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 66
Rejestracja: wt 12 cze 2012, 23:42
Model VFR: VFR 800 Vtec
Imię: Łukasz
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ZST

2002 vtec zawias tył za miękki

Post autor: lama » pt 17 lip 2015, 22:50

Witam.
Pytanko na szybkości. Jutro wylatuję w trasę żoną i po spakowaniu sytuacja ta sama jak z przed dwóch lat gdy jechałem do Rumunii
Ja ważę 96 kg, żona 64 kg, trzy kufry - dwa po 8,5 kilo i centralny max 15 kg

Jak usiądziemy oboje to od wydechów do akcesoryjnego błotnika jest max 1,5 do 2 cm.
Na równym jest spoko ale jakiś dołek i już dobija wydechami w błotnik.
Zawias skręcony maksymalnie na twardo.

Spotkał się ktoś z was z akcesoryjnymi sprężynami na tył albo całym zestawem z amortyzatorem?
CB 500 - > CB 900 - > VFR 800 Vtec
moje zabaweczki :P

Awatar użytkownika
Niron
klepacz
klepacz
Posty: 652
Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
Model VFR: RC46 '01
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Siemień

Re: 2002 vtec zawias tył za miękki

Post autor: Niron » sob 18 lip 2015, 15:49

możliwe że już Ci zawias z tyłu poleciał, można kupić amorek na tył ze sprężyną nie spotkałem się żeby były oddzielnie z resztą ale koszt takiej zabawy to będzie ze 3,5tyś przynajmniej gdzieś tyle kosztuje do Fi.
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: 2002 vtec zawias tył za miękki

Post autor: PETER » wt 21 lip 2015, 23:23

wymiana sprężyny na progresywną
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4201
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Model VFR: Fortepian
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: 2002 vtec zawias tył za miękki

Post autor: emil » wt 21 lip 2015, 23:26

ja powiem tak - dociążaj bardziej te boczne niż centrala.. poprawi to trakcję i wpływa na pewno na zużycie zawiechy, bo pracuje poza tylną osią, czyli dźwignia robi się bardzo długa.

czyli ciężkie rzeczy na boki, lekkie na tył. Ale na boki to po równo na każdą stronę.

jeśli już zużyte, rozwiązania znajdziesz powyżej.

:bye

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości