JAK PODNIEŚĆ VFR

Awatar użytkownika
AGENTII
pisarz
pisarz
Posty: 250
Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

JAK PODNIEŚĆ VFR

Post autor: AGENTII » śr 23 lis 2005, 23:17

Witam mam do was pytanko... Jestem troche du?y i chcia?em podnie?? moj? vfr-ke i nie wiem jak sie do tego zabra?? Wiem gdzie sie usztywnia ty? ale jak go podnie??. A jeszcze czy przednie amorki usztywnia sie wkr?caj?c ?r?by od g?ry? pozdrawiam Tomek.
Ostatnio zmieniony czw 27 lip 2006, 00:38 przez AGENTII, łącznie zmieniany 1 raz.

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » czw 24 lis 2005, 00:14

Jak podnie???..ja jak mia?em jeszcze Honde CB400n to podnosi?em j?/usztywnia?em wk?adaj?c nad spr??yny podk?adki, je?li chodzi o podniesienie ty?u to nie mam poj?cia, ale dowiem si? i dam zna?, czym pr?dzej tak samo jak z tymi ?rubami :) Ja usztywni?em zawieszenie pompuj?c je :) bo mi troch? za bardzo dobija? prz?d.

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » czw 24 lis 2005, 09:49

AGENTII, wkr?caj?c ?ruby w przednim zawieszeniu zwi?kszasz napi?cie wst?pne spr??yn. Tak? sam? regulacj? masz z ty?u (?ruba po lewej stronie amortyzatora).
Nie wiem jak wygl?da g?rne mocowanie tylnego amortyzatora w RC36. Wiem, ?e w RC46 niekt?rzy stosuj? podk?adk? o grubo?ci ok 5mm, co daje podniesienie ty?u motocykla o 2-3cm. Innym rozwi?zaniem jest zakup innych element?w do uk?adu d?wigni tylnego zawieszenia (chyba tzw dogbones).
Ju? znalaz?em - w RC36 amortyzator tylny jest inaczej montowany, wi?c pozostaj? d?wignie.

UxY, w RC36 nie ma mo?liwo?ci pompowania przedniego zawieszenia.

Pozdrawiam
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
AGENTII
pisarz
pisarz
Posty: 250
Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: AGENTII » czw 24 lis 2005, 10:31

Dzi?ki za odpowiedzi. maciejdubis; masz na my?li co? takiego z tymi d?wigniami :?
UxY jak by? m?g? sie czego? dowiedzie? jeszcze to b?de wdzi?czny... :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » czw 24 lis 2005, 11:09

Amortyzator jest montowany do uk?adu d?wigni. Aby zmienic jego geometri? (uk?adu) trzba zmieni? pewne elementy na d?u?sze/kr?tsze. Dogbones to ustawione tu http://tinyurl.com/9359b poziomo "blaszki" :)

Mam nadziej?, ?e wszystko jasne.
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
sebavfr
teksciarz
teksciarz
Posty: 149
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 20:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mińsk Maz.

Post autor: sebavfr » czw 24 lis 2005, 12:11

Lepsza od rowera jest tylko VFRra.

VFR 800. 2001.

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » czw 24 lis 2005, 13:22

ooo o tak? podk?adk? mi chodzi?o w?a?nie. :mrgreen:
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
AGENTII
pisarz
pisarz
Posty: 250
Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: AGENTII » czw 24 lis 2005, 21:33

Wielkie dzi?ki za pomoc, kole? z tej stronki ma troche wida? wiedzy... chyba sobie zamontuje tak? podk?adke pod amorek i troche j? usztywnie bo z ?onka b?de ?miga? :?
MANIEK OLSZTYN
www.extreme.olsztyn.pl

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » pt 25 lis 2005, 09:09

Sama regulacja napi?cia wst?pnego spr??yny to za ma?o?
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
AGENTII
pisarz
pisarz
Posty: 250
Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: AGENTII » pt 25 lis 2005, 11:25

maciejdubis, a co jescze moge zrobi?? Je?li mo?esz co? doradzi? to prosze cie bardzo...
MANIEK OLSZTYN
www.extreme.olsztyn.pl

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » pt 25 lis 2005, 15:44

Jedyne rzeczy, kt?re mo?esz zorbi? to wg mnie (od naj?atwiejszej/najta?szej)
-Zwi?kszy? napi?cie wst?pne spr??yny
-Zmieni? geometri? systemu d?wigni przez jakie? podk??dki/wymiany element?w
-Zmiana amortyzatora, ale nie wiem na jaki
-Zmiana motocykla :wink:
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
sebavfr
teksciarz
teksciarz
Posty: 149
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 20:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mińsk Maz.

Post autor: sebavfr » pt 25 lis 2005, 18:03

Witam, ale nie wiem, po co chcesz co? zmienia? w tylnym zawieszeniu ja cz?sto je?d?? z ?on? i z pe?nym obci??eniem i nie narzekam, jeszcze nigdy mi nie dobi?o wystarczy ?e napi?cie wst?pne spr??yny ustawisz na maksa i to powinno wystarczy?.
Dodanie tej podk?adki spowoduje, ?e podniesie si? ty? i poprawi si? jazda w zakr?tach, ale kosztem stabilno?ci przy du?ych pr?dko?ciach je?dzie na wprost.
Co? za co? w przyrodzie nie ma nic za darmo.
Seba. :D :D
Lepsza od rowera jest tylko VFRra.

VFR 800. 2001.

Awatar użytkownika
AGENTII
pisarz
pisarz
Posty: 250
Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: AGENTII » ndz 27 lis 2005, 19:14

maciejdubis, je?eli chodzi o zmiane motocykla to tw?j pomys? ca?kowicie odpada... Jeszcze nie je?dzi?em z ?ona ( ?onka by?a przeciw kupieniu maszynki :D o motorku dowiedzia?a sie dopiero miesi?c po zakupie :D :D :D ) pytam tak na wszelki wypadek na przysz?y sezon. dzi?ki za odpowiedzi.
MANIEK OLSZTYN
www.extreme.olsztyn.pl

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » pn 28 lis 2005, 11:42

Tak jak pisze seba, powinno by? ok po zwi?kszeniu napi?cia wst?pnego.
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
Młody
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 72
Rejestracja: pt 10 mar 2006, 14:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody » pt 10 mar 2006, 14:16

moja vfr po "tjuninku" na ten sezon ma:
- obnizony przod o 25mm
- podniesiony tyl o ~70mm

a jak? :mrgreen:

przod - wiadomo - wysunac lagi
tyl - nie walilem sie - zanioslem amor od magika Henryka - odciecie gornego ucha, wspawanie dystansu, dospawanie ucha. dystans dlugosci 18mm spowodowal podniesienie tylu o 70m. jak beda foty - wrzuce

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości