FakirTrafiłem również w Twój przedział przebiegowy(73tys.km) w następnym tygodniu zabieram się do wymiany, łożysko stożkowe PROX, już od Grzesia do mnie pędzi.Fakir pisze: ↑ndz 11 mar 2012, 21:59no i łożysko wymienione, szybko poszło bo jakieś 1,5 godziny
swoją drogą to małe żółte japończyki dobrze wymyśliły aby dać wyżłobienia w ramie, tak aby było gdzie zaprzeć się o łożysko przy wybijaniu.
u mnie nie było luzu na łożysku, ale przy pozycji kierownicy "na wprost" była wyczuwalna lekka praca kierownicy na boki, i gdy chciałem skręcić do ogranicznika to wyczuwałem pewien opór.
łożysko miałem kulkowe, więc wnioskuje że oryginalne (bo kto zakłada kulkowe, kiedy są dostępne znacznie wytrzymalsze stożkowe) o dziwo przy motocyklu z przebiegiem 60-80tyś km
Objawy, motocykl wala się na boki przy małych prędkościach, po podniesieniu przodu i kręceniu kierownicą lub lagami od lewej do prawej czuć wskoczenie łożyska w pozycję "na wprost" a przy mocnym dohamowaniu czuć puknięcie.