regulacja TLUMIENIA DOBICIA I ODBICIA SPRĘŻYNY

Awatar użytkownika
Karol
klepacz
klepacz
Posty: 652
Rejestracja: czw 23 mar 2006, 14:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łomża

regulacja TLUMIENIA DOBICIA I ODBICIA SPRĘŻYNY

Post autor: Karol » śr 26 kwie 2006, 13:15

mo?e ktos w koleg?w potrafi opisa? w jaki spos?b ustawi? tumienie optymalne amork?w, ???????. Nie chodzi mi o same regulacje pokr?tami lecz o spos?b optymalnej regulacji. Podobno na TVN TURBO bya o tym mowa. Mo?e kto? ogl?dal ??????
Ostatnio zmieniony czw 27 lip 2006, 00:49 przez Karol, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: olo » śr 26 kwie 2006, 14:33

W VFR-ce nie masz zbyt wielu mo?liwo?ci - z ty?u nap. wstepne spr??yny i t?umienie odbicia (w ograniczonym zakresie), z przodu jest jeszcze gorzej - napi?cie wst. spr??yn owszem, ale regulacja t?umienia tylko poprzez dob?r oleju o okre?lonych parametrach (pisz? o RC36 - nie wiem jak to wygl?da w 800-tkach). Generalnie chyba jest tak ?e musisz wybiera? mi?dzy komfortem a precyzj? prowadzenia - jak wybieram to drugie, czyli wszystkie ustawienia na max. twarde; mimo to daleko im do totalnych sport?w kt?re s? sztywne jak ko?ki :-)
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » czw 27 kwie 2006, 12:39

W RC46 jest tak samo. Ty?: napi?cie wst?pne i t?umienie odbicia, Prz?d: napi?cie wstepne.
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
Karol
klepacz
klepacz
Posty: 652
Rejestracja: czw 23 mar 2006, 14:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Karol » pt 28 kwie 2006, 13:27

no wa?nie. na co zwr?ci? uwag? przy ustawianiu napi?cia wst?pnego i tumienia odbicia ???? Jak wy to robicie. Mo?e ustawi? wszystko na Hard i powoli regulowa? cdo Softu a? do momentu satysfakcji ???
RClomza.pl

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: olo » pt 28 kwie 2006, 22:32

Dobry pomys?. Spr?buj tak !
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
Bart
teksciarz
teksciarz
Posty: 105
Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Bart » sob 06 maja 2006, 16:01

Karol656 pisze:no wa?nie. na co zwr?ci? uwag? przy ustawianiu napi?cia wst?pnego i tumienia odbicia ???? Jak wy to robicie. Mo?e ustawi? wszystko na Hard i powoli regulowa? cdo Softu a? do momentu satysfakcji ???
Ja u siebie regulowalem metoda pr?b i b??d?w, bardzo duzo zalezy od nawierzchi dr?g jakimi jezdzimy, jesli beda to polskie drogi naczy dziurawe :D to twardy zawias nie jest za dobrym rozwiazaniem gdyz amory nie bed wybierac nier?wno?ci i moto moze byc nerwowe, odrywac kola itp, ja u siebie mam prz?d na maxa wykrecony (chyba miekki), a ty? mocniejsze t?umienie dobicia i jezdzi mi sie dobrze (moze tez dlatego ze ja glownie z plecaczkiem smigam).
Proponuje metod? sprawdzania, wkoncu znajdziesz cos wg Ciebie optymalnego.
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości