Dbanie o o Łożysko w tylnej piascie
Dbanie o o Łożysko w tylnej piascie
Witam. Przeczytalem artykul o hondzie 750 i byla tam wzmianka ze "jesli lozysko tylnej piasty sie odpowiednio dba to jest to element wieczny". Czy te lozysko trzeba jakos "przesmarowac" ? Pozdrawiam. Artykul : "Honda VFR 750 drugiej generacji, czyli RC 36, wyjechała na drogi w 1990 roku i łatwo ją poznać po jednoramiennnym wahaczu. Jest to najbardziej godna uwagi siedemsetpięćdziesiątka z rodziny, ale pod warunkiem, że ów jednoramiennny wahacz jest OK. Dlatego trzeba go starannie skontrolować, zwracając szczególną uwagę na luzy łożysku wahacza oraz na łożysku piasty tylnego koła. Jeżeli te elementy były prawidłowo obsługiwane (czyli smarowane), są wieczne. Ale luzy na tylnym kole mogą oznaczać konieczność wymiany łożyska, a jest ono piekielnie drogie. "
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: Dbanie o o Łożysko w tylnej piascie
vitam nowego kolege
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
Re: Dbanie o o Łożysko w tylnej piascie
Ja rowniez wszystkich witam . Posiadam Vfr 750 95r Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości