Strona 1 z 1
nastawy zawieszenia
: pn 08 lip 2013, 17:16
autor: kubatron2
chłopaki wielka prośba niech ktos mi opisze punkt po punkcie ,,jak chłopu na miedzy,,

ustawienie zawieszenia w vfr rc 46 gdzie sie reguluje te odbicia dobicia wogóle co to jest i jaki ma wpływ na jazde co zmienia zciśniecie spręzyny tym klucze a co to za regulacja na śrubokręt u dolu tylniego amora i co ona zmienia jak i przednie zawieszeni e i regulacja jego .moto mam igiełke jesli chodzi o zawieszenie opony itd.a mimo tego czasem lekko bywa niestabilna nerwowa w prowadzeniu.
Re: nastawy zawieszenia
: pn 08 lip 2013, 18:24
autor: Fakir
Z przodu regulujesz tylko twardość przedniego zawieszenie poprzez regulacje napięcia wstępnego sprężyny, im głębiej wkręcone regulatory na korkach lag, tym twardsze zawieszenie.
Z tyłu masz do dyspozycji podobną regulacje twardości jak z przodu, z tym że potrzebujesz klucz hakowy - kręcisz wiankiem który jest nad sprężyną amortyzatora (przed regulacją spsikaj go wd40, bo na pewno dawno tam nie bylo zaglądane - uważaj na oponę),
jako miły gift dołożyli regulacje tłumienia - kręcisz śrubką na płaski wkrętak znajdującą się na samym dole amorka - wszystko dostępne z lewej strony motka, tam gdzie boczna kosa.
śrubka z literkami H---S

Re: nastawy zawieszenia
: pn 08 lip 2013, 20:38
autor: Lucek
a dokladniej to tlumienie odbicia jesli na dole jesli na gorze to dobicia
to nie do konca jest tak ze im bardziej skrecasz to jest twardsze moto. paradoksalnie jest odwrotnie jakby.
najwazniejsze to ustawic sag (z kierowca i bez)
poczytaj jak to zrobic
a tlumienie to metoda prob i bledow
Re: nastawy zawieszenia
: pn 08 lip 2013, 21:45
autor: emil