nastawy zawieszenia

Awatar użytkownika
kubatron2
klepacz
klepacz
Posty: 1164
Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
Imię: jakub
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Kontakt:

nastawy zawieszenia

Post autor: kubatron2 » pn 08 lip 2013, 17:16

chłopaki wielka prośba niech ktos mi opisze punkt po punkcie ,,jak chłopu na miedzy,, :mrgreen: ustawienie zawieszenia w vfr rc 46 gdzie sie reguluje te odbicia dobicia wogóle co to jest i jaki ma wpływ na jazde co zmienia zciśniecie spręzyny tym klucze a co to za regulacja na śrubokręt u dolu tylniego amora i co ona zmienia jak i przednie zawieszeni e i regulacja jego .moto mam igiełke jesli chodzi o zawieszenie opony itd.a mimo tego czasem lekko bywa niestabilna nerwowa w prowadzeniu.

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: nastawy zawieszenia

Post autor: Fakir » pn 08 lip 2013, 18:24

Z przodu regulujesz tylko twardość przedniego zawieszenie poprzez regulacje napięcia wstępnego sprężyny, im głębiej wkręcone regulatory na korkach lag, tym twardsze zawieszenie.

Z tyłu masz do dyspozycji podobną regulacje twardości jak z przodu, z tym że potrzebujesz klucz hakowy - kręcisz wiankiem który jest nad sprężyną amortyzatora (przed regulacją spsikaj go wd40, bo na pewno dawno tam nie bylo zaglądane - uważaj na oponę),
jako miły gift dołożyli regulacje tłumienia - kręcisz śrubką na płaski wkrętak znajdującą się na samym dole amorka - wszystko dostępne z lewej strony motka, tam gdzie boczna kosa.
śrubka z literkami H---S :wink:
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Re: nastawy zawieszenia

Post autor: Lucek » pn 08 lip 2013, 20:38

a dokladniej to tlumienie odbicia jesli na dole jesli na gorze to dobicia

to nie do konca jest tak ze im bardziej skrecasz to jest twardsze moto. paradoksalnie jest odwrotnie jakby.
najwazniejsze to ustawic sag (z kierowca i bez)
poczytaj jak to zrobic

a tlumienie to metoda prob i bledow
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4209
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: nastawy zawieszenia

Post autor: emil » pn 08 lip 2013, 21:45


ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości