Uszczelniacze przedniego zawieszenia

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Uszczelniacze przedniego zawieszenia

Post autor: UxY » ndz 02 kwie 2006, 17:39

Niestety po zimie waln?? mi przedni lewy uszczelniacz i troche mi wali olejem na hamulec wiec musze czym pr?dzej to naprawi?. Na pocz?tku my?la?em ? mi przew?d hamulcowy pu?ci? i wali mi na zacisk ale okaza?o sie na ca?e szcz??cie ?? to uszczelniacz. Macie mo?e jakies rady co do uszczelniaczy? Bo jak by nie patrze? w przysz?ym tygodniu wymieniam.

W Larssonie jest co? takiego :

2 sztuki same uszczelniacze za 20,80 z?

2 sztuki uszczelniacze + zgrubne (co to??) za 74.70 z?

W klasie sa po 30.3 z? same uszczelniacze i nie wiadomo do ko?ca co za 120 z?.

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » ndz 02 kwie 2006, 17:52

Zgrubne to chyba chodzi o te gumy przeciwpy?owe kt?re s? nad uszczelniaczami,napisz do tego goscia GG 2353096 on ma sklep motocyklowy i ma duzy wyb?r cz??ci i napewno Ci poradzi co i jak .Pzdr

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: olo » ndz 02 kwie 2006, 18:50

Zgrubne to faktycznie te na wierzchu, je?li nie s? zniszczone to nie ma sensu ich wymienia? - wystarcz? same simmerringi. Pami?taj o nowym oleju - polecam 10W albo (jak podaje serwis?wka) olej ATF.

Awatar użytkownika
kris
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: kris » ndz 02 kwie 2006, 21:22

Uxy ja wymienia?em w sevence i zak?ada?em Ariette -bardzo dobre -tak jak orgina?y s? dwuwargowe to wa?ne, paru kumpli te? z nich korzysta?o ipolecaj?.

Awatar użytkownika
Młody
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 72
Rejestracja: pt 10 mar 2006, 14:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody » ndz 02 kwie 2006, 21:54

olo pisze:Pami?taj o nowym oleju - polecam 10W albo (jak podaje serwis?wka) olej ATF.
ja jezdzilem na 10W - spoko bylo, a teraz mam 15W i zawiecha sie utwardzila, co mi bardziej pasi

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » pn 03 kwie 2006, 00:03

Wiem oleje zmienie, u?wyam 10w Motula tak?e my?le ?e jest spoko :) Pozatym M?ody w RC24 jest taki bajer ?e mo?na sobie podpompowac zaiweszenie kompresorem :)

Kris kupie te uszczelaniacze "dwuwargowe" w jakims sklepie ko?o Warszawy? :P

I powiedzcie mi du?o robty przy tym? Wyrobie sie w jeden dzia? jak ju? skompletuje cz??ci? Chce to zrobi? zamin polatam bo mi wali olejem na lew? tarcze i zacisk :/

Awatar użytkownika
zachtomasso
teksciarz
teksciarz
Posty: 127
Rejestracja: wt 21 mar 2006, 16:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: zachtomasso » pn 03 kwie 2006, 10:54

UxY pisze:I powiedzcie mi du?o robty przy tym? Wyrobie sie w jeden dzia? jak ju? skompletuje cz??ci?
W jeden dzien powinienes sie wyrobic. Ja zmienialem kiedys w CB i poszlo dosc sprawnie. Tylko niestety w VFR wiecej rozbierania i skladania (owiewki)
Najwiekszy problem wg mnie to jak uniesc przod. Ja z checia zmienilbym u siebie (bo wlasnie mam zdjete owiewki i chlodnice w zwiazku ze zmiana oleju i swiec) ale nie mam komletnie pomyslu, jak bezpiecznie i stabilnie uniesc przod.

Moze macie jakies patenty ???
CB650F
był: VFR 750 F RC 24 '88 Hand Made Police Version :)

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » pn 03 kwie 2006, 19:02

jasne e mam :) ja mam takie cu? na czym stawiam motocykl z pod spodu, pod spodem motocyjkla nie masz plastik?w tak?e nie bedzies zmia? problem?w:) a i o ile wiem obejdzie sie bez rozbierania plastik?w :) Jutro sie biore wiec dam zna?, kupi?em dzis w Larssonie uszczelniacze i olej Motula tak?e juz jutro bedzie wiooo :D

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: olo » pn 03 kwie 2006, 22:04

Pewnie ?e plastik?w nie trzeba rusza? - g?rn? p??k? masz jak na d?oni a do dolnej spokojnie dostaniesz si? od spodu. Co do podparcia: lewarek pod przednie kolektory (pomi?dzy jakie? drzewko cy cu?) i gra ! Nie jest to super stabilny patent ale wystarczy.
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
zachtomasso
teksciarz
teksciarz
Posty: 127
Rejestracja: wt 21 mar 2006, 16:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: zachtomasso » wt 04 kwie 2006, 00:50

olo pisze:lewarek pod przednie kolektory (pomi?dzy jakie? drzewko cy cu?) i gra ! Nie jest to super stabilny patent ale wystarczy.

Musz? w takim razie oblooka?, jak to mo?na zrobi?. Jako? "przestraszy?em" si? wydech?w pod silnikiem i wog?le o takim rozwi?zaniu nie pomy?la?em.
CB650F
był: VFR 750 F RC 24 '88 Hand Made Police Version :)

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » wt 04 kwie 2006, 21:59

No i posz?o :) Uszczelaniacze wymienione, wszystko na swoim miejscu, te stare by?y baaardzo zjechane, a? dziwne ?? w w ogule ?apa?y :P Jak po?migam to powiem czy si? uda?o ;]

Awatar użytkownika
wheelman
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 92
Rejestracja: pt 22 cze 2007, 13:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: wheelman » wt 07 sie 2007, 09:51

No i po zabiegu u mnie.
Kupilem na allegro za 20 pare zl komplet + motul 15w (pol syntetyk raczej). Napisy na uszczelniaczach NAK (sprzedajacy zapewnial ze sa ARI NTK). Wczesneij zalozone uszczelniacze NOK, ktos dobijak sroubokretem i byly pokaleczone na gorze. Oglnie nie wiedzielismy z kumplem jak to zrobic, ale sie udalo, druga laga poszla sprawniej :)Oleju wlalem chyba za duzo :/ A mzoe zostalo pare ml starego bo nei rozkrecalem juz calkowicie lagi. Balem sie wczoraj testowac na gumie bo nie wiem jak dobrze poskrecane sroby ;)

Generalnie, po pierwszych metrach: To moto ZACZELO skrecac ! Samo skreca, zakrety super stabilne, nic nie pompuje. Teraz widze jak bardzo walczylem ze skrecaniem na starym oleju... szok. Teraz jeszce klocki ham.
Nissiny z allegro mnie zabily bo prawie 400 komplet, Ferodo podobnie, EBC bede musial kupic :)

Awatar użytkownika
musieli
pisarz
pisarz
Posty: 309
Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
Imię: Dariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa zone
Kontakt:

Post autor: musieli » wt 07 sie 2007, 14:00

Olej w lagach powinno się wymieniać co 12000km, a jeśli latasz na gumie to co 6000km góra... A często spotykam się z resztkami błota w lagach a nie olejem... Taki to polski zwyczaj.
Ekskluzywne akcesoria motocyklowe marki RIZOMA

Awatar użytkownika
wheelman
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 92
Rejestracja: pt 22 cze 2007, 13:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: wheelman » wt 07 sie 2007, 15:34

No i to mialem w lagach, to nie byl olej, dziwna konsystencja i kolor. Naprawde, teraz wogole ne iczuc masy tego motocykla.

Awatar użytkownika
treska
klepacz
klepacz
Posty: 1187
Rejestracja: czw 10 maja 2007, 16:49
Imię: Treska
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: treska » pt 21 mar 2008, 22:57

musieli pisze:Olej w lagach powinno się wymieniać co 12000km, a jeśli latasz na gumie to co 6000km góra... A często spotykam się z resztkami błota w lagach a nie olejem... Taki to polski zwyczaj.
Masz racje. Mi rok temu wymieniali olej w lagach w MOTO MARS i się okazało, że wlali błoto.
Niedawno postanowilem sam sobie wymienić. Mocno się zdziwiłem jak zobaczyłem co wylatuje z lag. Zalałem jednak W20 i jest bardzo twardy...jednak mi o to chodziło. Zobaczymy tylko czy uszczelniacze wytrzymają.
o jeeeeeeeeeezu fantastycznie

treska@vfr.com.pl

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości