Uszczelniacze przedniego zawieszenia
-
- Administrator
- Posty: 1467
- Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Uszczelniacze przedniego zawieszenia
Niestety po zimie waln?? mi przedni lewy uszczelniacz i troche mi wali olejem na hamulec wiec musze czym pr?dzej to naprawi?. Na pocz?tku my?la?em ? mi przew?d hamulcowy pu?ci? i wali mi na zacisk ale okaza?o sie na ca?e szcz??cie ?? to uszczelniacz. Macie mo?e jakies rady co do uszczelniaczy? Bo jak by nie patrze? w przysz?ym tygodniu wymieniam.
W Larssonie jest co? takiego :
2 sztuki same uszczelniacze za 20,80 z?
2 sztuki uszczelniacze + zgrubne (co to??) za 74.70 z?
W klasie sa po 30.3 z? same uszczelniacze i nie wiadomo do ko?ca co za 120 z?.
W Larssonie jest co? takiego :
2 sztuki same uszczelniacze za 20,80 z?
2 sztuki uszczelniacze + zgrubne (co to??) za 74.70 z?
W klasie sa po 30.3 z? same uszczelniacze i nie wiadomo do ko?ca co za 120 z?.
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
-
- Administrator
- Posty: 1467
- Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Wiem oleje zmienie, u?wyam 10w Motula tak?e my?le ?e jest spoko
Pozatym M?ody w RC24 jest taki bajer ?e mo?na sobie podpompowac zaiweszenie kompresorem 
Kris kupie te uszczelaniacze "dwuwargowe" w jakims sklepie ko?o Warszawy?
I powiedzcie mi du?o robty przy tym? Wyrobie sie w jeden dzia? jak ju? skompletuje cz??ci? Chce to zrobi? zamin polatam bo mi wali olejem na lew? tarcze i zacisk


Kris kupie te uszczelaniacze "dwuwargowe" w jakims sklepie ko?o Warszawy?

I powiedzcie mi du?o robty przy tym? Wyrobie sie w jeden dzia? jak ju? skompletuje cz??ci? Chce to zrobi? zamin polatam bo mi wali olejem na lew? tarcze i zacisk

- zachtomasso
- teksciarz
- Posty: 127
- Rejestracja: wt 21 mar 2006, 16:06
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wołomin
W jeden dzien powinienes sie wyrobic. Ja zmienialem kiedys w CB i poszlo dosc sprawnie. Tylko niestety w VFR wiecej rozbierania i skladania (owiewki)UxY pisze:I powiedzcie mi du?o robty przy tym? Wyrobie sie w jeden dzia? jak ju? skompletuje cz??ci?
Najwiekszy problem wg mnie to jak uniesc przod. Ja z checia zmienilbym u siebie (bo wlasnie mam zdjete owiewki i chlodnice w zwiazku ze zmiana oleju i swiec) ale nie mam komletnie pomyslu, jak bezpiecznie i stabilnie uniesc przod.
Moze macie jakies patenty ???
CB650F
był: VFR 750 F RC 24 '88 Hand Made Police Version
był: VFR 750 F RC 24 '88 Hand Made Police Version

-
- Administrator
- Posty: 1467
- Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
jasne e mam
ja mam takie cu? na czym stawiam motocykl z pod spodu, pod spodem motocyjkla nie masz plastik?w tak?e nie bedzies zmia? problem?w:) a i o ile wiem obejdzie sie bez rozbierania plastik?w
Jutro sie biore wiec dam zna?, kupi?em dzis w Larssonie uszczelniacze i olej Motula tak?e juz jutro bedzie wiooo 



- olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Pewnie ?e plastik?w nie trzeba rusza? - g?rn? p??k? masz jak na d?oni a do dolnej spokojnie dostaniesz si? od spodu. Co do podparcia: lewarek pod przednie kolektory (pomi?dzy jakie? drzewko cy cu?) i gra ! Nie jest to super stabilny patent ale wystarczy.
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section 

- zachtomasso
- teksciarz
- Posty: 127
- Rejestracja: wt 21 mar 2006, 16:06
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wołomin
olo pisze:lewarek pod przednie kolektory (pomi?dzy jakie? drzewko cy cu?) i gra ! Nie jest to super stabilny patent ale wystarczy.
Musz? w takim razie oblooka?, jak to mo?na zrobi?. Jako? "przestraszy?em" si? wydech?w pod silnikiem i wog?le o takim rozwi?zaniu nie pomy?la?em.
CB650F
był: VFR 750 F RC 24 '88 Hand Made Police Version
był: VFR 750 F RC 24 '88 Hand Made Police Version

- wheelman
- zadomowiony
- Posty: 92
- Rejestracja: pt 22 cze 2007, 13:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
No i po zabiegu u mnie.
Kupilem na allegro za 20 pare zl komplet + motul 15w (pol syntetyk raczej). Napisy na uszczelniaczach NAK (sprzedajacy zapewnial ze sa ARI NTK). Wczesneij zalozone uszczelniacze NOK, ktos dobijak sroubokretem i byly pokaleczone na gorze. Oglnie nie wiedzielismy z kumplem jak to zrobic, ale sie udalo, druga laga poszla sprawniej
Oleju wlalem chyba za duzo
A mzoe zostalo pare ml starego bo nei rozkrecalem juz calkowicie lagi. Balem sie wczoraj testowac na gumie bo nie wiem jak dobrze poskrecane sroby 
Generalnie, po pierwszych metrach: To moto ZACZELO skrecac ! Samo skreca, zakrety super stabilne, nic nie pompuje. Teraz widze jak bardzo walczylem ze skrecaniem na starym oleju... szok. Teraz jeszce klocki ham.
Nissiny z allegro mnie zabily bo prawie 400 komplet, Ferodo podobnie, EBC bede musial kupic
Kupilem na allegro za 20 pare zl komplet + motul 15w (pol syntetyk raczej). Napisy na uszczelniaczach NAK (sprzedajacy zapewnial ze sa ARI NTK). Wczesneij zalozone uszczelniacze NOK, ktos dobijak sroubokretem i byly pokaleczone na gorze. Oglnie nie wiedzielismy z kumplem jak to zrobic, ale sie udalo, druga laga poszla sprawniej



Generalnie, po pierwszych metrach: To moto ZACZELO skrecac ! Samo skreca, zakrety super stabilne, nic nie pompuje. Teraz widze jak bardzo walczylem ze skrecaniem na starym oleju... szok. Teraz jeszce klocki ham.
Nissiny z allegro mnie zabily bo prawie 400 komplet, Ferodo podobnie, EBC bede musial kupic

- musieli
- pisarz
- Posty: 309
- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa zone
Olej w lagach powinno się wymieniać co 12000km, a jeśli latasz na gumie to co 6000km góra... A często spotykam się z resztkami błota w lagach a nie olejem... Taki to polski zwyczaj.
Ekskluzywne akcesoria motocyklowe marki RIZOMA
- treska
- klepacz
- Posty: 1187
- Rejestracja: czw 10 maja 2007, 16:49
- Imię: Treska
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Masz racje. Mi rok temu wymieniali olej w lagach w MOTO MARS i się okazało, że wlali błoto.musieli pisze:Olej w lagach powinno się wymieniać co 12000km, a jeśli latasz na gumie to co 6000km góra... A często spotykam się z resztkami błota w lagach a nie olejem... Taki to polski zwyczaj.
Niedawno postanowilem sam sobie wymienić. Mocno się zdziwiłem jak zobaczyłem co wylatuje z lag. Zalałem jednak W20 i jest bardzo twardy...jednak mi o to chodziło. Zobaczymy tylko czy uszczelniacze wytrzymają.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości