Stukot w lagach???
- DIDI
- klepacz
- Posty: 1575
- Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Stukot w lagach???
Jak wyzej, przy hamowaniu słychać jakiś tępy stuk, czasami słychać też przy większych dołach. Wydaje mi sie ze to w lagach. Czy mozę to być cos innego???? Usłyszałem dziś, ze moze pomoc gęstszy olej, no i pewnie sprężyny już są słabe, wiec to mozę być przyczyną, ale to słychać nawet przy hamowaniu w trakcie cofania motocykla, wię raczej o dobijaniu nie powinno być mowy Niech fachmajstrzy sie wypowiedzą!!!
Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać
DIDI
DIDI
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
w ladze są 2 tuleje pokryte teflonem, wystarczy ze bodajże zejdzie 25% teflonu (instrukcja podaje, że poniżej 75% prokrycia teflonem i tuleja się nadaje do wymiany) - będzie prześwitywał metal spod teflonu - i będą stuki takie właśnie, u mnie wymiana tuleji zaleczyła problem
a tak btw temat już był chuba poruszany
pzdr
a tak btw temat już był chuba poruszany
pzdr
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
- Arczi
- klepacz
- Posty: 804
- Rejestracja: pt 07 lip 2006, 01:18
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
powiem szczerze , że ja mam podobny problem, tylko, że wymieniłem tuleje w ubiegłym sezonie i olej zalałem gęstszy, ale niewiele to pomogło, wydaje mi się , że może to być wina sprężyn.Daniel VTS pisze:Jak wyzej, przy hamowaniu słychać jakiś tępy stuk, czasami słychać też przy większych dołach. Wydaje mi sie ze to w lagach.
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- musieli
- pisarz
- Posty: 309
- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa zone
- Kontakt:
Co 10 (góra 12) tysięcy km, chyba, że latasz na gumie to wtedy im częściej tym lepiej.MadziX pisze:podłącze się do tematu Daniela z trochę innym pytaniem -jak często powinno się zmieniać olej w lagach ?
Stukanie w lagach może też być (poza zużyciem tulejek i wyeliminowaniem możliwości, że to łożyska główki się kończą) ubocznym efektem zalania zbyt "twardego" oleju - który jest na tyle gęsty, że nie nadąża przepływać przez otwory w tłoczysku. Tak, w motocyklach ze standardowym zawieszeniem SHOWA (tak jak np VFR) lanie twardszego oleju niż przewidział producent daje fajny efekt: moto jest sztywniejsze, fajniej się opada z gumy itd. Ale niestety te zawiasy mają to do siebie, że stukają.... Tego samego doświadczyłem nawet w XXsie. Jest to denerwujące ale średnio bym się tym przejmował.
pozdro
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
a czy przypadkiem to nie jest tak ze poza tulejkami czyli tym kompletem naprawczym przedniego zawieszenia (170zł w larssonie) same golenie też się wyrabiają ( w końcu to tylko jakieś tam aluminium ) i niezależnie od tego czy zestaw naprawczy zapodamy to i tak będą luzy i i tak będzie sie troche tłukło w tarszych motocyklach ?
- Krajan
- klepacz
- Posty: 1273
- Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontakt:
też mi się tak kiedyś wydawało w Fazer`ce, i po dogłębnych obserwacjach (sprawdzenie luzu w główce, rokręcanie lag, tarcze ) okazało sie że to klocki w zaciskach na tyle miały luzu że przesuwały się. Efekt był taki że na początku hamowania pojawiał się "stuk" właśnie taki głuchy, cofając moto do tyłu także się to objawiało.a czy czasami tarcze pływające to nie mogą dawać znać o sobie ??????
_________________
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości