Obnizenie zawieszenia
- bronek
- Posty: 19
- Rejestracja: czw 19 cze 2008, 21:33
- Imię: Mariusz
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn/Barczewo
- Kontakt:
obniżanie Vitka
Na tej stronie oferują dog bony do obniżenia i nic poza tym. Czy to wystarczy? Nie trzeba jeszcze tych trójkątów? Na innych stronach były.
http://www.moto-akcesoria.pl/product_in ... s_id=24256
Tutaj z kolei jest chyba cały zestaw do montażu, ściągacze itp. Co tak naprawdę jest potrzebne, żeby obniżyć Vitka?
http://cgi.ebay.pl/Tieferlegung-Honda-V ... 240%3A1318
Czy jet na forum ktoś, kto to już zrobił a nie dopiero zamierza?
Może koledzy mechanicy cosik pomogą?
http://www.moto-akcesoria.pl/product_in ... s_id=24256
Tutaj z kolei jest chyba cały zestaw do montażu, ściągacze itp. Co tak naprawdę jest potrzebne, żeby obniżyć Vitka?
http://cgi.ebay.pl/Tieferlegung-Honda-V ... 240%3A1318
Czy jet na forum ktoś, kto to już zrobił a nie dopiero zamierza?
Może koledzy mechanicy cosik pomogą?
Nie nadaję się na dawcę - za dużo piwa i whisky
Cześć
Wracam do tematu po baaaardzo długiej przerwie. Części przyszły i zamonowałem je. Dodatkowo na lagach poszedłem w doł o jakis 8-10 mm. Po tej operacji matocykl obniżył się o ok. 3,5 cm co dla mnie jest już znaczącym uławieniem podczas np. cofania motocykla
Co do właściwości jezdnych trudno mi się wypowiadać gdyż za dużo sobie nie pojeździłem przed obniżeniem. Po 2 sezonach moge tylko powiedzieć że był to dobry krok. Alternatywą była sprzedaż mojej wymażonej maszyny. Z czystym sumieniem moge polecić rozwiązanie dla tym, dla których VFR-ka jest nieco za wysoka.
Na koniec kilka (małych) minusów:
Po obniżeniu motocykla stopka boczna jest nieco za długa. Oczywiście da się na niej stabilnie postawić motocykl, jednak odchylenie od pionu jest nieznacznie. Trzeba wybierać dobre miejsca albo tak jak ja to robie, stawiac moto na podnóżek centralny.
Jeśli zaś chodzi o podnożek centralny to tutaj trzeba sobie wyrobić technikę stawiania na niego motocykl. Po obniżeniu trzeba cały motocykl podnosić o te 3,5 cm wyżej zanim stanie na podnóżku. Da się to jednak szybko opanować.
Wracam do tematu po baaaardzo długiej przerwie. Części przyszły i zamonowałem je. Dodatkowo na lagach poszedłem w doł o jakis 8-10 mm. Po tej operacji matocykl obniżył się o ok. 3,5 cm co dla mnie jest już znaczącym uławieniem podczas np. cofania motocykla
Co do właściwości jezdnych trudno mi się wypowiadać gdyż za dużo sobie nie pojeździłem przed obniżeniem. Po 2 sezonach moge tylko powiedzieć że był to dobry krok. Alternatywą była sprzedaż mojej wymażonej maszyny. Z czystym sumieniem moge polecić rozwiązanie dla tym, dla których VFR-ka jest nieco za wysoka.
Na koniec kilka (małych) minusów:
Po obniżeniu motocykla stopka boczna jest nieco za długa. Oczywiście da się na niej stabilnie postawić motocykl, jednak odchylenie od pionu jest nieznacznie. Trzeba wybierać dobre miejsca albo tak jak ja to robie, stawiac moto na podnóżek centralny.
Jeśli zaś chodzi o podnożek centralny to tutaj trzeba sobie wyrobić technikę stawiania na niego motocykl. Po obniżeniu trzeba cały motocykl podnosić o te 3,5 cm wyżej zanim stanie na podnóżku. Da się to jednak szybko opanować.
- skybogus
- bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: wt 19 maja 2009, 21:21
- Imię: Boguslaw
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krakow PMK-GT
OBNIŻENIE ZAWIESZENIA TYŁ
Witam serdecznie !!
czy ktos ma doświadczenie z obniżaniem zawieszenia tylnego
w VFR 750 RC 36 ??
Znalazłem zestawy obniżajace o 35 mm na Alledrogo
i dużo taniej w innych miejscach
ponieważ jestem nikczemnego wzrostu -- musze jakos siodło
opuscic , bo nóżki za krótkie... a VFR cieszy bardzo...
Nie wiem jak to wychodzi z kanapą
może Ktoś coś podpowie ??
czy ktos ma doświadczenie z obniżaniem zawieszenia tylnego
w VFR 750 RC 36 ??
Znalazłem zestawy obniżajace o 35 mm na Alledrogo
i dużo taniej w innych miejscach
ponieważ jestem nikczemnego wzrostu -- musze jakos siodło
opuscic , bo nóżki za krótkie... a VFR cieszy bardzo...
Nie wiem jak to wychodzi z kanapą
może Ktoś coś podpowie ??
tel 0601 49 49 00
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
ja mam nizsza kanape i jest okej
tak to wyglada:
http://img17.imageshack.us/img17/4485/porownanie.jpg
tak to wyglada:
http://img17.imageshack.us/img17/4485/porownanie.jpg
- Wojtek86
- klepacz
- Posty: 724
- Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
- Imię: Wojtek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
- Kontakt:
skybogus, tak jak mówi kris2k.
Obniż sobie siodło. Ja również tak zrobiłem
www.mariomoto.pl/ - z tego co wiem do lutego nie pracują. Powołaj się na VFR-OC, wielu z nas robiło u nich siodło.
PS. Poszukaj na forum więcej info.
Obniż sobie siodło. Ja również tak zrobiłem
www.mariomoto.pl/ - z tego co wiem do lutego nie pracują. Powołaj się na VFR-OC, wielu z nas robiło u nich siodło.
PS. Poszukaj na forum więcej info.
Ostatnio zmieniony wt 19 sty 2010, 10:28 przez Wojtek86, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bohun
- klepacz
- Posty: 854
- Rejestracja: pn 19 cze 2006, 10:28
- Imię: Wiktor
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów / Lubaczów
- Kontakt:
magiczny przycisk SZUKAJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
viewtopic.php?t=1293&start=0
a tak wyglądało obniżone siedzenie w moje VFR . zostalo ok. 1cm gąbki, dało mi to jakies 3 cm. a wzrostu mam 158 )) nawet bylo wygodne, jakos dawałem rade. ( niestety nie mam innego zdjecia )
aaa siodło zrobił mi pierwszy lepszy kaletnik, chyba dałem 100 zł z obszyciem , czymś skóropodobnym jak na zdjęciu, zaimpregnowałem woskiem i nie zamakało.
pozdrawiam
viewtopic.php?t=1293&start=0
a tak wyglądało obniżone siedzenie w moje VFR . zostalo ok. 1cm gąbki, dało mi to jakies 3 cm. a wzrostu mam 158 )) nawet bylo wygodne, jakos dawałem rade. ( niestety nie mam innego zdjecia )
aaa siodło zrobił mi pierwszy lepszy kaletnik, chyba dałem 100 zł z obszyciem , czymś skóropodobnym jak na zdjęciu, zaimpregnowałem woskiem i nie zamakało.
pozdrawiam
stella > IŻ 49 > AWO 425 > M-72 > VF750F > VFR 750 > VS 700> XVS 650 > ZX 6-R > virago 1000 > VS 1400
Na prośbe skybogus'a pogrzebałem co nieco w starych mailach i znalazłem części, które mam zamontowane. Jak już kiedyś pisałem, zestaw HyperPro. A teraz nieco dokładniej...
Kod części: LK-HO07-001-35
Zestaw jest do zamówienia w Grandys: www.grandysduo.com.pl.
Kod części: LK-HO07-001-35
Zestaw jest do zamówienia w Grandys: www.grandysduo.com.pl.
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Przeprasza że dopiero teraz Ale miałem trochę latania Angielskie Burżuazyjne mamisynki nie chą płacić
To tak Prawa strona od stopki hamulca :
mierzona odległość względem środka śrub
Napis FR MCW
- Góra 95.60mm
-Lewa Strona 92.78mm
-Prawa Strona 93.88
Grubość trójkąta wynosi 4 mm
91funuw posiadać wymiary i niewiedzę przeszkód aby samemu z hartowanej stali
( nierdzewki ) wyciąć laserowo
Szerokości
To tak Prawa strona od stopki hamulca :
mierzona odległość względem środka śrub
Napis FR MCW
- Góra 95.60mm
-Lewa Strona 92.78mm
-Prawa Strona 93.88
Grubość trójkąta wynosi 4 mm
91funuw posiadać wymiary i niewiedzę przeszkód aby samemu z hartowanej stali
( nierdzewki ) wyciąć laserowo
Szerokości
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości