Ja zawsze rozbieram na elementy pierwsze i płuczę benzyną poszczególne elementy, poziom oleju mierzysz na ściśniętej ladze bez sprężyny ale z tłumikiem.Krzyś00 pisze:Czyli,
-wyjmuje lagę
-odkrecam śrubę na dole i spuszczam olej
-wyjmuje sprezyne
-wymieniam uszczelniacz z osłoną przeciwpyłową
-wkręcam śrubę na dole
-ściskam lagę i zalewam odpowiednią ilość oleju
-następnie rozciągam lagę i wkładam sprężyne i zakrecam od góry
Montujemy wszystko, czy dobrze zrozumiałem, gdzieś czytałem o odpowietrzaniu, proszę o poprawienie mnie jeśli coś źle zrozumiałem, VFR800 VTEC, 2008r
Uszczelniacze zawieszenia RC46
- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Uszczelniacze zawieszenia RC46
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- Niron
- klepacz
- Posty: 657
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Re: Uszczelniacze zawieszenia RC46
I ja zalewam olej w ten sam sposóbśliniak290 pisze:Ja zalewem jak już wszystko było złożone. Później korek i montaż w półkach.
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości