-
lizardlord
- zadomowiony
- Posty: 69
- Rejestracja: wt 21 wrz 2010, 19:09
- Imię: Michał
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Świebodzin
Post
autor: lizardlord » sob 09 paź 2010, 11:48
Fankas pisze:
peter mi pokazal naocznie jak sie to sprawdza- nie ostrzegl zebym schowal kciuk trzymajac lape na manetce
Sorrki za offtop ale mam pytanie. U mnie w RC46 przy maksymalnym skręceniu kierownicy, manetki dochodzą tak blisko baku, że zgniatają kciuki. U Was tez coś takiego występuje? Bo ta odpowiedź trochę coś takiego sugeruje.
-
Fankas
- pisarz
- Posty: 329
- Rejestracja: sob 31 lip 2010, 21:26
- Imię: Fankas
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: Fankas » sob 09 paź 2010, 13:35
ups... tak wlasnie ma nie byc...
Like a true nature's child
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die
Born to be wild
-
Pawelr851
- teksciarz
- Posty: 121
- Rejestracja: czw 09 wrz 2010, 20:03
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Irlandia
Post
autor: Pawelr851 » sob 09 paź 2010, 13:36
hmmm troche dziwnie masz
Ja jak skrece w swoim vitku to zostaje mi jeszcze jakies 3cm miedzy kciukiem a bakiem.
Śpiesz sie powoli!!!
-
lizardlord
- zadomowiony
- Posty: 69
- Rejestracja: wt 21 wrz 2010, 19:09
- Imię: Michał
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Świebodzin
Post
autor: lizardlord » sob 09 paź 2010, 14:14
Ano właśnie
I to mnie cholernie martwi...
Zwłaszcza ze odbojniki wyglądają na całe i nie powyginane...
-
Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Post
autor: Damo 88 » sob 09 paź 2010, 17:27
A masz przerwę między elementem pułki i rączki kiery ? ( pod śrubą która zaciska rączkę w koło amortyzatora ) Po poluzowaniu tej śruby rączkę gdy będziesz odpychał w kierunku zewnętrznym ( w stronę zegarów) wygniesz do pewnego momentu ponieważ pólka stawi opór i w takiej pozycji powinna być ustawiona
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
-
binio
- klepacz
- Posty: 777
- Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Linz, Austria
Post
autor: binio » sob 18 gru 2010, 18:23
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
-
slimak
- klepacz
- Posty: 1135
- Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu
Post
autor: slimak » sob 18 gru 2010, 18:45
binio, moim skromnym zdaniem powinno sie dać naprawić musisz rozebrać lagi i zobaczyc czy nic w srodku nie popekało
ZKL
-
thrillco
- pisarz
- Posty: 297
- Rejestracja: śr 15 paź 2008, 18:59
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mikołów
-
Kontakt:
Post
autor: thrillco » sob 18 gru 2010, 18:56
lewej lagi napewno nikt nie wyprostuje, za duze zgiecie i pęknie, reszta powinna sie odratowac
-
slimak
- klepacz
- Posty: 1135
- Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu
Post
autor: slimak » sob 18 gru 2010, 19:12
poza tym musisz zrobić bilans ile dostaniesz kasy i ile będziesz musiał ewentualnie włożyc bo moze sie okazać że taniej jednak wyjdzie kupić druga sztukę
ZKL
-
Kajzer
- teksciarz
- Posty: 188
- Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
- Imię: Jarek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kajzer » sob 18 gru 2010, 19:29
Według mnie to tylko koło da się wyprostować. Ośkę można próbować , a lagi to szmelc.
-
slimak
- klepacz
- Posty: 1135
- Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu
Post
autor: slimak » sob 18 gru 2010, 19:30
rury trzeba wymienic to nie podlega dyskusji
ZKL
-
Kajzer
- teksciarz
- Posty: 188
- Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
- Imię: Jarek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kajzer » sob 18 gru 2010, 19:50
Na allegro są lagi za 350zł , ale chyba do RC36/1 Do rocznika 93.
-
Fankas
- pisarz
- Posty: 329
- Rejestracja: sob 31 lip 2010, 21:26
- Imię: Fankas
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: Fankas » sob 18 gru 2010, 20:18
kolo powinni ci jeszcze uratowac... rury niestety watpie zeby wogole sie ktos podjal ich prostowania...
Like a true nature's child
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die
Born to be wild
-
SOWA
- stary wyjadacz
- Posty: 3000
- Rejestracja: pt 27 paź 2006, 21:31
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: SOWA » sob 18 gru 2010, 23:13
Koło do naprawy, oś też. Jedna rura w aut, a druga bezwzględnie do wyprostowania za 5 dyszek. Perfekcyjnie zrobi to firma Tecrol z Bielska Białej. Znam ich robotę, wielokrotnie korzystałem. Jeśli powiedzą, że rura nie nadaje się do prostowania to można im wierzyć. Przy okazji u nich można kupić nówki w cenie ~400,-
-
Jarecki2102
- pisarz
- Posty: 287
- Rejestracja: czw 07 paź 2010, 09:22
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Jarecki2102 » ndz 19 gru 2010, 00:28
Ja prostowałem lagi już parę razy w MCS na Prymasa 1000-lecia w Wawce. Nieco drożej bo chyba po 70zł płaciłem, ale za to na miejscu, bez kosztów wysyłki i gotowe były na drugi dzień. też mają jakieś urządzenia do pomiarów i efekt naprawy jest elegancki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości