Naprawa przedniego zawieszenie po szlifie. Pytanie

Awatar użytkownika
lizardlord
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 69
Rejestracja: wt 21 wrz 2010, 19:09
Imię: Michał
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: lizardlord » sob 09 paź 2010, 11:48

Fankas pisze: peter mi pokazal naocznie jak sie to sprawdza- nie ostrzegl zebym schowal kciuk trzymajac lape na manetce :D
Sorrki za offtop ale mam pytanie. U mnie w RC46 przy maksymalnym skręceniu kierownicy, manetki dochodzą tak blisko baku, że zgniatają kciuki. U Was tez coś takiego występuje? Bo ta odpowiedź trochę coś takiego sugeruje.

Awatar użytkownika
Fankas
pisarz
pisarz
Posty: 329
Rejestracja: sob 31 lip 2010, 21:26
Imię: Fankas
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Fankas » sob 09 paź 2010, 13:35

ups... tak wlasnie ma nie byc...
Like a true nature's child
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die

Born to be wild

Awatar użytkownika
Pawelr851
teksciarz
teksciarz
Posty: 121
Rejestracja: czw 09 wrz 2010, 20:03
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: Pawelr851 » sob 09 paź 2010, 13:36

hmmm troche dziwnie masz :shock: Ja jak skrece w swoim vitku to zostaje mi jeszcze jakies 3cm miedzy kciukiem a bakiem.
Śpiesz sie powoli!!!

Awatar użytkownika
lizardlord
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 69
Rejestracja: wt 21 wrz 2010, 19:09
Imię: Michał
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: lizardlord » sob 09 paź 2010, 14:14

Ano właśnie :/ I to mnie cholernie martwi...

Zwłaszcza ze odbojniki wyglądają na całe i nie powyginane...

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » sob 09 paź 2010, 17:27

A masz przerwę między elementem pułki i rączki kiery ? ( pod śrubą która zaciska rączkę w koło amortyzatora ) Po poluzowaniu tej śruby rączkę gdy będziesz odpychał w kierunku zewnętrznym ( w stronę zegarów) wygniesz do pewnego momentu ponieważ pólka stawi opór i w takiej pozycji powinna być ustawiona ;-)
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » sob 18 gru 2010, 18:23

Nie zakladajac nowego tematu, myslicie ze da rade to naprawic?
kolo:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

os:
Obrazek

lewa laga:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

prawa laga:
Obrazek
Obrazek

Od tego zalezy czy bede robil moto :) Rama nie ruszona na oko, na wszelki wypadek dam do sprawdzenia.[/list]
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.

"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » sob 18 gru 2010, 18:45

binio, moim skromnym zdaniem powinno sie dać naprawić musisz rozebrać lagi i zobaczyc czy nic w srodku nie popekało
ZKL

Awatar użytkownika
thrillco
pisarz
pisarz
Posty: 297
Rejestracja: śr 15 paź 2008, 18:59
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: thrillco » sob 18 gru 2010, 18:56

lewej lagi napewno nikt nie wyprostuje, za duze zgiecie i pęknie, reszta powinna sie odratowac

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » sob 18 gru 2010, 19:12

poza tym musisz zrobić bilans ile dostaniesz kasy i ile będziesz musiał ewentualnie włożyc bo moze sie okazać że taniej jednak wyjdzie kupić druga sztukę
ZKL

Awatar użytkownika
Kajzer
teksciarz
teksciarz
Posty: 188
Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kajzer » sob 18 gru 2010, 19:29

Według mnie to tylko koło da się wyprostować. Ośkę można próbować , a lagi to szmelc. :cry:

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » sob 18 gru 2010, 19:30

rury trzeba wymienic to nie podlega dyskusji
ZKL

Awatar użytkownika
Kajzer
teksciarz
teksciarz
Posty: 188
Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kajzer » sob 18 gru 2010, 19:50

Na allegro są lagi za 350zł , ale chyba do RC36/1 Do rocznika 93.

Awatar użytkownika
Fankas
pisarz
pisarz
Posty: 329
Rejestracja: sob 31 lip 2010, 21:26
Imię: Fankas
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Fankas » sob 18 gru 2010, 20:18

kolo powinni ci jeszcze uratowac... rury niestety watpie zeby wogole sie ktos podjal ich prostowania...
Like a true nature's child
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die

Born to be wild

SOWA
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3000
Rejestracja: pt 27 paź 2006, 21:31
Płeć: Mężczyzna

Post autor: SOWA » sob 18 gru 2010, 23:13

Koło do naprawy, oś też. Jedna rura w aut, a druga bezwzględnie do wyprostowania za 5 dyszek. Perfekcyjnie zrobi to firma Tecrol z Bielska Białej. Znam ich robotę, wielokrotnie korzystałem. Jeśli powiedzą, że rura nie nadaje się do prostowania to można im wierzyć. Przy okazji u nich można kupić nówki w cenie ~400,-

Jarecki2102
pisarz
pisarz
Posty: 287
Rejestracja: czw 07 paź 2010, 09:22
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jarecki2102 » ndz 19 gru 2010, 00:28

Ja prostowałem lagi już parę razy w MCS na Prymasa 1000-lecia w Wawce. Nieco drożej bo chyba po 70zł płaciłem, ale za to na miejscu, bez kosztów wysyłki i gotowe były na drugi dzień. też mają jakieś urządzenia do pomiarów i efekt naprawy jest elegancki.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości