Strona 1 z 1
obnizenie VFR 800 fi
: śr 04 sie 2010, 00:04
autor: Rychu
witam
krotkie pytanko, w jaki sposob obnizyc VFR ke , przod na lagach - o ile mozna ? a tyl ? jak to sie odbije na prowadzeniu ?
pozdro
: śr 04 sie 2010, 02:16
autor: Arnold
Z tyłu jak zajrzysz pod amor to taki "trójkącik" jest który to trzyma do kupy zawiechę. No i właśnie ten trójkącik zmieniasz na taki o innym kształcie który pozwoli na obniżenie moto. Ja przód spuścił bym gdzieś z 3 cm bo więcej to zaczniesz spodem po byle pierdołach haczyć. Co do prowadzenia to jeśli obniżysz i przód i tył to raczej geometria się nie zmieni ale będziesz miał zmienioną charakterystykę pracy tylnego amora a to dlatego że zmieni on swoje położenie i wahacz będzie go ściskał inaczej, łatwiej bądź ciężej, zależy od tego jak zmieni się ten trójkącik.
Edit
http://cgi.ebay.pl/Tieferlegung-Honda-V ... 19bbf3637f
Tak patrzę na tą zawiechę i nie wiem czy nie trzeba też wymienić dogbones'a. Cena tego zestawu mówi sama za siebie. Ale tu jest kit podwyższający i cena jest troszku inna.
http://cgi.ebay.pl/HIGH-JACK-UP-KIT-HON ... 27b39d8f06
Chyba akurat tak wypada że do podniesienia wystarczy wymienić tylko trójkącik.
: czw 05 sie 2010, 14:01
autor: bronek
Podobny temat już był, też o to pytałem. Proponuję, poszukaj w historii. Lukas jako zestaw do obniżki proponuje tylko trójkąty. Ktoś kiedyś zapodał linka na jakąś stronę do USA i tam gościu opisuje jak wymienia dog-bona. Napisałem do amerykańca, który to rozprowadza z pytaniem czy można taki zestaw kupić (dog-bone i krótszy boczny podnóżek). Otóż jak najbardziej, jednakże w przeliczeniu z dolarów na złotówki to cena samego dog-bone + koszty wysyłki, przerastała moje możliwości finansowe.
[ Dodano: 2010-08-05, 15:06 ]
Mam jeszcze pytanko. Czy ktoś jest w stanie podać mi oryginalne wymiary takiego trójkąta do FVR 800 F V-tec z 2003r? Chciałem sobie Vitka obniżyć, ale padło podejrzenie, że poprzedni właściciel już to zrobił.
: ndz 08 sie 2010, 21:17
autor: MC_Hammer
bronek pisze:Mam jeszcze pytanko. Czy ktoś jest w stanie podać mi oryginalne wymiary takiego trójkąta do FVR 800 F V-tec z 2003r?
Temat pokrewny i wszystko wyjaśnione jak sądzę:
viewtopic.php?t=1293&postdays=0&postorder=asc&start=0
: pn 09 sie 2010, 12:26
autor: bronek
Tak, tak dzięki Hammer

: pn 09 sie 2010, 15:53
autor: brutoos
a tak szczerze to po co chcielibyście obniżać VFR? Prześwit w mocnym zakręcie zniknie i będzie tarcie kolektorami, nie mówiąc o jeżdżeniu przez progi.
: pn 09 sie 2010, 17:25
autor: Damo 88
Można jeszcze Doraźnie ustawić tylni amor na komfort przez co pójdzie w duł
