regulacja amora V-TEC - problem

Awatar użytkownika
zomb
bywalec
bywalec
Posty: 32
Rejestracja: pt 17 kwie 2009, 08:26
Imię: Wojtek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

regulacja amora V-TEC - problem

Post autor: zomb » pt 23 lip 2010, 19:48

VTEC 2003

zablokowała mi się regulacja napięcia sprężyny tylnego amora.
jakiś czas temu ustawiłem na maksymalnie twardy i dziś nie mogłem jej ruszyc.

Pytanie: Jak to odblokowac? próbowa odkręcic na chama?

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » pt 23 lip 2010, 21:19

zomb,
Spróbuj zrobić to na centralnej i nic na siłe.
Poruszaj jakbyś chciał odpuścić i s powrotem.

Na wszelki wypadek WD40 na pewno nie zaszkodzi
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » pt 23 lip 2010, 21:57

zomb pisze:Pytanie: Jak to odblokowac? próbowa odkręcic na chama?
Wiem, że jak się chce odpuścić to idzie dużo ciężej.
Ale podpowiadam, że regulacja obraca się na okolo ;)
Więc łatwiej jest przekręcić z 6 na 1 niż cofnąć na 5.

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » pt 23 lip 2010, 22:33

Jeżeli nie dasz rady poproś silniejszego ;-) A na poważnie nie ma możliwości aby się
zatarła ,zawiesiła owiń rękę szmatą i :oops:

Awatar użytkownika
zomb
bywalec
bywalec
Posty: 32
Rejestracja: pt 17 kwie 2009, 08:26
Imię: Wojtek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: zomb » pn 26 lip 2010, 22:17

no i dało radę.
Odkręciłem to plastikowe kółko, podlałem Wd40 i delikatnie kluczem pociągnąłem.... puściło;-)

Czy przy tej regulacji nie powinno być "klików"?
Wydaję mi się że wcześniej przy kręceniu mogłem regulować na "kliki"... czy może coś pokręciłem i widziałem to u kogoś innego?

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » pn 26 lip 2010, 22:22

zomb pisze:Czy przy tej regulacji nie powinno być "klików"?
Wydaję mi się że wcześniej przy kręceniu mogłem regulować na "kliki"... czy może coś pokręciłem i widziałem to u kogoś innego?
A mam pytanie czy Ty masz amor regulowany pokrętłem z prawej strony na wysokości tylnego seta, czy standardowy na klucz hakowy???

mlj
bywalec
bywalec
Posty: 45
Rejestracja: pt 07 maja 2010, 22:08
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mlj » wt 27 lip 2010, 11:03

Kliki przy kręceniu tym plastikowym pokrętłem biorą się z małej kulki zamontowanej wenątrz poktętła (między "ośką" na której zamocowane jest pokrętło a samym pokrętłem").
Prawdopodobnie przy zdejmowaniu pokrętła zgubiłeś tą kulkę i teraz już nie "klika" :cry:

Zdejmij pokrętło i sprawdź tą "ośkę". Powinna być tam dziurka o średnicy 2-3 mm, wewnątrz niej sprężynka, a na końcu maleńka kulka. Jeżeli zgubiłeś kulkę spróbuj coś dopasować i powinno być OK :cool

Awatar użytkownika
Groszek
klepacz
klepacz
Posty: 616
Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
Kontakt:

Post autor: Groszek » wt 03 sie 2010, 22:38

mlj pisze:spróbuj coś dopasować i powinno być OK
np. ze starego łożyska

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości