kiera wpada w wibracje
- wasyl
- stary wyjadacz
- Posty: 3148
- Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Panowie moim zdaniem to łożyska zrobiłem tego troszkę już.
W wielu przypadkach łożysko główki pomogło ale bardziej łożyska w kołach.
Wyważenie opony i jej zużycie ma znaczenie.
Czasem jest tak że opona ma bieżnik ale już jest ząbkowana ( tz jest nierówny bieżnik jedna część wystaje)
Wszystkie te czynniki mają znaczenie.
Moim zdaniem kufer nie,ma opływowy kształt, mocowany na stałe ( chyba że jest wietrznie)
W wielu przypadkach łożysko główki pomogło ale bardziej łożyska w kołach.
Wyważenie opony i jej zużycie ma znaczenie.
Czasem jest tak że opona ma bieżnik ale już jest ząbkowana ( tz jest nierówny bieżnik jedna część wystaje)
Wszystkie te czynniki mają znaczenie.
Moim zdaniem kufer nie,ma opływowy kształt, mocowany na stałe ( chyba że jest wietrznie)
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
- nierob
- klepacz
- Posty: 555
- Rejestracja: wt 30 sty 2007, 13:43
- Imię: nierob
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Przemków
w końcu mam za sobą mały serwis. wymieniłem oponkę przód, olej w lagach (za wiele go tam nie było, wloch moto raczej nie szanował). olej 15W. no i okazało się, że łozyska w kole padniete (jedno to sponiewierane maksymalnie). przy okazji w kolegą mechanikiem moglismy ocenic lagi i wychodzi, że raczej prostowane nie były.
za dużo czasu nie było (bo zaczeło padać) ale po tych wszystkich zabiegach vfr-ka zachowuje się w miarę poprawnie. Kiera nie telepie. w zakrety wchodzi bez protestów. tak więc odetchnąłem z ulgą.
w sumie to z tysaiaka w nią wpakuje (bo jeszcze zawory do regulacji), ale chyba bedzie warto.
za dużo czasu nie było (bo zaczeło padać) ale po tych wszystkich zabiegach vfr-ka zachowuje się w miarę poprawnie. Kiera nie telepie. w zakrety wchodzi bez protestów. tak więc odetchnąłem z ulgą.
w sumie to z tysaiaka w nią wpakuje (bo jeszcze zawory do regulacji), ale chyba bedzie warto.
- grzegrzol
- pisarz
- Posty: 405
- Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
- Imię: grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: londyn
Teoretycznie może się zablokować, ale jeszcze nigdy nie słyszałem by łożysko w główce ramy się zablokowało. W kole to i owszem i nawet mi się to kiedyś przytrafiło. Na szczęście obyło się bez gleby. Niemniej zalecam wymianę łożysk choćby dla własnego komfortu psychicznego, do końca sezonu jeszcze sporo czasu.Szozdul pisze:Łożysko chyba w najgorszym wypadku moze sie zablokowac i wtedy 100% gleba takze lepiej je wymienić
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE
-
- pisarz
- Posty: 291
- Rejestracja: ndz 21 cze 2009, 11:10
- Imię: dariusz
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: podkarpacie
- Paltap
- teksciarz
- Posty: 140
- Rejestracja: pn 20 kwie 2009, 12:41
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Warszawa
- Kontakt:
Ja mam to samo, z kufrem telepie, po zdjęciu kufra jak ręką odjął.
Łożysko wymieniłem ...
Konsultowałem się z Markiem Godlewskim z Promotora i powiedział abym zawieszenie tylne ustawił na twardsze i powinno ustąpić, będę próbował.
Ma ktoś może klucz do pożyczenia abym mógł dokręcić zawieszenie ? Chętnie podjadę gdzieś w Wawie lub okolicach.
Pozdro
Łożysko wymieniłem ...
Konsultowałem się z Markiem Godlewskim z Promotora i powiedział abym zawieszenie tylne ustawił na twardsze i powinno ustąpić, będę próbował.
Ma ktoś może klucz do pożyczenia abym mógł dokręcić zawieszenie ? Chętnie podjadę gdzieś w Wawie lub okolicach.
Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość