Lagi kłopot ;/

Awatar użytkownika
challenger
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 51
Rejestracja: pt 30 sty 2009, 22:11
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jelenia Góra

Lagi kłopot ;/

Post autor: challenger » śr 11 lut 2009, 22:41

Witam, i zaczynają sie dla mnie schody których sie obawiałem czyli zakupy części przez internet. Wiec tak kupiłem lagi na tej aukcji http://moto.allegro.pl/item541906853_la ... honda.html

Niby od VFR z około 88r. a musiałem odkrecić te cztery imbusy które trzymaja lagi ze soba bo niechciały wejść zaciski też nie pasuja i juz mnie to wkurza bo ostatnio robiłem auto i 50% z neta i około cześci 10% do zwrotu a wystarczy dokładnie opisać co sie sprzedaje ehh, może sie mylę i nie jest tak źle prosze o rady i pomoc oglądajac fotki cbr f1 też nie widze zeby miały takie lagi a dokładniej tą charakterystyczna półke, lewy zacisk może dopasuje ale do prawego potrzebuje mocowanie? I pewnie z kołem też bedzie lipa ;/

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » śr 11 lut 2009, 23:36

to trza było do klienta zadzwonić i zapytać choćby o średnice rur w r24 były montowane 2 rodzaje przodu będzie sporo kombinacji albo zwrot, a nie mogłeś wymienić samych rur
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
challenger
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 51
Rejestracja: pt 30 sty 2009, 22:11
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: challenger » czw 12 lut 2009, 13:49

Rury pasuja idealnie, klopot w tym ze rury moge wymienic i taki byl wstepny plan ale co do tego nie jestem pewny ze doly lagow(tam gdzie zaciski sa mocowane) sa idealnie proste a na oko wygladaja srednio na jeża. Juz rozszyfrowalem co to za lagi pochodza z VF a nie VFR i lipa ale gosciu nie robi problemow i gada ze moge je zwrocic tylko upiera sie ze to od VFR z 88r. ;/ ehh a niby taki znawca co handluje czesciami moto.

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » czw 12 lut 2009, 19:44

A dlaczego wymieniasz całość?
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
challenger
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 51
Rejestracja: pt 30 sty 2009, 22:11
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: challenger » czw 12 lut 2009, 20:40

DZWON!!! kupilem juz taka i skladam, zamowilem te lagi zanim moto stalo u mnie w garazu i sie pospieszylem ;/ Ale widze kolega na forum ma VF i zalozyl zaciski od VFR wiec moze to nie az takie skomplikowane ale pewnie oska inna kolo i ciagle bede musial kombinowac a ja wolabym w orginale miec wszystko bo pozniej lipa z kompletowaniem czesci. Moze same golenie przeloze ale martwie sie bo jeden wyglada na mocno sfatygowany podobno gosciu co mi te lagi wcisnol zapewnial mnie ze golenie sie nie krzywia a odrazu pekaja wiec jak moje nie sa pekniete to napewno proste sam nie wiem, zrobilbym tak bo na allegro tak malo czesci jest do rc24 ze nie wiem kiedy kupie inne:(

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » czw 12 lut 2009, 21:08

tak moto jest skonstruowane że golenie naprawdę rzadko ulegają uszkodzeniu najczęściej lagi i je się wymienia czasami półki jeśli była po dzwonie lub ślizgu warto dobrze obejrzeć golenie jeżeli brak śladów pęknięć to do wymiany lagi i uszczelniacze i po robocie
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
challenger
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 51
Rejestracja: pt 30 sty 2009, 22:11
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: challenger » czw 12 lut 2009, 21:39

Chyba tak zrobie, umyje je dokladnie moze w rozpuszczalniku i zobaczymy, mialbym klopot z glowy bo odsylanie z powrotem mnie nie bawi lecz jak mus to mus! Moto mialo dzwon centralnie kolem w taki betonowy mostek jakby, także polki cale. Jeszcze odpowiednie kolo spedza mi sen z powiem chcialbym 17" bo lepiej z oponami ale to juz pozniej najpierw zawiecha niech bedzie na swoim miejscu. Dzieki za rady

wiktorek
bywalec
bywalec
Posty: 22
Rejestracja: pt 12 maja 2006, 22:58
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: wiktorek » sob 14 lut 2009, 17:44

Trzeba bylo zajrzec w giełde, mam do sprzedania cale zawieszenie od vfr rc 24 88 rok srednica 41 mm.
Jakis czas temu tez kupilem na allegro (cale, lacznie z polkami, osią itp ) roznica miedzy tym Twoim taka, ze kupilem dobry model :)
Glupotą bylo to ze kupilem zanim rozlozylem moje stare zawieszenie w ktorym jak sie okazalo byla do wymiana tylko jedna podkladka przy tłoczysku od "zaworu olejowego" i ktos zastosowal bezsensownie dodatkowe tuleje oprocz fabrycznych i srednio toto dzialalo.
W tej chwili moge Ci pokazac dokladnie cale wnetrze gdyz mam obydwa komplety rozebrane ( w obu do wymiany uszczelniacze, ktore moge dolozyc ;) ).

Jesli bylbys czymkolwiek zainteresowany, daj znac jakos na priw.

p.s Kolo od cbr 1000 dziala ? :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości