Ja u siebie wkręciłem tą śrubkę co jest z boku ramy o kilka obrotów,i poprawa jest zdecydowanie wyczuwalna
Nie wiem tylko czy to podniosło moto Jak nie to będę musiał zlokalizować ta śrubkę z rys.1),kolegi Ketchup, Bo coś jej wyziorać nie mogłem.
Próbowałem wkręcić śrubkę na klucz 8mm aby utwardzić zawieszenie i 7 kliknięć i koniec, a zawiecha wiele się nie utwardziła. Chciałbym mieć twardszy tył gdyż w dwie osoby trochę za miękko jest...czy max wkręcenie tej śruby i miękki amor oznacza koniec jego żywota? czy też jest jakaś druga śruba itp co reguluje twardość?
Moge odgrzać kotleta? skoro taki temat juz jest to napisze w nim mimo,że odkopie. Moze komuś się przyda. Potrzebuje info o regulacji w RC36I. tą pierwszą śrube znalazłem w dziurze w ramie, ale tej drugiej nie ma za cholere... czyzby w moim 91 nie było tego? download/file.php?id=8509&mode=view Ta z górnego obrazka.
Witam odkopuję temacik regulacji zawieszenia. Chciałbym się dowiedzieć jak regulować przednie i tylne zawieszenie w VFR 750 RC 36II?? Jak jadę w dwie osoby to na progach zwalniających potrafię przytrzeć. Chciałbym aby moto było troszkę wyższe i twardsze jak to wyregulować?? wiem, że są dwie śruby jedna na klucz 8mm u góry amorka w małym wycięciu okrągłym oraz na dole śrubka na śrubokręt. i teraz Pytanie oczywiście w prawo się wkręca obie śrubki a wiec jeśli skręcę obie na maxa w prawo to ile odkręcić. oraz jak wyregulować przód bo też jest jakiś miękki.
Ważę 85kg + oczywiście plecaczek
Z góry bardzo dziękuję za pomoc jeśli ktoś mi jasno wszystko wyjaśni.
Ustaw najpier napięcie wstępne spręzyn (poczytaj w sieci o ustawieniu SAG-ów)- bardzo to fajnie opisane jest. Ale weź pod uwagę, że Twój tylny amor może już mieć dosyć i ciężko będzie go jakoś sensownie wyregulować.