ALPY, DOLOMITY - 26.07-01.08.2010
- Wojtek86
- klepacz
- Imię: Wojtek
- Kontakt:
ALPY, DOLOMITY - 26.07-01.08.2010
Jako, że nie mam doświadczenia w organizacji grupowych wyjazdów rzucę tylko propozycje. Wiele osób pisze, że marzą im się alpejskie serpentynki.
Co byście powiedzieli na spełnienie tych marzeń i zorganizowanie wyjazdu?
Co byście powiedzieli na spełnienie tych marzeń i zorganizowanie wyjazdu?
Ostatnio zmieniony wt 16 mar 2010, 17:56 przez Wojtek86, łącznie zmieniany 17 razy.
- olo
- klepacz
- Imię: Olek
- Kontakt:
Wojtek86, planuję taki wypad w alpy w drugiej połowie lipca, podobne atrakcje, dużo jeżdżenia najciekawszymi odcinkami, noclegi gdzieś "po drodze" - alpy austriackie, potem dolomity i passo stelvio, no może ciut dalej, liznąć szwajcarii...
Jeśli termin Ci odpowiada to możemy się spotkać i podyskutować...może osiągniemy kompromis...
Jeśli termin Ci odpowiada to możemy się spotkać i podyskutować...może osiągniemy kompromis...

VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section 

Też wybieram się w Alpy ale jeszcze nie wiem dokładnie kiedy. Znalazłem fajną stronę z trasami itp.
http://www.motorrad.kaernten.at/?LAid=2 ... 728&jid=SO
http://www.motorrad.kaernten.at/?LAid=2 ... 728&jid=SO
- mario_blues
- pisarz
- Imię: Mariusz
- województwo: łódzkie
- Kontakt:
Cześć,
No widzę że szykuje się wyjazd - marzenie
Propozycja jak najbardziej do rozważenia, tyle że bardziej podoba mi się termin zaproponowany przez Ola - druga połowa lipca. Jeśli już miałbym jechać, to raczej z opcją spania na kwaterce, namioty sobie daruję
Inna opcja że teraz po przesiadce na gołego B12 mogę nie utrzymać tempa autostradowego z Wami
Najważniejsza kwestia to jednak finanse - jeśli ktoś już ma doświadczenie, to prosiłbym o oszacowanie kosztów takiego wyjazdu - żebym się nie przeliczył. Wydaje mi się że nie powinno wyjść dużo więcej niż 4000-4500 na 7-8 dni/ 2 os. - ale może się mylę
pozdrowionka
No widzę że szykuje się wyjazd - marzenie