Strona 1 z 1

Porządki w tematach

: śr 18 mar 2009, 00:15
autor: KolczyK
tak sobie myślę, ze w końcu trzeba robić porządki w tematach

panie i panowie trochę dyscypliny

Opis zdarzenia powinien być wystarczająco komunikatywny i jednoznaczny.

Pierwszy post w temacie jest postem organizatora lub informatora o imprezie i powinien być stale uzupełniany o aktualne informacje. To jest post WIODĄCY. Nawet jeżeli aktualne informacje znajdują się na końcu wątku.

Wpisujemy tylko zdefiniowane i określone zdarzenia z datami typu spotkanie, zlot, coś co nie jest tylko pomysłem.
Pomysły do pytań ogólnych albo do OFFTOPa potem jak pomysł się zmaterializuje to można go przenieść do SPOTKAŃ, wystarczy krótkie info do moderatora.

W każdym temacie (poście rozpoczynającym temat) proszę wstawiać datę zdarzenia a jeżeli impreza jest kilkudniowa to datę pierwszego dnia
najlepiej w formacie yyyy-mm-dd.


w Nowo utworzonych tematach tj: o Pyrze, o Wcycach, nawet o Dupie Maryni, które nie doszły do meritum, znaczy "gdy się nie odbyła jeszcze dana impreza," NIE PISZEMY NIE NA TEMAT, będę posty stanowczo usuwał, gdy impreza się odbędzie to jechana ile na blacie z postami, ale do odbycia imprezki czy spotkania zachowajmy porządki i piszmy jedynie na dany temat, a nie o technicznych sprawach, czy np. o tym ze będę jak będę czy jak mnie nie będzie to źle czy dobrze, po prostu,

porządki czas zacząć na bieżąco....

[edit pp]