Powitanie
- Eon
- Imię: Mariusz
- województwo: dolnośląskie
Powitanie
Witam,
Mam na imię Mariusz i mieszkam we Wrocławiu gdzie studiuję, a pochodzę z okolic Częstochowy.
Chciałbym zakupić motocykl sportowo-turystyczny, a nie mogę się zdecydować.
Mam nadzieję, że lektura forum mnie przekona.
Pozdrawiam,
Mariusz.
Mam na imię Mariusz i mieszkam we Wrocławiu gdzie studiuję, a pochodzę z okolic Częstochowy.
Chciałbym zakupić motocykl sportowo-turystyczny, a nie mogę się zdecydować.
Mam nadzieję, że lektura forum mnie przekona.
Pozdrawiam,
Mariusz.
- figaro
- ostry klepacz
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
Re: Powitanie
Witaj Kolego
Jakiż to motocykl sportowo-turystyczny zamierzasz zakupić?

Jakiż to motocykl sportowo-turystyczny zamierzasz zakupić?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- śliniak290
- klepacz
- Imię: Wojciech
- województwo: mazowieckie
- Eon
Zamierzam kupić VFR 800 z okolic 2002 roku lub Yamahę FZ6.
Oglądałem się jeszcze za Hondą 929, ale raczej marnowałaby się po mieście.
Po przygodzie z FZR 1000 boję się o kręgosłup na dłuższych trasach, a tako motor z kuferkiem wygląda conajmniej źle.
Oglądałem się jeszcze za Hondą 929, ale raczej marnowałaby się po mieście.
Po przygodzie z FZR 1000 boję się o kręgosłup na dłuższych trasach, a tako motor z kuferkiem wygląda conajmniej źle.
-
- Imię: Krzysztof
Siema, myślę, że dobrze trafiłeś, ponieważ V-ka da ci satysfakcje .
- Robertos
- pisarz
- Imię: Robert
- województwo: zachodniopomorskie
Cześć
miałem FZ6S a teraz jeżdżę VFR-ką.
Powiem Ci że Yamaha mnie nie męczyła przy dużych przebiegach tak jak Honda.