Strona 1 z 1

Witam vfr'owcow, uzytkownik TDM

: pn 10 wrz 2012, 18:50
autor: reit
Witam serdecznie.


Jestem użytkownikiem Yamahy TDM. Jestem z niej bardzo zadowolony. Jednak przychodzi taki czas, żeby poszukać czegoś nowego. Od długiego już czasu rozglądam się za VFR 800. Jako że jestem typem człowieka, który kupuje z wielką powściągliwością szukam argumentów przemawiających za i przeciw interesującego mnie produktu.

Nie będę zakładał nowych wątków i zanieczyszczał Wasze forum, więc wykorzystam to co już oferujecie w tematach. Jeżeli ktoś z Was przeczyta ten post - w co wątpie :). Proszę o napisanie rzetelnie wady VFR 800. Zaznaczam, że interesuje mnie model przed liftem.

Pozdrawiam.

Re: Witam vfr'owcow, uzytkownik TDM

: pn 10 wrz 2012, 19:15
autor: Dżambo
[quote="reit" Proszę o napisanie rzetelnie wady VFR 800.[/quote]
Brak wad :P
Vitamy na naszym forumie

Re: Witam vfr'owcow, uzytkownik TDM

: pn 10 wrz 2012, 19:25
autor: Tomek Grudziądz
reit pisze:Proszę o napisanie rzetelnie wady VFR 800
Ten model nie ma wad.
Vitaj :bye

Re: Witam vfr'owcow, uzytkownik TDM

: pn 10 wrz 2012, 19:57
autor: Fallen
Witaj. Oj czytamy czytamy ;) Yamaha to zawsze tylko połowa Hondy. Jak kupisz VFR to tak jakbyś miał 2 TDM-y w jednym :D a tak poważnie to czasami reglery odmawiają posłuszeństwa :biggrin

Re: Witam vfr'owcow, uzytkownik TDM

: pn 10 wrz 2012, 21:02
autor: śliniak290
siema :D tak jak kolega wyżej , czasami reglery padają :twisted: , i tylko wlewać i jeździć :D

Re: Witam vfr'owcow, uzytkownik TDM

: pn 10 wrz 2012, 21:35
autor: zaba80r
Mowisz vfr I wszystko jasne :) czyli problemow brak. Ale jak cos to celuj 2000-2001 rok ciut mniej pali ale jak starszy model i bardziej zadbany to też warto. Co do tdm-a http://www.youtube.com/watch?v=VxqQOSDU ... ata_player to jego najlepsze podsumowanie . Ogień ;)

Re: Witam vfr'owcow, uzytkownik TDM

: pn 10 wrz 2012, 21:42
autor: St@ry
POVITać Kolegę i zakupu doskonałej sztuki życzę. :D

Re: Witam vfr'owcow, uzytkownik TDM

: wt 11 wrz 2012, 12:14
autor: Żeton
Vitam kolegę :bye :bye

Re: Witam vfr'owcow, uzytkownik TDM

: wt 11 wrz 2012, 15:17
autor: adrian76
Witam, mój dobry kolega z którym często jeżdżę również jeździ na TDM'ce i jest pod wrażeniem pracy mojego silnika Jedne co działa na "+" w TDM to mniejsze spalanie niż VFR. W naszym przypadku jeżdżąc razem to około 1l/100km. Tak, że zmieniaj moto:) Życzę powodzenia w zakupie dobrej sztuki. Pozd

Re: Witam vfr'owcow, uzytkownik TDM

: wt 11 wrz 2012, 23:07
autor: Marsel
Witaj, nie ma nad czym się zastanawiać, banan z paszczy nie znika, lecz może jedna wada z tego tytułu się pojawić - kask zaczyna uciekać tu i tam :biggrin :biggrin

Re: Witam vfr'owcow, uzytkownik TDM

: śr 12 wrz 2012, 00:40
autor: Groszek
Cześć reit.
Nie wiem czy już dosiadałeś się do VFR. Jest ona zupełnie odmiennym motocyklem od TDMy. Inaczej się siedzi, inna pozycja za sterami, inaczej się prowadzi. Napisz moze cos wiecej - jaki tryb jazdy uprawiasz, czym jeździłeś do tej pory, czego oczekujesz od motocykla. VFR jako taka nie ma szczególnych wad, w zasadzie nie ma żadnych. O tym regulatorze napięcia też chyba więcej tak naprawdę się mówi niż trzeba go wymieniać...
Są różnice pomiędzy modelami, z tym, ze tu też zdania są podzielone - który jest najlepszy, a który nie. Ja też mam swoje zdanie wyrobione w tym temacie, które niekoniecznie zgadza się z często głoszonymi hasłami, także tu na forum.
Zyczymy wielu spedzonych chwil na forum, i mam nadzieję,że zostaniesz tu na trochę, a nie tylko wpadłeś na jednego posta ;)
Pzdr

Re: Witam vfr'owcow, uzytkownik TDM

: czw 13 wrz 2012, 20:58
autor: reit
Dziękuję Wam za zainteresowanie.

Skupię się na poście Groszka. Otóż nie miałem przyjemności prowadzić jej - nie złożyło się. Jedynie znam pozycję kierowcy. Muszę przyznać, że wygodniej jest na TDM. Ale nie o to mi chodzi, ponieważ jak na czymś zależy to można w tej kwestii iść na kompromis. Czego mi w TDM brakuje a czego oczekuje od VFR to większej mocy bo ponad 80km to nie jest za wiele oraz 6 biegu, którego nie mam. Tryb jazdy bardziej codzienny, turystyczny - jednym słowem optymalny. Miałem przyjemność jeździć 600rr, z750, fz6, fz1, thundercat, gixer 1000 K1. Z w/w fz1 był najbardziej "dla mnie". Fakt, że ma 150KM i odbiega od VFR znacząco, ale nie ma jednej zasadniczej cechy - dźwięku silnika V czy Twin.

Martwi mnie większe zużycie paliwa na rzecz VFR. Ale to jest V4 więc każdy musi dawkę paliwa dostać. Atutem jest dla mnie wtrysk paliwa - rozumiem, że w tej kwestii jest pewna "bezobsługowość"?

Potrzebuję jeszcze uzyskać od Was informację na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach zewnętrznych, odpaleniu, jazdy na wolnych obrotach, średnich obrotach, skrzynia biegów etc.

Dziękuję za udzielone odpowiedzi