NIE ZAPALA!!!!!
NIE ZAPALA!!!!!
hejka wszystkim mam problem z moim motorem:(.Problem polega na tym ze:
Jezeli jest zimna to zapala od razu ,jezeli jest nagrzana i pojezdze chwile nie chce zapalac nei kreci wogole tak jak by akumlator padl:( ,jezeli postoi chwile zapali.nie mam pojecia co to moze byc
to jest Honda VFR 800 98r
Jezeli jest zimna to zapala od razu ,jezeli jest nagrzana i pojezdze chwile nie chce zapalac nei kreci wogole tak jak by akumlator padl:( ,jezeli postoi chwile zapali.nie mam pojecia co to moze byc
to jest Honda VFR 800 98r
No skoro nie kreci a akumulator ok, to na bank rozrusznik. Bujnij vfr z pychu i zobacz, jak zatrybi bedziesz miał pewność że to on. Być może coś go blokuje po nagrzaniu moto, kasuja się jakies tam luzy, był juz kiedyś robiony? Może jest brudny w środku. A i jeszcze jedno, nie jeździłbym jak nie musisz do momentu zrobienia. Bo po odczekaniu paru tam minut czy dłuzszego czasu, jak już według ciebie bedzie zdolny do odpalenia, bujniesz go rozrusznikiem który może nie "wykleszczyc" się. Silnik odpali na pracującym rozruszniku, no i wtedy koszty naprawy już znacznie wzrosna, a tak moze to być pierdoła z którą sam sobie poradzisz na pewno.
VFR wszystko przetrzyma.
- cristo
- pisarz
- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Ja bym najpierw sprawdzil napiecie ladowania. Mialem cos podobnego kiedys jak padl mi regulator. Zreszta on moze wyprawiac rozne dziwne cuda.
Jak jest jakis problem z elektryka -> pierwsza rzecz to sprawdzic napiecie za regulatorem.
Jak jest jakis problem z elektryka -> pierwsza rzecz to sprawdzic napiecie za regulatorem.
Krzysiek
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
cristo pisze:Ja bym najpierw sprawdzil napiecie ladowania. Mialem cos podobnego kiedys jak padl mi regulator. Zreszta on moze wyprawiac rozne dziwne cuda.
Jak jest jakis problem z elektryka -> pierwsza rzecz to sprawdzic napiecie za regulatorem.
hej
sprwdzilem napiecie i jest do d...y.na rozgrzanym silniku wogle nie laduje bede musial zmienic regulator:)
pozdrawiam
PS ja pochodze ze Skawiny:):)
- cristo
- pisarz
- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
No to nasze miasta laczy chyba najlepszy kawalek drogi w Polsce.yoystick pisze:PS ja pochodze ze Skawiny:):)
Zasuwam tamtedy codzien do pracy
Mozna dojsc do wniosku, ze jesli w VFRce cos nie dziala to musi to byc regulator napiecia. Zdecydowana wiekszosc problemow z tym motocyklem to regulator.
Przynajmniej wiadomo gdzie szukac problemu
Krzysiek
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
cristo pisze:No to nasze miasta laczy chyba najlepszy kawalek drogi w Polsce.yoystick pisze:PS ja pochodze ze Skawiny:):)
Zasuwam tamtedy codzien do pracy
Mozna dojsc do wniosku, ze jesli w VFRce cos nie dziala to musi to byc regulator napiecia. Zdecydowana wiekszosc problemow z tym motocyklem to regulator.
Przynajmniej wiadomo gdzie szukac problemu
no nie daleko:):)tylko ze od 2.5 roku siedze w Irlandi i tutaj kupilem motor:)ale milo wspominam pierwsza prace w PL budowalem ta droge;)
tyle dobrze chyba z tymi motorami ale zobaczymy to moj pierwszy motor i jest to Honda VFR 800 :)
-
- klepacz
- Posty: 1807
- Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
zgadzam sie w 100% pamietam dobrze ile samozaparcia i wyrzeczen kosztowalo mnie zbieranie kasy na sprzet (nie mowiac juz o ciezkim tyraniu) bo nikt mi ani grosza nie dolozyl, ale warto bylo, byl cel i zostal osiagnietyHubert pisze:Ale zwróć uwage Gienio ,że kolega Yoystick startuje w Irlandii i jest mu łatwiej.Zrobił krok w dobrym kierunku i zaczyna od 800 tki.U nas przeciętny człowiek może zacząć od MZ ty i to też trudne bo ciuchy drogie.
Gienio pisze:zgadzam sie w 100% pamietam dobrze ile samozaparcia i wyrzeczen kosztowalo mnie zbieranie kasy na sprzet (nie mowiac juz o ciezkim tyraniu) bo nikt mi ani grosza nie dolozyl, ale warto bylo, byl cel i zostal osiagnietyHubert pisze:Ale zwróć uwage Gienio ,że kolega Yoystick startuje w Irlandii i jest mu łatwiej.Zrobił krok w dobrym kierunku i zaczyna od 800 tki.U nas przeciętny człowiek może zacząć od MZ ty i to też trudne bo ciuchy drogie.
zarty zartami ale ja si eucze jezdzic mialem do kupienia Yamaha R1 tylko bylo cos nie tak z nia i ciezko mi bylo znalesc co to bylo i jej nie kupilem:):):)az wreszcie znalazlem Vfr czego jak narazie nei zaluje tylko ten regler mnie denerwuje ale jak widze to chyba norma:):)
Pozdrawiam
- Draghar
- pisarz
- Posty: 402
- Rejestracja: czw 23 lis 2006, 17:52
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Hej
Skoro na zimno odpala a na cieplo nie chce krecic wcale to raczej jest to rozrusznik
poczekaj z regulatorem
moze masz jakies przebicie ktore powoduje ze prad ci ginie jak sprzet jest rozgrzany
z rozrusznika ucieka - cos styka zle i ladowania tez ci nie pokazuje z tego wzgledu
gdyby byl to tylko regulator to by ci rozrusznik krecil niezaleznie czy zimna czy ciepla
a nawet przy cieplej powinien lepiej
chyba ze masz padniety akumulator i jak osiaga temp pracy to cos sie w nim chrzani
jak mi padl regulator w moim poprzednim sprzecie to odpalala bez problemu zawsze jesli tylko akumulator byl naladowany - mozna bylo jechac 50 km spokjnie
Jest jeszcze jedna mozliwosc ze jak sie regulator nagrzeje to zaczyna robic zwarcie i dlatego nie masz pradu na rozruszniku - ale watpie - mogl bys smazyc kielbaski na nim wtedy
ja bym sprawdzal w takiej kolejnosci:
wszystkie przewody czy nie przetarte
wszystkie wtyczki - czy nie zasniedziale, przypalone, rozlaczone
akumulator (nie jestem pewny czy tak wolno ale moze jak odlaczysz regulator
i pojezdzisz na naladowanym akumulatorze tak by sie rozgrzala to bedziesz wiedzial czy nadal nie chce odpalac na cieplo- wtedy tak jak ci radzili inni na zapych sprobuj)
rozrusznik (szczotki, za duzo grafitu w srodku, uzwojenie uszkodzone, mechaniczne blokowanie sie pod wplywem rozszezania sie gdy cieply)
i na koncu regulator
Moze sie myle
regulator tez moze byc padniety - niezaleznie od rozrusznika
Skoro na zimno odpala a na cieplo nie chce krecic wcale to raczej jest to rozrusznik
poczekaj z regulatorem
moze masz jakies przebicie ktore powoduje ze prad ci ginie jak sprzet jest rozgrzany
z rozrusznika ucieka - cos styka zle i ladowania tez ci nie pokazuje z tego wzgledu
gdyby byl to tylko regulator to by ci rozrusznik krecil niezaleznie czy zimna czy ciepla
a nawet przy cieplej powinien lepiej
chyba ze masz padniety akumulator i jak osiaga temp pracy to cos sie w nim chrzani
jak mi padl regulator w moim poprzednim sprzecie to odpalala bez problemu zawsze jesli tylko akumulator byl naladowany - mozna bylo jechac 50 km spokjnie
Jest jeszcze jedna mozliwosc ze jak sie regulator nagrzeje to zaczyna robic zwarcie i dlatego nie masz pradu na rozruszniku - ale watpie - mogl bys smazyc kielbaski na nim wtedy
ja bym sprawdzal w takiej kolejnosci:
wszystkie przewody czy nie przetarte
wszystkie wtyczki - czy nie zasniedziale, przypalone, rozlaczone
akumulator (nie jestem pewny czy tak wolno ale moze jak odlaczysz regulator
i pojezdzisz na naladowanym akumulatorze tak by sie rozgrzala to bedziesz wiedzial czy nadal nie chce odpalac na cieplo- wtedy tak jak ci radzili inni na zapych sprobuj)
rozrusznik (szczotki, za duzo grafitu w srodku, uzwojenie uszkodzone, mechaniczne blokowanie sie pod wplywem rozszezania sie gdy cieply)
i na koncu regulator
Moze sie myle
regulator tez moze byc padniety - niezaleznie od rozrusznika
Draghar
VFR Viking SEXszyn North Roads
VFR Viking SEXszyn North Roads
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości