NIE ZAPALA!!!!!

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
yoystick
Posty: 14
Rejestracja: czw 25 sty 2007, 23:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin

NIE ZAPALA!!!!!

Post autor: yoystick » czw 25 sty 2007, 23:45

hejka wszystkim mam problem z moim motorem:(.Problem polega na tym ze:

Jezeli jest zimna to zapala od razu ,jezeli jest nagrzana i pojezdze chwile nie chce zapalac nei kreci wogole tak jak by akumlator padl:( ,jezeli postoi chwile zapali.nie mam pojecia co to moze byc


to jest Honda VFR 800 98r

Awatar użytkownika
mucha
pisarz
pisarz
Posty: 201
Rejestracja: czw 14 wrz 2006, 10:01
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: tpb

Post autor: mucha » pt 26 sty 2007, 08:51

No skoro nie kreci a akumulator ok, to na bank rozrusznik. Bujnij vfr z pychu i zobacz, jak zatrybi bedziesz miał pewność że to on. Być może coś go blokuje po nagrzaniu moto, kasuja się jakies tam luzy, był juz kiedyś robiony? Może jest brudny w środku. A i jeszcze jedno, nie jeździłbym jak nie musisz do momentu zrobienia. Bo po odczekaniu paru tam minut czy dłuzszego czasu, jak już według ciebie bedzie zdolny do odpalenia, bujniesz go rozrusznikiem który może nie "wykleszczyc" się. Silnik odpali na pracującym rozruszniku, no i wtedy koszty naprawy już znacznie wzrosna, a tak moze to być pierdoła z którą sam sobie poradzisz na pewno.
VFR wszystko przetrzyma.

yoystick
Posty: 14
Rejestracja: czw 25 sty 2007, 23:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin

Post autor: yoystick » sob 27 sty 2007, 08:29

dzieki za podpowiedz dzis to sprawdze:)pozdrawiam

Awatar użytkownika
cristo
pisarz
pisarz
Posty: 280
Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: cristo » sob 27 sty 2007, 10:07

Ja bym najpierw sprawdzil napiecie ladowania. Mialem cos podobnego kiedys jak padl mi regulator. Zreszta on moze wyprawiac rozne dziwne cuda.
Jak jest jakis problem z elektryka -> pierwsza rzecz to sprawdzic napiecie za regulatorem.

yoystick
Posty: 14
Rejestracja: czw 25 sty 2007, 23:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin

Post autor: yoystick » sob 27 sty 2007, 22:21

cristo pisze:Ja bym najpierw sprawdzil napiecie ladowania. Mialem cos podobnego kiedys jak padl mi regulator. Zreszta on moze wyprawiac rozne dziwne cuda.
Jak jest jakis problem z elektryka -> pierwsza rzecz to sprawdzic napiecie za regulatorem.





hej

sprwdzilem napiecie i jest do d...y.na rozgrzanym silniku wogle nie laduje :(bede musial zmienic regulator:)



pozdrawiam



PS ja pochodze ze Skawiny:):)

Awatar użytkownika
cristo
pisarz
pisarz
Posty: 280
Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: cristo » sob 27 sty 2007, 22:28

yoystick pisze:PS ja pochodze ze Skawiny:):)
No to nasze miasta laczy chyba najlepszy kawalek drogi w Polsce.
Zasuwam tamtedy codzien do pracy :)

Mozna dojsc do wniosku, ze jesli w VFRce cos nie dziala to musi to byc regulator napiecia. Zdecydowana wiekszosc problemow z tym motocyklem to regulator.
Przynajmniej wiadomo gdzie szukac problemu :)

yoystick
Posty: 14
Rejestracja: czw 25 sty 2007, 23:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin

Post autor: yoystick » sob 27 sty 2007, 22:32

cristo pisze:
yoystick pisze:PS ja pochodze ze Skawiny:):)
No to nasze miasta laczy chyba najlepszy kawalek drogi w Polsce.
Zasuwam tamtedy codzien do pracy :)

Mozna dojsc do wniosku, ze jesli w VFRce cos nie dziala to musi to byc regulator napiecia. Zdecydowana wiekszosc problemow z tym motocyklem to regulator.
Przynajmniej wiadomo gdzie szukac problemu :)


no nie daleko:):)tylko ze od 2.5 roku siedze w Irlandi i tutaj kupilem motor:)ale milo wspominam pierwsza prace w PL budowalem ta droge;)

tyle dobrze chyba z tymi motorami ale zobaczymy to moj pierwszy motor i jest to Honda VFR 800 :):)

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » ndz 28 sty 2007, 14:11

yoystick pisze:to moj pierwszy motor i jest to Honda VFR 800
niezly start, pozazdroscic, pozdro

Awatar użytkownika
Hubert
klepacz
klepacz
Posty: 1022
Rejestracja: ndz 17 wrz 2006, 16:56
Imię: Hubert
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hubert » ndz 28 sty 2007, 16:57

Gienio pisze:niezly start, pozazdroscic, pozdro
Ale zwróć uwage Gienio ,że kolega Yoystick startuje w Irlandii i jest mu łatwiej.Zrobił krok w dobrym kierunku i zaczyna od 800 tki.U nas przeciętny człowiek może zacząć od MZ ty i to też trudne bo ciuchy drogie.

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » ndz 28 sty 2007, 20:03

Hubert pisze:Ale zwróć uwage Gienio ,że kolega Yoystick startuje w Irlandii i jest mu łatwiej.Zrobił krok w dobrym kierunku i zaczyna od 800 tki.U nas przeciętny człowiek może zacząć od MZ ty i to też trudne bo ciuchy drogie.
zgadzam sie w 100% pamietam dobrze ile samozaparcia i wyrzeczen kosztowalo mnie zbieranie kasy na sprzet (nie mowiac juz o ciezkim tyraniu) bo nikt mi ani grosza nie dolozyl, ale warto bylo, byl cel i zostal osiagniety :motolove

yoystick
Posty: 14
Rejestracja: czw 25 sty 2007, 23:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin

Post autor: yoystick » wt 30 sty 2007, 22:55

Gienio pisze:
Hubert pisze:Ale zwróć uwage Gienio ,że kolega Yoystick startuje w Irlandii i jest mu łatwiej.Zrobił krok w dobrym kierunku i zaczyna od 800 tki.U nas przeciętny człowiek może zacząć od MZ ty i to też trudne bo ciuchy drogie.
zgadzam sie w 100% pamietam dobrze ile samozaparcia i wyrzeczen kosztowalo mnie zbieranie kasy na sprzet (nie mowiac juz o ciezkim tyraniu) bo nikt mi ani grosza nie dolozyl, ale warto bylo, byl cel i zostal osiagniety :motolove


zarty zartami ale ja si eucze jezdzic mialem do kupienia Yamaha R1 tylko bylo cos nie tak z nia i ciezko mi bylo znalesc co to bylo i jej nie kupilem:):):)az wreszcie znalazlem Vfr czego jak narazie nei zaluje tylko ten regler mnie denerwuje ale jak widze to chyba norma:):)


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Hubert
klepacz
klepacz
Posty: 1022
Rejestracja: ndz 17 wrz 2006, 16:56
Imię: Hubert
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hubert » śr 31 sty 2007, 19:49

yoystick pisze:ten regler mnie denerwuje ale jak widze to chyba norma:):)
Podobno norma.Ja mam dzide krótko i jeszcze działa ale podobno to jest jedyna rzecz która sie psuje.

Awatar użytkownika
Bohun
klepacz
klepacz
Posty: 854
Rejestracja: pn 19 cze 2006, 10:28
Imię: Wiktor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów / Lubaczów
Kontakt:

Post autor: Bohun » wt 20 lut 2007, 15:12

yoystick pisze:ale milo wspominam pierwsza prace w PL budowalem ta droge;)
czyżby inżynier budownictwa ? ;-)

Awatar użytkownika
Draghar
pisarz
pisarz
Posty: 402
Rejestracja: czw 23 lis 2006, 17:52
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Draghar » śr 21 lut 2007, 09:47

Hej
Skoro na zimno odpala a na cieplo nie chce krecic wcale to raczej jest to rozrusznik
poczekaj z regulatorem
moze masz jakies przebicie ktore powoduje ze prad ci ginie jak sprzet jest rozgrzany
z rozrusznika ucieka - cos styka zle i ladowania tez ci nie pokazuje z tego wzgledu
gdyby byl to tylko regulator to by ci rozrusznik krecil niezaleznie czy zimna czy ciepla
a nawet przy cieplej powinien lepiej
chyba ze masz padniety akumulator i jak osiaga temp pracy to cos sie w nim chrzani
jak mi padl regulator w moim poprzednim sprzecie to odpalala bez problemu zawsze jesli tylko akumulator byl naladowany - mozna bylo jechac 50 km spokjnie
Jest jeszcze jedna mozliwosc ze jak sie regulator nagrzeje to zaczyna robic zwarcie i dlatego nie masz pradu na rozruszniku - ale watpie - mogl bys smazyc kielbaski na nim wtedy
ja bym sprawdzal w takiej kolejnosci:
wszystkie przewody czy nie przetarte
wszystkie wtyczki - czy nie zasniedziale, przypalone, rozlaczone
akumulator (nie jestem pewny czy tak wolno ale moze jak odlaczysz regulator
i pojezdzisz na naladowanym akumulatorze tak by sie rozgrzala to bedziesz wiedzial czy nadal nie chce odpalac na cieplo- wtedy tak jak ci radzili inni na zapych sprobuj)
rozrusznik (szczotki, za duzo grafitu w srodku, uzwojenie uszkodzone, mechaniczne blokowanie sie pod wplywem rozszezania sie gdy cieply)
i na koncu regulator
Moze sie myle
regulator tez moze byc padniety - niezaleznie od rozrusznika
Draghar

VFR Viking SEXszyn North Roads

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » śr 21 lut 2007, 10:55

pożycz od kogoś podobne aku, rozgrzej moto na swoim, jak nie będzie kręcic przy rozgrzanym silniku wtedy załóż te drugie aku, jak odpali sprawa się wyjasni :bye
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości