Strona 1 z 3

EPC HONDA

: pt 09 kwie 2010, 23:41
autor: robsonic
Aloha!!!
Jakoś zima mnie zniszczyła z lekka i dziwny się z deka stałem :confused Moto w garage rozkopane a ja na necie... Kiedyś nazywali mnie warzywko a teraz że inny sprzęt męczę to pewnie roślina mam ksywe.
Siedziałem i znalazłem taki program" HONDA PARTS CATALOG " może i stare i dawno wszyscy oglądali to CUDO, ale ja i pewnie jest nas więcej mniej oświeconych seryjnych oporników będziemy cieszyć się z tego jak korki :biggrin
Wszystkie modele, rzuty części w 3D! i wiele innych cudów tu zobaczycie!!!!
Na samym dole wklejam linki do ściągania i lepiej nie czekać bo może znajdzie się jakiś janosik i będzie blok....

linki:

http://rapidshare.com/files/371659155/h ... 1.rar.html
http://rapidshare.com/files/371679154/h ... 6.rar.html
http://rapidshare.com/files/371674388/h ... 5.rar.html
http://rapidshare.com/files/371665628/h ... 4.rar.html
http://rapidshare.com/files/371665627/h ... 3.rar.html
http://rapidshare.com/files/371664149/h ... 2.rar.html
http://rapidshare.com/files/371679267/h ... 7.rar.html

: pt 09 kwie 2010, 23:57
autor: Arnold
Eee, nie no szacunek. Super sprawa. Dzięki wielkie.

: sob 10 kwie 2010, 01:01
autor: Damo 88
Dzięki Uśmiech Wielki :grin: .

Szukałem ostatnio stronki bo chciałem wydrukować dla siebie nr. Części

:grin: :bye

: sob 10 kwie 2010, 01:16
autor: robsonic
Jak coś to mam w całości w rar, przy rozpakowaniu lepiej wskazać folder a serial jakoś osobno wypakowuje poza folderem ;-)
nie zapomnijcie kliknąć " POMÓGŁ " ;-)
Pozdro

: sob 10 kwie 2010, 04:57
autor: Damo 88
Dobrze lecz nie mam takiej opcji , ale będę pamiętał . dopiero mam 200mb mam nadzieję
iż zdążę na Całość .

Punkcik Dodany :arrow:

: sob 10 kwie 2010, 15:01
autor: Vermilion
Jak to możliwe, że po wpisanie mojego VIN program mi mówi, że taki nie istnieje??

To jest w ogóle VIN?: RC362002813 . Wydaje mi się prędzej, że to numer seryjny ramy. Taki mam wpisany w dowodzie rej. Gdzie znajdę VIN??

VIN is not correct or not unique

: sob 10 kwie 2010, 15:27
autor: kris2k
Obecne numery VIN maja 17znakow jak mnie pamiec nie myli, masz po prostu stary numer, moze program jest "za nowy" :?: :/

: sob 10 kwie 2010, 15:30
autor: Arnold
Vermilion, to na pewno nie nr VIN. Jak pisze kris2k numer VIN ma 17 znaków a wprowadzono go w latach '80 nie pamiętam dokładnie kiedy. Kojarzy mi się albo '82 albo '88. Pierwsza litera to znak kraju w którym wyprodukowano dany pojazd. Dla Japonii to J.
Edit
Jeszcze dopiszę. Skrót VIN to Vehicle Identification Number.
Z resztą. :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Vehicle_Id ... ion_Number

: sob 10 kwie 2010, 15:51
autor: Vermilion
Obecne czy nie. Jakby nie patrzeć moje moto jest z 90r. W takim razie gdzie znaleźć VIN? Zarówno na tabliczce znamionowej jak i w dokumentach mam ten numer 11 cyfrowy.

Program nie może być za nowy, bo mój model VFR 750FL z 1990r. w nim widnieje i jest rozpoznawany, baa jest nawet zdjęcie :P, nie rozpoznaje za to nr VIN

PS. Kumpla Fireblade SC28 również ma 11 cyfrowy numer wybity przy główce ramy, zaczyna się od SC28... Z moich informacji Yamaha w swoich motach przed 95r. stosowała 9 znakowy VIN, dopiero później przeszła na 17...

: sob 10 kwie 2010, 16:19
autor: kris2k
Niewykluczone ze te starsze typy numerow VIN wystarczy uzupelnic recznie o brakujace znaki zeby bylo pelne 17cyfr ale to tylko takie moje przypuszczenie.
Nigdy nie drazylem tematu tych krotkich numerow VIN.

: sob 10 kwie 2010, 16:57
autor: Arnold
Moja Yamaszka z '85 roku miała pełny 17 cyfrowy VIN. Była to wersja Amerykańska. Model FJ. To samo co XJ tylko nazwa inna, pompowane przednie zawieszenie i inne dekle na siniku i alternatorze.

: sob 10 kwie 2010, 19:50
autor: Vermilion
Amerykańska Artino to co innego.

Dowiedziałem się, że kiedyś jako numer VIN był uznawany numer ramy, który miał 11 cyfr, osobno i obowiązkowo podawany był numer silnika. Sprawdziłem w dokumentach, które zostały wystawione w Anglii przy sprowadzaniu parę lat temu. Mój numer jest tam wpisany jako numer ramy. Podany jest również nr silnika, który defacto zgadza się z tym, który mam w moto.

PS. Te 11 cyfr jest wybite zarówno na główce ramy jak i na tabliczce znamionowej.

: sob 10 kwie 2010, 20:01
autor: Arnold
To może i ten programik jest wersją amerykańską i jeśli w Ameryce w '80 latach był już wtedy 17 cyfrowy VIN to jest zoptymalizowany pod tą normę. Może na świecie nie było jeszcze takiego wymogu i nie stosowano takich oznaczeń. Dlatego mimo że Twój moto jest nowszy że tak to ujmę to nie podpasuje.

: sob 10 kwie 2010, 20:11
autor: Vermilion
Nie no Artino przecież w tym programie idzie wybrać region produkcji motka. Jest w nim opcja jakaś żeby wklepać mu numer silnika albo numer ramy zamiast VIN'u?? Ktoś coś takiego znalazł?

Ciekawostka nr silnika ma 12 cyfr, czyli o 1 więcej niż numer ramy.

EDIT. Hahaha okazuje się właśnie, że moje moto nie pochodzi z Anglii bezpośrednio a z Finlandii, sprawdziłem numer ramy i silnika z tymi podanymi w programie i moje moto zostało wyprodukowane na rynek Fiński... Tylko... w Finlandii mierzą w milach? Bo mam licznik w milach z małą podziałką wewnątrz z km/h...

Okazuje się również, że w tamtych latach Wielka Brytania nie miała nawet swojego oddziały dystrybucji motocykli Hondy i widnieje w spisie jako "Północna Europa" NE.

Oto co się dowiedziałem o moim moto. Wyprodukowany na rynek Fiński, przywieziony do Anglii 14 czerwca 2003 roku. Miał tam 2 właścicieli. W Polsce od 14 lutego 2008r. jeden właściciel. Oryginalnie - czerwona. Pełna nazwa modelu to VFR750FL (FL oznacza 1990r.) Ciekawe czy da się jakoś sprawdzić ilu miał właścicieli w Finlandii...

Mam nawet dane wszelkie łącznie z adresami zamieszkania i imiona, nazwiskami obydwu właścicieli w UK :P

Udokumentowany pełny przebieg. Do 2003r. kiedy został przywieziony do UK przejechał ~21tys. mil, w 2005r. zmienił właściciela i miał 27tys. mil. Gdy był sprowadzany do Polski w 2008r. miał 36tys. mil. Obecnie ma 39,5tys. mil :P (ja zrobiłem około 1500mil). Podczas sprowadzania do Polski miał na koncie szlifa na prawą stronę, konstrukcja ramy nienaruszona, zanotowane połomane 2 plastiki, przesunięcie stelaża czachy, wygięcie chłodnicy. Motocykl w chwili sprzedaży dostał zaświadczenie od angielskiego rzeczoznawcy, że jest zdolny do jazdy. Od właściciela poprzedniego wiem, że jako lakiernik zaraz po zakupie kleił plastiki i malował moto na czarno, po tym wychodzi na to, że przejechał ok. 2 tys. mil (3,4tys. km) w rok.

AHHH TA TECHNOLOGIA i DOKUMENTACJA.... ! Doszedłem również do tego, że VIN wtedy po prostu nie był w użyciu w pewnych krajach.

: sob 10 kwie 2010, 21:41
autor: kris2k
To wszytsko z tego programu wyszperales?